{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer ved a ride/hvad er spændene ved at ride.
  • #1   19. feb 2013 Det er ikke særligt interresant at gå til ridning, men det er fedt at have sin egen hest smiley

• #2   19. feb 2013 Andre?

• #3   19. feb 2013 Hvad er der spændende ved at se fodbold? Hvad er der spændende ved at spille golf? Det er en smagssag, og individuelt fra person til person.

Personligt hader jeg rideskoler og nærmer mig dem aldrig. Stævner gider jeg faktisk heller ikke. Den moderne dressur, nej tak. Spring, næ. Military siger sig selv lidt. Turridning er altid hyggeligt. Jeg jordtræner hellere end jeg rider. Det er så forskelligt fra person til person (-;
    Men det der gør jeg har hest er samværet med dem, venskaberne, den uforpligtende kærlighed og en hest dømmer dig aldrig, til forskel fra mennesker.. (-;

• #4   19. feb 2013 Mange tak! Nogle der kan give en forklaring på hvorfor gyldendals ordbog ikke virker online?

• #5   19. feb 2013 Positive:
    - Jeg elsker det samarbejde man har med hestene
    - Den glæde man får i kroppen, når man får en aha-oplevelse til undervisning
    - At man på de unge kan mærke fremskridt ved hver eneste træning
    - At man træner og træner, og til stævner skal præstere sit bedste
    - At se de heste man har tilredet, klare sig godt til kåringer og stævner
    - At komme ud i stalden, og hesten vrinsker af en. Er den bedste følse der findes. Det at den nusser en, og giver så meget "kærlighed" til en. At man altid ved at den vil være der for dig

Negative:
    - Det er lige hårdt hver gang når ens hest er skadet
    - Det er rigtig dyrt at have hest
    - Du bliver ofte stemplet som snobbet, hvis du siger du er hestepige

• #6   19. feb 2013 Gyldendals ordbog skulle gerne virke, hvis jeres skole har købt abbonement på sitet. Hvis den har, skulle det være muligt for dig, at logge ind med uni-login.

• #7   19. feb 2013 Pony og babyhesten, beskriver de positive ting godt. De negative er også at det at er dyrt at have hest og købe udstyr, foder osv. Hvis man skal kunne lide at gå til ridning, og have med hestene at gøre. Så skal man jo nok også have interesse for dyr generalt. For ellers siger hestene nok ikke så meget, for andre mennesker.. smiley

Kommentér på:
Problemer ved a ride/hvad er spændene ved at ride.

Annonce