{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

så var hun til dr. dyr {{forumTopicSubject}}

og hun tog det bare SÅ flot =))))
lige ind i traileren, og derud og lige ud af traileren og blev kigget på, fik barberet hårene af ved koden, uden problemer ( hun havde dog fået lidt beroligende inden) og så blev det ellers vasket med noget speciel shampoo som jeg også skal vaske det med en gang dagligt. + jeg fik noget Oral pasta med hjem hun skal ha to gange dagligt.

og hvis det ikke er blevet bedre om nogle uger, skal dr. dyr kontaktes igen, så prøver vi noget andet.

men er så stolt af min hyp. hun er vældig sød at ha med i byen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så var hun til dr. dyr
  • #1   20. feb 2013 Dejligt - min hest har også haft dyrlæge i dag. Hun skulle scannes for 3. gang siden en grim seneskade i slut august. Skaden er nu næsten 100% væk, og hun var helt rengående i longen. Man blir så glad....:)

  • #3   20. feb 2013 Hvor dejligt! smiley Hvad fejlede hun?

    Min har været ved dyrlægen siden i mandags, skal ned og hente hende i morgen! Bliver dejligt at få hende hjem igen smiley


  • #4   20. feb 2013 Pernille: hun har pænt meget muk på den højre bag-kode. så hun var hævet og varm. så fik vi tid til undersøgelse idag. men heldigvis er det ikke så slemt som jeg først troede, nu skal jeg så bare holde vasken og smører med salve bag efter. + det pasta 2xdaglig.

    dyrlægen mente godt at hun kunne blive helt fri for det smiley


  • #5   21. feb 2013 så er der en lille update.
    har taget et billede her til aften efter det blev vasket.
    og det er jo allerede så flot =) glæder mig til det er helt væk. - og når det blir vasket/skrubbet, så står hun bare helt stille, tror virkelig hun nyder det.


    profilbillede
Kommentér på:
så var hun til dr. dyr

Annonce