{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Hvornår skal man klage? {{forumTopicSubject}}

Jae, nu har jeg endnu engang oplevet min læges inkompetence og jeg må ærligt indrømme at min tålmodighed efterhånden er sluppet op.

D. 30 Oktober henviste han mig første gang til en MR-henvisning. Vi skulle helt hen i midten af December da jeg selv ringede og spurgte hvorfor det tog så lang tid, før jeg fik at vide at henvisningen var blevet afvist af neurologisk afdeling.
Jeg fik fat i den sagsansvarlige hos forsikringen, som ringede til neurologisk afdeling og fik ordnet det. Det eneste der så manglede var at lægen sendte en ny henvisning.

Jeg ringer så og snakker med lægen som siger at jo, selvfølgelig, han sender bare en ny henvisning.
En uge efter får jeg brev om at han ikke forstod hvad jeg mente, eftersom det ikke burde have nogen betydning at det var en forsikringssag.
Jeg ringer så til ham og forklare det, endnu en gang, hvorefter han så lover at sende en ny henvisning.

I mandags var jeg så til speciallægeundersøgelse (indkaldt af arbejdsstyrelsen) hvor overlægen tjekker i systemet om der ligger en henvisning til MR på mig. Det gør der ikke, så jeg skulle have fat i den der oprindeligt havde henvist mig - ergo min egen læge.
Tirsdag ringede jeg så til min private læge igen, deres telefoner virkede ikke, så lægen ville ringe. Det gjorde han 4 timer senere, fuldkommen uforstående over at jeg ikke var indkaldt endnu.
Han lover så at han vil ringe til neurologisk afdeling og høre hvorfor de bliver ved med at smide henvisningen ud, væk, hvad de nu gør siden jeg ikke bliver indkaldt også ringe til mig igen bagefter.

Det var tirsdag - nu er det fredag og jeg har ikke hørt noget som helst fra ham. Hvornår kan jeg gå videre med det her?

Jeg synes simpelthen det er for dårligt at han enten er virkelig dårlig til at sende den henvisning eller at de smider den ud inde på neurologisk.
Jeg vil efterhånden bare have svar på hvad der er galt med mig, men kommer ikke til videre undersøgelser så længe lægen eller neurologisk ikke tager sig sammen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår skal man klage?
Kommentér på:
Hvornår skal man klage?

Annonce