{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

Galde!!!! {{forumTopicSubject}}

Har lige brug for at komme ud med en masse vrede..!
%&¤_#!!!!

Jeg har en helpart.. hvor jeg har sagt til ejeren at jeg gerne ville købe ham, men først i det nye år, da min kæreste skal på skole, og vi så derfor ikke har råd.
Hun spurgte hvad jeg ville give og jeg sagde en pris, hvilket hun sys var rimeligt. smiley
Så jeg gik ud fra at aftalen såen mere eller mindre var i hus.
"uden udstyr? ja han er en guld klump......jeg er nok bare et sted i mit liv hvor der desværre ikk er hverken tid eller plads til ham"

Men så skriver i her til aften.. og så kommer denne besked:
massøren hjælper ham ikk hvis hans skulder osv er låst. når han er i form har han en rigtig fin gang glæder mig til han kommer hjem....savner ham rigtig meget. Fedt du strejker ham ud men pas på med at gøre den hvis skulderen er låst. Kiropraktoren sagde den kunne gøre musklerne ømme fordi trækket er forkert...giver det mening? Du skal have set ham da han kom jeg ved ikk hvad han lignede. Det var så sygt....

og det gør man fandme gal/ked.. jeg lægger SÅ meget arbejde i Fiki.. og jeg køber nye ting til ham osv.. da de ting hun har til ham er lort.. han red fx. med skævt kopfjern.. den ene cair pude er blødere end den anden.. der er huller i samtlige af hans dækkener. og da han kom ned til os, var hans hove MEGET lange.. han har endda mug, fordi hun ik har ordnet hans ben ordenligt.

jeg er nok meget ked af det end såret.. jeg er virkelig glad for den hest, og har sagt til min veninde (hvor han står) at jeg turde ikke binde mig for meget til ham, da jeg var bange for at hun(ejer) tog ham hjem igen.. smiley

Argh.. jeg er så frustreret.. hun er i sine fulde ret.. men så burde man ikke sætte håb i andre, så ville det her ikke gøre så forbandet ondt!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galde!!!!
  • #1   27. feb 2013 Jeg forstår intet?

  • #2   27. feb 2013 Hun skriver at hun glæder sig til at han kommer hjem, efter vi har lavet en mundtlig aftale om salg?
    Dvs. at hun har fortrudt aftalen.. og istedet for at give mig besked, så dropper hun en bombe om at hun glæder sig til at han kommer hjem.. da hun savner ham..


  • #3   27. feb 2013 Nåhr. Så forstår jeg godt din frustration, det er da ærgerligt smiley

  • #4   27. feb 2013 ja, er så indebrandt!

  • #5   27. feb 2013 og endnu mere flabbet er hun og skrive "nyd det imens han er der"

  • #6   27. feb 2013 Tænker rolig nu, det kan jo være noget bliver misforstået over sms?

    Forstår ikke hvad du skriver når du skriver - "uden udstyr? ja han er en guld klump......jeg er nok bare et sted i mit liv hvor der desværre ikk er hverken tid eller plads til ham" - er det dig eller ejer der siger sådan?


  • #7   27. feb 2013 Ja det forstod jeg heller ikke helt.

  • #8   27. feb 2013 ejer.. glemte at skrive det på.. smiley kopieret fra facebook

  • #9   27. feb 2013 Mig: Jeg troede ikke du havde tiden til ham?
    "uden udstyr? ja han er en guld klump......jeg er nok bare et sted i mit liv hvor der desværre ikk er hverken tid eller plads til ham"
    Jeg er meget obs på om han virker øm osv! det kan godt være at hans forstand er 3 på en god dag, men hans krop er sku ved at være gammel..
    Vi har trænet lydighed i dag.. han er ved at blive helt dygtig.. og en smule opdragen..

    Hende: Nej der er ikk tid lige nu. Men det komme nok. Der kommer jo en tid hvor jeg ikk skal lave lektier osv hver dag det har jo hele tiden været meningen det kun var en periode.

    Mig: så forstår jeg bare ikke hvorfor du spørger mig, om hvad jeg vil give for ham.. samme dag, som jeg har sagt at jeg håbede på at købe ham til næste år..?
    Undskyld hvis jeg virker sur, men jeg lægger fandme meget arbejde i Fiki, og ønsker bare ikke at det skal gå spildt, hvis du kun har tid 2-3 gange pr uge til at ride ham.. da han har behov for at blive redet minimum 5.. han er gammel og skal holdes igang, for ellers er det at han får skader..

    Hende: Hvordan min hest bliver passet hos mig skal du slet ikk bekymre dig om. Jeg har måske haft en tanke om at sælge ham NU. Og måske jeg har fortrudt!

    Mig: det kunne du ha sagt istedet for at smide en bombe i hovedet på mig..

    Hende: Hvad?? Hvad kunne jeg have sagt??

    Mig: at du har fortrudt... får bare af vide at du vil ha ham hjem igen..

    Hende: Det har hele tiden været meningen at han skulle hjem om et års tid

    Mig: ltså det her svarer til at du har fået en mundtlig aftale på et hus, og når du så skal underskrive papirene, så er det solgt til anden side..

    Hende: Nej nej det her svarer til at du har fået lov til at låne noget du pludselig tror er dit!

    Mig: nej.. langt fra.. der er en grund at jeg har valgt at lægge kortene på bordet allerede nu.. er sku godt klar over at han ikke er min..

    Hende: Så er der jo ikk noget problem. Nyd det mens han er der.


  • #10   27. feb 2013 Altså du må meget undskylde og skal forsøge at sige det på en pæn måde og en god måde, men lånte du min hest og opførte dig sådan ville jeg blive gal!?

    Ja i har så snakket om at du gerne ville købe hesten, men du har ikke pengene og derfor er den ikke din synes ikke du kan sammeligne det med en mundtlig aftale på et hus du først vl købe om et års tid?

    Kan sagtens forstå det som låner er frustrerende og ligge en masse arbejde i en hest også den lige pludselig skal hjem, men sådan er det jo og være låner ikke? Det er jo de vilkår der er og er du træt af det så skal du jo ikke låne eller have part men derimod købe din egen?

    Undskyld hvis jeg virker ligefrem men siger det i den bedste mening smiley


  • #11   27. feb 2013 Kan forstå det fra begge parters side smiley
    Din side: Ja, det er da surt, det er der ingen tvivl om.
    Ejers side: Ville nok også blive lidt mobset, hvis nogen fortalte mig hvor mange gange om ugen jeg skulle ride min hest.


  • #12   27. feb 2013 altså hesten er ikke mere værd en 8k, det er ikke noget problem at finde.. pengene er til opstaldningen.. min kæreste og jeg kan ik undvære 1600pr md.. når han går fra fast job til skole i 6mdr.. og ellers så var han købt!

    havde jeg bare fra starten vidst at køb var ikke på tale, ville jeg ikke ha lagt en masse følelser i det.. så var han "bare" et dyr der skulle holdes vedlige..


  • #13   27. feb 2013 nu ser hun ikke sin hest.. det gør jeg.. smiley derfor ved jeg hvad jeg fik.. og hvad jeg har nu.. og forskellen er stor..
    ergo må jeg gøre noget rigtigt kontra hvad hun har haft gjort.. (arrogant, ja det er det, men det er fandme sandheden!)


  • #14   27. feb 2013 Hej det er bare træls sådan noget , men har en gang selv lånt en pony og Ja havde den kun i en måned for ejen blev mega mopset over at jeg åbenbart havde gjord en lille ting forkert ...!!! Så mit råd Er lad være med at låne en hest uden i virklige har nogle faste aftaler og du kan stole på ejerne smiley

  • #15   27. feb 2013 jeg har virkelig også bare lyst til at sende hesten hjem..

Kommentér på:
Galde!!!!

Annonce