{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot fusion.
  • #1   9. mar 2013 Det ødelægger dine hårrødder rigtig meget, jeg vil ikke anbefale det.

• #2   9. mar 2013 Hot fusion ødelægger i mange tilfælde ens eget hår pga. den måde det sættes på. Jeg har selv lige fået sat exstensions i med Cold fusion metoden og syntes personligt bedst om den metode, håret sidder rigtig godt fast og med rette mængde af exstensions, giver det også rigtig god fylde. smiley

• #3   9. mar 2013 Jeg har haft hot fusion og plejede det efter alle kunstens regler, men der gik stadig dreadlocks i det, så jeg vil ikke anbefale dig det.

Ezy weft metoden har jeg til gengæld været glad for. Hvor du får sat micro ringe i og syet en trense på ringene. Håret var flot rigtig længe og mit eget hår havde det fint da jeg tog det ud igen (:

• #4   9. mar 2013 Jeg har kun haft hot fusion i, uden problemer. Mit kan sidde i 6 måneder inden jeg piller det ud. Min frisør kan slet ikke se på mit hår jeg har haft i smiley

• #5   9. mar 2013 Kan slet ikke anbefale hot. Men som en anden skriver kan jeg derimod anbefale ezy weft. Den er jeg så tilfreds med - er selv meget tyk håret og der er rigeligt plads smiley

Kommentér på:
Hot fusion.

Annonce