{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Anonym A
Anonym A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Job til 13 årig {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille søster på 13 år. Som søger et Job, men hun ved simpelhen ikke hvad det skal være! Hun vil bestemt ikke gå med aviser da hun synes det er kedeligt at gå rundt alene ikke snakke med nogle eller lign. Hun ELSKER at snakke med mennesker og lave noget osv. Men hvad tænker i hun kan lave? Hun vil stort set alt andet end gå med aviser:)

Ps. Hun rider også så det det også være med heste at gøre:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job til 13 årig
  • #1   10. mar 2013 Nu er det jo meget begrænset hvad hun må lave, når hun endnu ikke er fyldt femten smiley

Hun kan gå med hund, blive staldpasser (mugning, fodring og lignende), barnepige.
    Hun kan nok ikke få et job i en butik og siden hun godt kan lide at snakke med mennesker, ville jeg klart anbefale hende at blive barnepige (har dog ikke selv erfaringer med det). smiley

• #4   10. mar 2013 Pizzaria smiley Vi har nogle ung-arbejdere her i byens pizzaria smiley

• #5   14. mar 2013 Jeg begyndte at passe børn med en veninde, da vi var 12. Vi passer en dreng, som dengang var 2 nu er han så lige blevet 5, og har siden fået en lillesøster der er omkring et halvt år.
    Derudover kan jeg klart også anbefale at blive ''koklapper'' på en gård. Det er et super dejligt job, hvor man skal knokle, samtidig med at man kan få lov til at passe kalvene.

• #6   2. apr 2013 Julie T:
    Hvad er koklapper??:3

Kommentér på:
Job til 13 årig

Annonce