{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Kan man oprette sådan en "salgs annonce"? {{forumTopicSubject}}

Er MEGET i tvivl om jeg skal beholde romance eller om jeg skal sætte hende til salg igen..
Hun er pt i ridning langt fra os - lang historie..
Det var svært at tage beslutningen første gang, da hun er min drømmehest - men grundet en masse personligt tog jeg et svært valg, som jeg somme tider synes jeg fortrød..
Men af en eller anden grund går tingene altid galt, og hun kommer tilbage til mig; der kommer ingen købere, lånere aflevere hende tilbage, hun bliver skadet, køberen kunne pludselig ikke betale hende.. Så nu er hun min igen.. Og det er svært for jeg elsker hende jo!
Men hun blev "teenager" oven i hovedet og jeg blev bange for at ride hende - og hun har det bedst med at lave noget plus at hun er for god en hest til bare at stå..

Men nu til min overskrift:
Kan jeg oprette en salgsannonce hvor jeg også tydeligt gør klar at jeg er usikker på om jeg vil sælge, og vil se hvad folk vil give for hende? - hun kommer bestemt ikke væk til hvem som helst, da hun allerede har været meget igennem..

Jeg har det meget svært for tiden, og jeg er usikker og bange for at alt bliver som før, da jeg valgte at sælge hende..
Skal ned og prøve hende for første gang siden her på søndag..

Hvad dælen kan man gøre smiley
Hvad ville du gøre?

Undskylder for en rodet tekst - jeg håber i kan finde hoved og hale i det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man oprette sådan en "salgs annonce"?
  • #1   14. mar 2013 Hvorfor skulle du ikke kunne det? Hvis jeg en dag skulle oprette annonce på salg af min og min søsters pony ville et af kravene være at man besøger hestene, og hvis ikke Selkis godkender dem (den ene pony) jammen så får de ikke hestene, så nemt er det. smiley

• #2   14. mar 2013 Synes ikke du skal lave en salgsannonce når ikke du er sikker på om du vil sælge hende.

Kan læse op hendes profil at hun virkelig har været igennem meget siden du har haft hende... Tror virkelig der mangler stabilitet og ro i hendes liv. Dermed mener jeg ikke bare lige et par mdr, men virkelig langsigtet. Hun bliver flytte rundt og redet af mange forskellige...og hun er trods alt kun en unghest.
    Men i sidste ende er det kun dig som kan afgøre hvad du ønsker for din smukke dame. smiley

• #3   14. mar 2013 Jeg ville personligt kassere sådan en annonce så snart jeg så den. Det er møgirriterende ikke at vide noget om pris, og hvis man endelig finder ud af at man vil have hesten, så skifter du jo nok mening og vil ikke sælge.
    Der er selvfølgelig muligheden at den perfekte rytter til hende snubler over annoncen og gider usikkerheden ved ikke at vide noget med sikkerhed om hverken dig eller hesten, men jeg havde med det samme stemplet den og dig som useriøs.

• #4   14. mar 2013 Du kan inde på heste-nettet spørge hvad folk ville give (og gøre). Personligt havde jeg ladet hesten gå et års tid som foldbums og ladet den finde sig selv igen. Evt. ifole..
    Håber du finder en løsning.

• #5   14. mar 2013 Du kan sagtens lave en salgsannonce og så skrive at hun KUN bliver solgt hvis den rette køber dukker op, og at du forbeholder dig retten til at vælge imellem købere. Men du bør nok have en priside som du kan sætte på.
    Og helt ærlig så tror jeg d kan finde en bedre løsning. En partrytter, ifoling, eller måske skal du bare have hjælp til at komme igennem det. Undervisning og kurser.

• #6   14. mar 2013 Jaa - mulighederne er mange..
    Men nej, vil ikke have udgifterne på en hest jeg ikke kan bruge (partrytter, avl, osv)..

Ville skam også bare høre hvad folk havde af meninger - og kan skam godt se det med det uvisse..

Jeg vil netop også gerne have at hun skal blive der hvor hun er nu indtil hun endten skal flyttes hjem eller sælges - for ja, hun er flyttet meget rundt, men det havde jo ALDRIG været meningen.. Og ja, hun mangler noget stabilitet nu.. Men troede sim sagt at hun var solgt - indtil køber sagde at hun alligevel ikke havde råd til at betale hende.. Det er jo ikke med min gode vilje og fordi jeg er ligeglad med hende at hun er flyttet meget rundt smiley

Men tusinde tak for de fine svar allesammen - har nu besluttet mig for at gøre noget hvis det viser sig at vi ikke passer sammen smiley

• #7   14. mar 2013 Altså du behøver jo ikke lade hende gå som avlshest, men det at have gået som følhoppe, selvom det kun er et års tid, det modner dem altså rigtig meget i hovedet, og så kan det jo være at i fungere bedre sammen efter det?
    Det undrer mig lidt at du skriver at hun er din drømmehest når du overvejer at sælge den. Hvis hun virkelig er din drømmehest så vil du kun fortryde det hvis du ender med at sælge den.
    Du kan ændre hestens adfærd meget med den rette træning, så du behøver ikke opgive hesten bare fordi du føler den er for unghestet lige nu. Det kan trænes væk, og meget af det forsvinder måske af sig selv med tiden.

• #8   14. mar 2013 Det er skam også derfor jeg ikke bare har smidt hende direkte på markedet igen - vil da gerne give hende en chance - men jeg skal også tænke på hvad der er bedst for hende..
    Men beholder jeg hende vil jer bestemt også gøre alt for at få den rette hjælp - for var virkelig blevet bange for at ride hende.

Hmm, jeg har ikke en dyt forstand på avl og det, men når du nu skriver og forklare så kunne det da være en mulighed smiley

• #9   14. mar 2013 TS
    Du må undskylde hvis jeg fik udtrykt mig forkert, for jeg mente ikke at du er ligeglad eller det var din mening hun skulle flyttes rundt så tit/have skiftende rytter.
    Jeg mente faktisk bare at du måske kunne få en rigtig god hest ud af hende hvis bare hun fik stabilitet i hendes liv = stå samme sted og have samme rytter og rutiner.
    Der skal overvindelse og arbejde til at få tillid igen...og jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om, om dette er en mulighed for dig. Men nogle heste kan bare slet ikke rumme hvis der sker for meget skift, flytten osv, med reultater af at reagere "uhensigtsmæssig".

• #10   14. mar 2013 Nej nej, slet ikke - ville skam bare understrege det smiley

Har også besluttet mig for at give hende en chance

• #11   14. mar 2013 Var hun ikke solgt? smiley

• #12   14. mar 2013 Ville ønske jeg havde tiden til en hest, for så havde jeg købt hende.. Har kigget mange gange på hende herinde smiley

• #13   14. mar 2013 Sandra - jo, hun fik et år til at betale hende af i, men som jeg også har skrevet længere oppe og i teksten, så meldte hun pludseligt ud at hun ikke ville kunne betale hende smiley

Sidsel - ja, hun er en smuk og fantastisk hest - som får ros af ALLE som har haft hende i hænderne smiley

Kommentér på:
Kan man oprette sådan en "salgs annonce"?

Annonce