{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Blå piercing - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley
Jeg har lige fået skudt 3 nye huller i øret. De to af dem sidder lige ved siden af hinanden, det trejde i det andet øre.
Smykket i de to, der sidder lige ved siden af hinanden, er begyndt at afgive blå farve. Det går af igen, når jeg renser det med klorhexidin, men det kommer igen lidt efter.
Nogen, der ved, hvorfor den blå farve opstår??? Kan det have noget med materialet af smykket at gøre? (kender ikke materialet) Er ret bekymret for det. Har brug for hjælp!

På forhånd tak smiley

Mvh. Mette smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blå piercing - hjælp!
  • #1   17. mar 2013 tror det er fordi det er fake har haft fake sølv ringe der gjorde det samme

• #2   17. mar 2013 Okay, tusind tak smiley Jeg må hellere finde ud af, hvilket materiale de er lavet af så.
    Det er bare mærkeligt, at der ikke er noget problem med det andet øre, som har præcis det samme smykke i smiley

• #4   17. mar 2013 Det er fake... Har en ring som jeg elsker, men har man den på for længe(et par timer) så ligner man en smølf der hvor ringet har siddet:)

• #5   17. mar 2013 Det er nikkelallergi, jeg har det samme og kan kun tåle ægte sølv og guld.
    Alt efter hvornår du fik hullerne lavet så ville jeg da skifte det så snart det ikke er ømt og hævet mere.
    Bare husk at piercingerne skal være sterile og du skal have rene fingre når du skifter dem, så sker der ikke noget ved det smiley

Kommentér på:
Blå piercing - hjælp!

Annonce