{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  horoskoper der passer!!
  • #1   23. mar 2013 Ja hold da op smiley
    du har helt ret


  • #2   23. mar 2013 det passer på ingen måde på mig :s

  • #3   23. mar 2013 Jeg kommer ind på noget der hedder Memozz smiley

  • #4   23. mar 2013 Du har altså lidt stavefejl ... men det er nok denne du mener ?

    http://www.pulze.dk/:vandmanden-stjernetegn.html

    Mvh


  • #5   23. mar 2013 Det passer okay med mig, kan godt lide at de skriver at skytten kan integere sig med et andet dyr:D
    Det er jo helt vildt sandt;) Er selv skytten og stjernetegnet er jo halv hest halv menneske... *Stolt*



    profilbillede
  • #6   23. mar 2013 Synes ikke at det passer på mig

  • #7   24. mar 2013
    Hvis de IkKE passer på jer så gætter jeg på at det er forde i ikke er ærlige overfor jer selv eller ikke keder jer selv godt nok eller ikke vil indrømme ting om jer sels eller at i måske slet ikke tror på at folk født inden for et bestemt tidsrum har de samme grundegensskaber, selvom det er en naturregel, det er ligesom at dyr der er født om foråret og sommeren ofte er fysisk sundere end dyr født om efteråret osv, anderledes er det ikke, mennesker har bare fundet ud af hvordan det er indvirket af forskellige ting som feks hvad mdr de er født i, under vilken cyklus af månen osv, det hele har en indvirkning på udviklingen af et foster, vilket er videnskabeligt bevidst, men uanset så er det jo op til en selv om man syntes det passer eller ej, sådan er det jo bare ;).

    Nu har jeg prøvet det på alle jeg kender siden i forgårs og det passer på dem alle:)

    både mine dyr og mine venner og famillie.

    ved dyr er det ting der måske ikke er noget i tænker over men det kan være grunden til at man ikke kan enes eller har probemer med sin hest.

    som på min dreng feks.
    Han er tpen der gerne vil være være 110% sikker på noget før han gør det og han vil gerne ha støtte og føler sig mest tryg hvis der er nogen der sætter grænser og klare retnings linier for ham.

    jeg er typen der er ret impulsiv og er typen der fungere bedst sammen med fremfusende og selvtænkende individer, jeg er bedre til at få en overvild hest til at fungere ved hele tiden at være et skridt forand og forventer at de selv tar intiativ. (hvor fayt er typen der forventer at JEG skal vise ham det og guide ham step by step)
    derfor (fandt jeg ud af) er det at mig og fayt ikke konnekter særlig godt og ikke samarbejder super godt sammen, da jeg IKKE er typen der leder andre eller guider, jeg er typen der går på kompromi og holder balancen og rytmen i arbejdet. en ting jeg ikke kan bruge til min dreng da han søger en leder.

    jeg fik svar på rigtig rigtig mange ting og problemer jeg har haft med min dreng bare ved at læse hans stjernetegns personlighed, så jeg lærete rigtig meget om ham som jeg havde spekuleret på hvorfor var som de var. jeg fik svar på alle mine spørgsmål.

    nu kommer arbejdet så bare hvor jeg skal tilpasse mig ud fra hvordan han er så han kan fungere bedst smiley

    Ja det var den side jeg mente XD sorry smiley




  • #8   24. mar 2013 June : Hvis du virkelig føler at det passer på alle du kender incl. dig selv og din dreng, så ville jeg da bestemt købe de 2 horoskoper for kr. 125 som der linkes til i bunden smiley - så du måske kan få nogle af de svar du søger smiley

    Personligt syntes jeg at noget passer på mig - og andet er lidt for generelt altså i den gratis version.

    Mvh




  • #9   24. mar 2013
    jeg HAR som sagt fået de svar jeg søgte og skal ikke bruge et personligt horoskop.

    jeg sku bruge et horoskop der beskriver det generalle stjernetegns værdiger og egenskaber smiley og det har jeg allerede i det jeg har læst smiley

    resten er mig ligegyldigt og nemt nok at finde ud af smiley

    den gratis værtion er jo også udregnet til at sku gi et helheds indtryg over de generle stjernetegns værdiger og mangler...ikke til den generalle person...måske derfor nogen ikke mener de passer helt på dem, men man skal tænke på at det er et horoskop over selve stjernetegnet ikke personen selv, men kun som helhed af mennesker født i den mdr, derfor er det ikke alt der passer på en enkelt person, men kun noget af det da det ikke er et personligt horoskop, men som sagt et helheds indtryg af stjernetegnets egenskaber, altså det er en form for fakta om ALLE dem født i det tegn, nogle har noge egenskaber og nogle har nogle andre, i horoskopet beskrives der ALLE egenskaberne, altså både dit og mit og derfor er der nogle ting der passer på en mens andre ikke gør, folk misforstår ret ofte pointen i et stjernetegn til at det HELE skal passe på dem...hvilket som sagt ikke er meningen, det er bare en oversigt over kvalliteter personer født i det stjerne tegn KAN ha og ikke en beskrivelse af at de skal ha dem alle.

    Men det jeg syntes der var sjovt var at alle de horoskoper jeg har læst om vægten som jeg er der har intet af det passet..men i dette der passer de alle sammen på mig og alle passer på min hest og ale de andre jeg har prøvet forde vi ige flippede idt over det XD
    men det er jo ikke ensbetydning med at det HELE passer på andre, men meget af det gør nok, men igen måske passer disse slet ikke på en og man så finder et andet der gør helt..ligesom mig smiley det er jo ikke godt at vide smiley

    det er ikke mig der siger det passer, det er dem selv, det er derfor vi syntes det er så vildt smiley dyrene har vi siddet og læst deres horoskoper op og så siddet og snakket om det under vejs om det passede på noget i deres opførdsel og hved alle hestene og ved min hund og kat der har hele lortet passe..det er lidt creeby.

    og det er mig der normalt ikke gir en skid for horoskoper, jeg må tilstå at jeg har måtte bukke mig i støvet for disse!!


  • #10   24. mar 2013 Min kæreste er jomfru og jeg er vandmand, og i følge den hjemmeside ville vi ikke engang egne os som venner... smiley
    Vi har været sammen over et år, til trods for stjernerne!

    http://www.pulze.dk/vandmanden-og-jomfruen


  • #11   24. mar 2013
    fedt smiley det er skuda kun godt at man kan lave sin egen skæbne smiley


  • #12   24. mar 2013 Ja. Det er sjovt at min vandmand passer rimmelig overens med hvem jeg er, men at jomfruen stort set er modsat af det menneske min kæreste er. smiley
    Jeg tror ikke på skæbnen, jeg tror ikke på gud eller horoskoper, men jeg er åben og skide nysgerrig overfor alt smiley


Kommentér på:
horoskoper der passer!!

Annonce