{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørv?
  • #1   1. apr 2013 Der hvor jeg rider bruger de tørv, og så putter de træpiller i toppen, det fungerer godt, og gør det lidt mere lyst end tørven smiley

  • #2   1. apr 2013 Jeg bruger det og er glad for det. Det er nemt at muge i, mindre mødding, støv og lugt er der ikke noget af og så er det billigt.

  • #3   1. apr 2013 Jeg bruger det og er meget glad for det det tar ingen tid at muge, og lugten er fantastisk ikke den der ramme lugt af amoniak, som kan komme i stalde hvor der strøes med halm

  • #4   1. apr 2013 Bruger også tørv og er rigtig glad for det. Som de andre allerede har skrevet så er det bare nemmere at muge, ingen lugt eller støv.

    Det er vigtigt at du bruger rigeligt når du starter en boks op især hvis du har en det tisser meget eller vandre rundt. Jeg bruger 6-7 baller i opstart af en boks og når det er gået 14 dage og det begynder at samle sig og blive trampet til så bruger jeg 1 balle om ugen. Jeg tager klatter og meget våde pletter hver dag, og så river og jævner jeg boksen, en gang om ugen er jeg lidt mere grundig og tager lidt ekstra ud som enten er vådt eller klatter fer er trampet helt ud herefter kommer jeg så en ny Balle ovenpå. Alle mine bokse har et lag på ca 15-20 cm og bunden kan jeg bruge i ca 3 år så tømmer jeg boksen og starter ny op igen. Jeg har en hoppe hun er en rigtig gris, og tisser meget så der fjerner jeg altid det våde og river tørt ned i hullet, og her bruger jeg nok 1 eller 2 ekstra baller om måneden og hun vader også meget så hendes bund har aldrig rigtig samlet sig men er altid helt løs, men det er ok så længe det nok tørv og den holdes tør.

    Jeg kommer ikke nogle træpriserne på toppen jeg syntes det bliver for rodet sammen og de suger ikke lige så godt og virker mere snasket?

    Pris pr. Balle er ca. 90 kr alt efter hvor meget du køber af gangen. Det er væsentlig dyre end halm, spåner men du har så mindre udgift til mødding og mere tid til hesten og MEGET bedre miljø det er det hele værd.


  • #5   1. apr 2013 Træpriserne = træpiller

Kommentér på:
Tørv?

Annonce