{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Hår farve (hvad synes i & har i nogle råd?) {{forumTopicSubject}}

Heej, vil gerne farve mit hår to forskellige farver, vil gerne have blondt inden under & så brunt udenpå, har i nogle ideér eller råd til hvordan jeg gør det, da jeg ikke har råd til at gå til frisør. & så tænkte jeg også på om i ved om man kan lave nogle striber i håret & så putte en farve i efter det har siddet der et stykke tid (altså imens at det trækker), da jeg gerne ville have lyserøde/pinke striber men er ikke helt sikker på om det overhovedet kan lade sig gøre. Hvad synes i? & hvilke råd har i?

Mit hår ser ud som på billedet altså farven

(Ved godt det ikke har noget med heste at gøre, men her er nok nogle der ved noget om det smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår farve (hvad synes i & har i nogle råd?)
  • #1   2. apr 2013 Du kan sagtens farve det selv sådan, men personen der skal farve det, skal nok lige have prøvet det et par gange først! smiley

Ved ikke hvad farve dit hår er nu, men du skal bare afblege det nederste hår, og så farve det øverste i en brun.. smiley

• #3   2. apr 2013 Se mit album, hvis du bliver ved med at farve hår ender du som mit smiley

Jeg har altid haft langt lyst hår, men blev kortere og kortere pga hårfarvning. smiley

profilbillede
  • #4   2. apr 2013 Nu er det så også sådan at jeg gerne vil have det lidt ind pandehåret, hvordan gør jeg det? Men havde tænkt lidt at flette det hår der ikke skulle farves til at starte med, så jeg skiller det på den måde, så bliver det da lettere gør det ikke? smiley Men ved du noget om det med stiberne? smiley

(link fjernet) billede af mit hår som det er nu smiley

• #5   2. apr 2013 Taler ikke om at jeg skal blive ved med at farve hår, men har bare ville har det her i snart to år & farver stortset aldrig hår smiley

• #6   2. apr 2013 Er ikke helt med på hvordan du vil have det? smiley

• #7   2. apr 2013 Jeg vil aldrig anbefale at farve hår..
    Smadre dit hår og din glans ..
    Lad det gro og få din glans tilbage, naturligt er det kønneste smiley

• #8   2. apr 2013 Afblegning er noget frygteligt stads.. Selvom jeg jævnligt slår mit hår ihjel med det :b

Du kan sagtens gøre det selv, men vær forsigtig med afblegningen (:

• #9   2. apr 2013 Min naturlige hår farve er ikke særlig køn, den er rigtig kedelig derfor jeg har haft farvet det smiley ved godt det smadre håret, men nu smadre jeg også mit eget hår smiley

cille & lotte : vil gerne have at det jo er blondt inde under & brunt udenpå, men vil gerne have så der er noget blondt i pandehåret også smiley Så overvejede at dele det op så når jeg farver den første del at det andet er flettet eller sådan noget smiley

• #10   2. apr 2013 Mit hår var frygteligt meget længe og er det stadig lidt, men jeg gik også fra kulsort til platinblond, så det giver lidt sig selv :b

• #11   3. apr 2013 nu kommer jeg ud af en frisør familie.. og har selv haft købt hårfarve i butikkerne, afblegningen gjorde mit hår til elastik og mit hår knækkede, så det GØR jeg aldrig mere, nu får jeg farvet hår af min mor, moster eller mormor, hvor det er blevet afbleget flere gange, dog er mit hår lidt slidt, men det ses ikke fordi jeg passer på mit hår.
    Jeg vil anbefale dig at spare penge sammen til du kan gå til en frisør, tænk nu hvis den hår farve du vælger bliver grøn (Det er set rigtig mange gange at lyse hår trækker grønt af visse hår farvnings mærker) det ville være smadder ærgerligt.

held og lykke

• #12   3. apr 2013 Jo tak smiley

• #13   3. apr 2013 Nanna

Hm jeg tror det er individuelt..

Jeg har farvet mig hår fra brunt til rødt, til brunt, til mørk brunt, til lyst brunt, til lila, til brunt, til lila igen, til brunt, til blond (hvilket blev orange xD), til lila igen og så til brunt.

Jeg har stadig lige så langt hår som da jeg startede med at farve det smiley

Kommentér på:
Hår farve (hvad synes i & har i nogle råd?)

Annonce