{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Svært ? (part) {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der synes det er svært at finde part? Jeg er blevet afvist to gange og det er ret irriterende men sådan er det jo ... Jeg vil rigtig gerne lære og ride stævner med tiden, men jeg har ingen hest jeg kan ride til det som har den perfekte alder ...

Vil i ikke nok være søde og dele min annonce ? Tak på forhånd smiley

http://www.hestegalleri.dk/marked/Part/878808-soeger-hest-at-ride-6400-omraadet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært ? (part)
  • #2   12. apr 2013 Reklame er ikke tilladt smiley

• #3   12. apr 2013 Jeg syntes også det er svært at finde part smiley men som Caroline også skriver så skal du nok betale noget da det for det meste er derfor folk søger part - de mangler pengene smiley

• #4   12. apr 2013 Caroline: Ja jeg ved det godt, men man kan jo godt finde parter hvor man ikke skal betale noget også hjælper man jo ejeren med alt omkring pasningen og ridningen osv. smiley

DD*: Ja undskyld men jeg laver ikke sådan en rigtig reklame, jeg spørger mest om hjælp om folk gider dele den videre :)...

Emma: Ja men igen der er folk der ikke kun tænker på penge ...

• #6   12. apr 2013 Du linker din annonce og beder om at få den delt, det er reklame smiley

• #8   12. apr 2013 Min veninde fik den første hun kiggede på, med en ride erfaring på 4 måneder og hun skal ikke betale noget.....:-) Så holder desværre ikke med jer smiley
    Kik de rette stæder så skal du nok finde en! smiley

• #10   12. apr 2013 Lene

Ja man for jo for det meste hvad man betaler for smiley

• #11   12. apr 2013 Jeg er selv hesteejer dog ikke i dit område og jeg læser ikke videre hvis man vil ride gratis. Det gjorde jeg heller ikke selv. Du skriver lidt usikkert at du både vil springe og ride dressur, det er let at misforstå. Mange hesteejere vil gerne selv springe, så måske at du skulle skrive det helt kort og ende det med noget med. At du er allroundrytter og er fleksibel til hvad man ønsker som hesteejer. Så kan man altid på sigt finde ud af hvad der passer alle parter. Du skal have nogle billeder ind som viser hvordan du rider ikke uden sadel osv. Men vil du ride dressur så nogle dressurbilleder:)

Man bliver ofte bombarderet med mange mails ang. parter og mange er ikke ærlige desværre. Jeg har en fuldblod og jeg var lige ved at opgive. Mange kom med en MEGET høj vægt og det er altså ikke så sjovt at skulle sige at de desværre vejer for meget til ens unge racer i voksealderen...

Mange er ikke realistiske omkring hvad de kan derfor har jeg selv kun kontaktet folk med gode billeder som viste lidt:) Jeg håber at du kan bruge det til noget, men mest af alt skal du nok ville betale noget, det er dyrt at have hest i hele landet...

• #13   12. apr 2013 Jeg har også meget svært ved at finde en... Jeg bliver ofte afvist pgr. af alder. Og så er hesten eller ponyen ofte for lille eller også vil ejeren have flere penge en jeg kan give...

• #14   12. apr 2013 Kijofreg: Ja det tror jeg på at der gør smiley Hehe tak det med afstanden det er også lidt irriterende nogen gange da xD

SPUNK. : Jeg giver dig fuldstændig ret, men jeg vil gerne lave staldarbejde men også ride og passe hesten smiley

Lene: Jep det kan lade sig gøre at finde en smiley

Sofie: Hmm du har ret smiley
    Jeg er helt enig smiley
    Hmm tak , jeg prøver at ændre den lidt i morgen smiley

Vibe: Tak smiley Jeg er enig med dig smiley

• #15   12. apr 2013 Jeg bed mærke i, at du skriver, at du kan li at ride stærkt. Gerne hurtig galop i skoven eller på stubmark. Jeg ville som hesteejer, være bekymret for om du bare skal ud or ræse rundt på en hest og ikke tar det særlig seriøst. Hvis alt udenfor ridebanen skal foregå i 5. Gear, kan man hurtigt få en forstyrret hest.
    Så jeg ville omformulere det.

Held og lykke.

• #16   12. apr 2013 Og bedre ridebilleder. At sidde på en hest uden sadel viser intet af hvad du kan. Alle kan sidde sådan. smiley

• #17   12. apr 2013 Winnie: Det skal ikke forstås sådan, det er kun en gang i mellem og det sker aldrig på ridebanen at jeg fræser rundt, jeg ville bare forstælle kort at jeg også godt kan ride andet end seriøst hele tiden som også kan være med lidt fart på ... smiley Og det skal ikke altid gå stærkt ude fra ridebanen men jeg mente bare at jeg godt tør og at jeg ikke kun er sådan en der skridter ture hele tiden, det er da sundt for hesten at få lov til at løbe lidt af og til på en stubmark eller i skoven jo .... Men ikke hele tiden

• #18   12. apr 2013 Hvordan ser annoncen ud nu synes i? smiley

Kommentér på:
Svært ? (part)

Annonce