{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

Kender du en god hestehvisker i (nord/vest) Jylland?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hestefolk!
Jeg søger en hestehvisker for en veninde.
Hun har en ældre hest og er i tvivl om hvordan han har det mentalt. Vi snakker ikke trænings råd og den retning men mere en af den slags der "fornemmer" og lytter/ser hestens sindsstemning.
F.eks. har han stadig lyst til at være her? Har han det godt med at ride? dressur, spring osv. Så personen vi søger til ham kunne f.eks. være en clairvoyant eller noget i den stil. Så nu er mit spørgsmål, kender du én? Har du selv haft en ude der var dygtig? Kan du anbefale nogen eller er du selv erfaren i dette? Det er ok hvis det er en der ikke bor i Jylland men vedkommende skal være villig til at køre for det i så fald. (Det er på Mors)
Så kom frisk med navne og evt hvor man kan opsøge personen, evt. hjemmeside eller lignende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du en god hestehvisker i (nord/vest) Jylland??
  • #1   14. apr 2013 Mener du en heaer?:)

• #2   14. apr 2013 Som skrevet ja det kunne godt være en clairvoyant f.eks.
    -men der er jo mange forskellig typer "hestehviskere" hvis du finder 100 personer der arbejder med det er der 100 forskellige måder at gøre det på smiley

• #3   14. apr 2013 hestehvisker
    clairvoyant
    healer
    kald det hvad i vil, bare jeg kan få nogle navne smiley

• #4   14. apr 2013 Jeg kender en ved navn Christina Jylov
    Hun er godt nok her fra Fyn, men kan også godt arbejde ud fra et billede. Jeg har fået en session på min hoppe, og selvom hun bor meget tæt på mig, så fik hun det ud fra et billede. Hun sagde så mange rigtige ting, og selvom jeg normalt ikke tror på sådan noget, må jeg nok indrømme, at jeg var imponeret.
    Nogle af tingene holder jeg for mig selv, men hun sagde blandt andet, at Fleurie havde ondt i sit højre forben. Hun kunne ikke helt se om der var en hovbyld på vej, eller om det bare var en sten i skoen, men jeg skulle i hvert fald lige kigge efter. Jeg skulle kigge inderst i hoven. Og ganske rigtigt - da jeg kiggede 10 minutter efter, sad der en kæmpe stor sten fast i skoen!
    Det var bare en af de mange rigtige ting hun sagde smiley

Men du kan se mere på: www.jylov.com

• #5   15. apr 2013 Tak, Ballonfisken smiley Hende vil jeg lige læse om.
    Er der slet ikke andre der har nogen de kan anbefale eller måske bare en i har hørt om?

• #7   7. jan 2014 Tak for respons Kamille. Men dette er et gammelt indlæg og hesten er desværre ikke mere så det er ikke aktuelt længere... smiley

Kommentér på:
Kender du en god hestehvisker i (nord/vest) Jylland??

Annonce