{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Galla hår, makeup og tilbehør? {{forumTopicSubject}}

Hej piger..
Der er snart galla på min skole, og jeg har fundet min kjole smiley
Nu ved jeg bare ikke hvordan jeg skal "style" den - og mig..
Kjolen ser sådan ud: http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/555215-0162_1?$ProductLarge$

Jeg er rigtig bange for at det hele bliver for hvidt og konfirmations-agtigt - så hvordan ville i style kjolen så den blev mere "mørk"?
Kan man evt måske have sorte støvletter på?
Og hvilket tilbehør, hår og makeup skal jeg have - nogle gode ideer modtages meget gerne!
Sidste år så jeg sådan ud: http://hest2.webgallerier.dk/album/1645/628/471/8224399-jeg-ville-oenske-jeg-kunne-finde-noget-sejt-at-kalde-dette-egoalbum---men-det-kan-jeg-ikke__-

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galla hår, makeup og tilbehør?
  • #1   22. apr 2013 Jeg synes man skal ha lang kjole på.
    Det er jo galla, og der ses ikke folk i lårkorte fine fest kjoler.
    En galla må man godt ligne den indre prinsesse man gemmer på smiley


  • #2   22. apr 2013 Flying Horse - Om man har lang/kort kjole på, kommer meget an på hvilket klassetrin man er på. I folkeskolen er der mange der vælger kort kjole, for at det ikke skal blive alt for fint. Og så var det jo ikke det hun spurgte om. smiley

    TS - Mht. hårstyling, så gå ind i glitter - der har de en gratis hårguide, med 15 frisurer. Der kan du måske finde lidt inspiration. smiley
    Og så kan du jo vælge tilbehør i en kraftig farve, så det skiller sig lidt ud, ikke bliver for hvidt. smiley


  • #3   22. apr 2013 Jeg synes den er gin som den er;)

  • #4   22. apr 2013 Nu snakker jeg ikke om den slags galla, jeg tænke de store berømte galla fester smiley ..
    Men jeg synes nu stadig, at man skal ha lang kjole på, det er jo bare min mening...

    TS
    Altså jeg ville nok tage nogen pink stiletten, pink tilbehør.
    Så det bryder isen på den, da jeg synes den er ret kedelig i sig selv? Enkelt og sort og Hvidt .
    Nu er det også på mode med neon farver, så det ville være super frækt med noget skrigene pink til smiley


  • #5   22. apr 2013 Det er en rigtig fin kjole, og den minder ikke om en konfirmationskjole - den kan du vælge. Også ikke for meget makeup, og med en masse krøller i håret, så bliver du smuk:)

  • #6   22. apr 2013 Mere sort blonde? Jeg dressede min kobberfarvede gallakjole op med sorte blonder inden under så den fik mere fylde inden under, og det tittede frem når jeg gik.

  • #7   22. apr 2013 Flying - Store berømte gallaer har jo intet at gøre med det galla hun skal til. smiley Så hvad de har på der, har ingen relevans for TS...

Kommentér på:
Galla hår, makeup og tilbehør?

Annonce