{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Ris og ros til hjemmeside? {{forumTopicSubject}}

Halløj. Nu fik jeg mig også taget sammen til endelig at komme igang med min hjemmeside.

Indtil videre har jeg lavet alle de menu knapper ind jeg mener der bør være der, men hvad mangler? Eller har jeg fået det med?

Hvad med design og den måde jeg sætter det op på? Ris / ros?

Jeg tænkte at jeg ville gøre ligesom "Om Daydreamer" ved mine heste's sider (pt er det hele under opbygning så der mangler meget endnu).

Men sådan hoved skabelonen er færdig.

Har i forslag til evt forbedringer eller noget jeg mangler?
Kom med både ris og ros og gerne eks på hvad i mener kunne være bedre smiley

http://daydreamerdd.weebly.com

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ris og ros til hjemmeside?
  • #1   27. apr 2013 Limserne

Ja det ville jeg også meget hellere have, men kan sku ikke finde ud af det smiley Jeg prøvede at fjerne det der more, men så kom hele menu linjen for oven, sådan en efter en og det så noget uoverskueligt ud.

ved du evt hvordan man for det ned i siden?

• #2   27. apr 2013
    En lang menu kunne være en god ting, det andet er for uoverskueligt.
    Billedet, nederst der er stort giver ikke rigtig mening - det gør bare siden ret så lang.
    Også skal teksten i menuen ændres efter min mening, syntes skråskriften er svær og læse.

Og måske skal teksen under fx " Daydreamer" gøres til en mørkere farve, man skal koncentere sig ret meget, for at læse den lyse farve, som er ret lys sammen med baggrunden.

• #4   27. apr 2013 Ok, så det ville være bedre at fjerne billedet på forsiden?

Og så prøver jeg lige at finde ud af hvordan jeg ændre teksten i menuen xD

• #5   27. apr 2013 Altså der på forsiden hvor der står "Her vil i kunne finde informationer om bl.a mig, mine heste, mine træningsmetoder, hvordan jeg lære tricks og meget mere." har jeg en lille rettelse, lære skal være med r tilsidst, så der står lærer smiley

Og så syntes jeg også at den skrift du bruger til undertitlerne, er lige 'kringlet' nok, jeg har en smule svært ved at forstå den smiley

Ellers så er den rigtig fed, elsker layoutet, det er virkelig flot!

• #7   27. apr 2013 Bomuld
    Tusind tak! Jeg er ikke den bedste til at stave, så det er rart at få det med smiley

Jeg prøver ihærdigt lige at finde ud af hvordan dælen jeg ænder teksten i menuen (den hørte med til layoutet) men har ikke fundet det endnu.

Jeg har slettet det store billede og ændret tekstfarven ved "om daydreamer"

Ser det bedre ud for jer?

• #9   27. apr 2013 Også når du henvender dig til personer så skal "i" være stort "I" smiley Plus at du måske også skulle læse din tekst igennem igen, da der også er tastefejl
    Ellers fine side

• #10   27. apr 2013 Må jeg spørge om hvordan du har ændret "baggrunden" bagved din hjemmeside? smiley

Kommentér på:
Ris og ros til hjemmeside?

Annonce