{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering - sol/klorvand mm??
  • #1   29. apr 2013 det burde din tattovør have informeret dig om. sol skal du vente med til den er helet helt op og derefter skal den smøres rigtig tit med faktor 50 eller mere! klorvand ville jeg undgå nogle måneder efter det bleger jo meget.

• #2   29. apr 2013 Den må ikke udsættes for direkte sol eller solarie den første måned, og derefter må Den helst ikke få for meget sol det første år, og skal du absolut vise den så smør den ind i rigtig god solcreme!
    Klorvand skal du holde dig fra ihvertfald en 2-3 uger da du ellers risikerer farven bleger eller flyder ud.

• #3   29. apr 2013 der skal gå 3 uger før

• #4   29. apr 2013 Du kan få en speciel Sunblocker til tatoveringer, så du kan vise den frem hele sommeren og hvis du skal til syden smiley

• #5   29. apr 2013 Min tatovør sagde.
    INGEN sol og INGEN klorvand de første 6 uger
    Min er stadig flot

• #6   29. apr 2013 INGEN sol, INGEN klor! der er så mange der ikke tager det seriøst, og de ender med grimme tusser. Og gæt engang, de går ikke væk smiley

Tusser på hænderne - det lader man da værre med, da det er ulovligt smiley ej, spøg til side. Men passer meget på, og giver det ikke mere vand end nødvendigt, og vasker det forsigtigt når man alligevel er i bad. Sørger for den er godt smurt, indtil alt er helet. Vaseline kan måske bruges til smørelse, og det er meget olie/fedt, så derfor også vandafvisende. Måske man kunne gøre noget det. Men ja, man vasker jo ikke hænder i klor smiley

• #7   29. apr 2013 Man skal ikke bruge vaseline, men derimod Penthanol salve, som også er en fed creme uden nogle tilsætningsstoffer.
    Jeg fik en tatovering bag øret i Juni 2012, 2½ uge efter smuttede jeg på ferie i sydens sol, jeg brugte sunblock på den om dagen og gav den en omgang med penthanolen om aftenen, jeg var også en poolen.
    Min tatovering ser stadig helt fin ud smiley

• #8   29. apr 2013 Tak for hjælpen alle sammen smiley Jeg bruger også Penthanol salve smiley

• #9   30. apr 2013 Jeg brugte vaseline til min første, da jeg ikke lige var klar over der fandtes andet. Og det gik nu meget fin smiley Men anbefaler også helt klart penthanol.

Kommentér på:
Tatovering - sol/klorvand mm??

Annonce