{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Ville du købe "hjemmelavet"(evt unikt) udstyr hvis kvaliteten var god? {{forumTopicSubject}}

Hej Piger
Ville lige høre, hvad plejer i at gøre med gamle ødelagte eller meget slidte gamacher. Jeg tænker på Springgamacher lukkede dressurgamacher (alá RBH) underlag, fleecedækkener osv.

Jeg har fået lidt ekstra tid til og er rimelig ferm på en symaskine. ( Har arbejdet i en kostume udlejning)
Jeg har overvejet at "arbejde lidt i" at re-designe noget af mit gamle udstyr i første omgang bare til mig selv men måske til videre salg senere hen. Tænker mest på underlag og gamacher og lignende. Er der nogen der har prøvet at sy, lime osv og kan komme med erfaringer?
Hele idéen med at ting kan redes og den miljørigtige tanke ved ikke bare at smide ud er jo i sig selv god men også det at det endelige resultat sikkert ikke ligner noget andre har...

Plejer i bare at smide jeres gamle udstyr ud eller sælger i det til "et hvert bud" eller forære det til nogen i kender.
Tror i det kan betale sig at få eller købe billig gammelt udstyr og så pimpe det.
-Ville DU købe noget der var redesignet/pimpet hvor du vidste det var genbrugt men nu måske unikt og special design? Eller ville du hellere have det som alle de andre har og det der er populært nu? Går du efter "efterårets modefarve" eller køre du altid i den/ de same farver til dig og din hest?

Kunne du finde på at købe et kostume til dit næste kostume-ridt? (kostumespringning, fastelavns stævner, show, dyreskuer, osv)
og hvis ja, hvor meget ville du så betale for et kostume du måske kun skulle bruge en enkelt eller to gange men som du selvfølgelig godt kunne sælge videre igen.

Al respons på hvorvidt du syntes det lyder som en spændende idé eller ikke er velkommen smiley

Håber på noget feedback


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du købe "hjemmelavet"(evt unikt) udstyr hvis kvaliteten var god?
Kommentér på:
Ville du købe "hjemmelavet"(evt unikt) udstyr hvis kvaliteten var god?

Annonce