{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Måle pony op til hest? {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige hg folk! Jeg har en pisse dejlig 1'er pony som jeg har haft lige lidt over et år:) det sidste halve år har vi brugt på indlæggelser og genoptræning. Men efter at hun har været indlagt 3 gange på life, er hun stadig ikke 100% rengående. Så lige nu er hun indlagt i Hørsholm hestepraksis hvor de skal se hende. Hun har en svulst af en art i hoven som skal ud.
Når den så er ude, ved jeg endnu ikke om hun skal stå stille ydeligere et halvt år, eller om hun får en sål på og jeg så kan ride hende om en uges tid. Men ihvertfald er mit spørgsmål til jer, om det er værd at klasse hende op til hest? Hun er 148 cm og har stor rummelig galop og har en kanon springteknik. Vi nåede aldrig mere end til lb, da jeg først skulle lære hende og kende og vi skulle have vores fejlfrie lb'er. Dog havde vi altid roset med hjem;) til træning sprang vi la/mb. Når svulsten er ude, skulle hun gerne have endnu bedre overskud og skulle kunne komme op og springe mb/ma til stævner, hvilket jeg jo rigtig gerne ville med hende! Men sagen er den at jeg bliver 16 i år, og regner me at det varer noget tid før vi er klar til at komme på banen igen og så skal der også genoptrænes. Og så skal vi jo lige have den sidste fejlfrie lb og nogle la'er før vi kommer der op af, og tvivler lidt på om vi kan nå det inden året er omme? Hvis jeg klasser hende op til hest, skal jeg jo springe det højere eller melde til i lavere klasser for at sammenligne. Og så overvejer jeg at blive military ekuipage, da vi begge elsker at være i terrænet.

Men ville det kunne betale sig at måle hende op når året er førdigt og så måle hende ned igen når hun skal sælges? Eller hvad synes i? Jeg passer godt til hende i størrelsen da jeg ikke selv er vildt høj;)

Sorry hvis der er stavefejl, det er skrevet på iphone:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måle pony op til hest?
Kommentér på:
Måle pony op til hest?

Annonce