{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Tysk - Ret og hjælp til oversæt, søges ^^ {{forumTopicSubject}}

Hej hej ^^
Jeg har lavet lidt tysk, men jeg vil gerne have lidt hjælp med at rette det, + at oversætte nogle få sætninger smiley
Er der nogle der vil give det et skud? smiley

Wir haben das Thema: Zu trampen gewählt. Wir fingen an, einen Film zu sehen. Am Anfang sehen wir einen Mann, wie Isaac heißt. Er hat ein Auto. Wir sehen auch einen anderen Mann, wie Daniel heißt. Er ist ein Tramper.
Daniel versuch, mit Isaac laufen. MEN ISAAC VIL IKKE TAGE DANIEL MED, SÅ HAN SLÅR HAM. Er laufen, MEN DANIEL BLIVER PÅKØRT. Daniel behaupten, dass er bewusstlos ist. Isaac wird frustriert und wirft Daniel auf den Rücksitz.
ISAAC TAGER DANIEL MED, und so beginnt der Film.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk - Ret og hjælp til oversæt, søges ^^
  • #1   2. maj 2013 Har du teksten på dansk?:)

• #2   2. maj 2013 Ja ^^

Vi har valgt emnet at blaffer. Vi er i gang med at se en film. I starten ser vi en mand som hedder Isac. Han har en bil. Vi ser også en anden mand, som hedder Daniel. Han er en blaffer. Han forsøger at køre med Isac. Men det vil Isac ikke, så han slår Daniel. Han kører, men Daniel bliver påkørt. Daniel lader som, at han er bevidstløs. Isaac bliver fustreret og smider Daniel ind på bagsædet.

Isac tager Daniel med, og sådan starter filmen.

• #3   2. maj 2013 wir haben das thema trampen gewalth: wir sindt indgang mit einem film zu sheen. in den begin des filmes seen wir einem mann der Isac heibst . er hat einem auto. wir sheen auch ein andren mann und er heibst daniel. er ist auch ein tramper. er fersucht mit Isac zu faren, aber das wil isac nicht, dan slegt er daniel. er ferth, aber daniel wird angefaren und daniel zut so ob er bevistlos ist. Isac wird frustirt und smeist daniel ind auf denem rücksitz isac nimt daniel mit und so begint der film.

en masse stavefejl tror jeg men sådan ville jeg gør det smiley håber du kan bruge det

• #4   2. maj 2013 Tusind tak!!! smiley

Kommentér på:
Tysk - Ret og hjælp til oversæt, søges ^^

Annonce