{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.588 visninger | Oprettet:

Tysk mundtlig eksamen {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg skal op i tysk mundtligt til eksamen, og jeg er ikke god til tysk og vi skal lave en synopsis og ja det standarte.

Men jeg skal vælge emne ud fra nogle emner, men synes bare det er svært at vælge et godt emne, der er nemt at snakke om.

Emnerne er:
Jugend
Sport
Deutsche Geschikte
Reisen
Zukunft + ausbildung
Jung sein

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk mundtlig eksamen
  • #2   7. maj 2013 Ja det var nemlig også det jeg tænkte, det er bedre end at tage fx Deutsche Geschikte, her er det faktisk min egen fritidsinteresse hestene smiley
    Tak for tippet!

Men problemet er bare at bagefter vi har snakket om vores selvvagte emne i 5 min, så skal vi i 8 min, have en samtale med læren om et spørgsmål vi snakker om, og det kan så være alle udover sport smiley

• #4   7. maj 2013 Jeg ville snakke om Zukunft-ausbildung, for så kan du snakke lidt om dine egne fremtidsplaner, og det vil gøre det lidt nemmere
    i de otte minutter hvor du så skal samtale med censor og lærer kan du jo snakke om hvad du laver i din fritid:-)

• #5   7. maj 2013 Laura F: ja men i de otte minutter, er det ikke et emne du selv vælger, du skal trække et kort hvor der fx står reisen på og så skal du snakke om det smiley

Kommentér på:
Tysk mundtlig eksamen

Annonce