{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løn? - avisbud
  • #1   10. maj 2013 du skal arbejde, mandag, tirsdag,onsdag, torsdag, fredag og lørdag morgen smiley
    en løn mellem 1500-2500

• #2   10. maj 2013 Du får cirka 45 kr i timen, og du bliver udnyttet på det groveste

• #3   10. maj 2013 det kommer an på hvor mange reklamer der er, og hvor mange husstande smiley

fx op til jul der er rigtig mange reklamer, så der får du mere i løn, i forhold til fx nu hvor der ikke er så mange reklamer, der er lønnen ikke lige så høj.

så kan der fx være telefonbøger der skal ud, dem får man også x antal kroner for, pr. bog, så hvis du har mange husstande tjener du selvfølgelig mere.

jeg kørte med aviser da jeg var 13-16 og jeg havde ca. 200 husstande, og tjente en 2500 i gennemsnit pr. måned smiley

det er rigtig hårdt arbejde, men du får motion, og når vejret er godt, synes jeg egentlig det var meget hyggeligt smiley

forresten, så kørte jeg kun med aviser onsdag og lørdag smiley

• #4   10. maj 2013 Jeg kender mange der har været avisbud og har KUN hørt dårligt om det smiley

• #5   10. maj 2013 Jeg blev snydt på det groveste da jeg gik med raklamer, de udnytter at unge ikke er medlem af en fagforening, og en rute der tager 4 timer, kan de vurdere til at tage 2 timer, og så får du løn for 2... smiley

• #6   10. maj 2013 Det er et forfærdeligt job.. jeg har været det i snart et år nu. Jeg får ca 45 kr i timen. Jeg har en rute om onsdagen og før havde jeg også en rute om lørdagen, indtil de valgte at lave nyt lønnings system hvilket betød at jeg da lige gik 50% ned i løn. Lige pludselig fik jeg ikke mere end omkring 60 kr for 2.5 times arbejde. På onsdags ruten tjener jeg ca 300-400 kr om måneden, på lørdagsruten tjente jeg ca det samme, men man arbejder for mere end man får, og de udnytter klart at man som 13-14 årig ikke har andre muligheder. Jeg siger min avisrute op lige så snart jeg får muligheden.. Men skal jo have penge til hypperen, så jeg må vente til jeg får et andet job smiley
    Det skal lige siges at deres computer regner ud hvor lang tid det tager. Min ruter tager ca en time at gå. En dag var der så mange at de fortalte mig at jeg skulle hjem og fylde op med reklamer to gange fordi de ikke kunne være i vognen. Jeg fik løn for 1 time og 20 min. Det tog 2.5 time at gå med smiley

• #7   10. maj 2013 Mie m: Det kan jeg ikke forstå, jeg går også med aviser Onsdag og Lørdag, ca 200 husstande, jeg tjener 7-800 om måneden? smiley

• #8   10. maj 2013 Dengang jeg var avisbud fik jeg vidst 1300 kr om måneden. Jeg var ude hver tirsdag og lørdag. Det tog ca. 2-4 timer pr. gang, men jeg blev kørt (forkælet møgunge smiley ) ellers ville det have taget en time ekstra tror jeg. Det var virkelig et lortejob, jeg hadede det smiley

• #9   10. maj 2013 Jeg er omdeler onsdag og fredag, til ca. 149 husstande så vidt jeg husker. Det giver ca. 500kr i gennemsnit pr. måned smiley

• #10   10. maj 2013 Jeg var omdeler hos dem, og sikke noget LORT!!

Jeg havde to ruter, begge i weekenden. Faktisk begge lørdag. Tjente ikke mere end i gennemsnit 800 kr. i måneden, for at gå til 400-500 husstande hver lørdag. Sagde op før jeg havde andet job, for kunne slet slet ikke lide det arbejde.

Det svarede til, at jeg ca. fik 2,5 kr. pr. husstand -.-'

Når jeg ringede ind for at klage, fik jeg ALTID fat i den mest irriterende og nedladende person derinde.

En fra min klasse gik også med reklamer ved dem, dog i en anden by. Han havde været uheldig, og havde brækket eller forstuvet foden, og da han ringede ind for at spørge om de ikke kunne få en anden til at gå med dem i den periode han ikke kunne, fik han også fat i hende, og hendes svar var: "Kan du ikke bare få en til at gå med dig rundt? Ellers må det bare tage dig længere tid."

Totalt respektløst!!

Jeg arbejdede 8 timer hver lørdag, fordi der var så mange husstande, og langt imellem mange af husstandene, + jeg skulle til en anden by, hvor den anden rute lå, der lå 13 km væk.

Det var i gennemsnit ca. 32 timer i måneden, altså i gennemsnit 25 kr. i timen -.-' Self. var min timeløn jo på de 45, men fik som andre nævner, ikke løn for det timeantal jeg gik.

• #11   10. maj 2013 Det er sådan et lortejob.

Du får ikke en skid i løn, og jeg har før oplevet, at jeg lige pludselig fik mindre i løn selvom jeg havde haft flere kg reklamer at dele ud. Min mor ringede så ind og spurgte hvorfor, og de forklarede det bare med "Hov, det er da en fejl". Det skete så et par gange.

Min rute havde ca. 65 husstande (med langt i mellem husene), og ruten var regnet til at tage 1 time. Det tog mig ca. 2 timer, men man får jo kun løn for det DE mener den tager. Tvivler på, at de selv har prøvet at cykle ruten og rent faktisk tage tid rigtigt..

• #12   10. maj 2013 Ville ikke anbefale at begynde som omdeler...
    lav løn direkte under betaling, dårlige arbejds vilkår og altid sure personer i telefonen.

Don't!

• #14   10. dec 2013 Jeg gik med reklamer da jeg var yngre, og nøøøj hvor var det et møg job. Ruten var sat til at tage 2 timer, men tog det 2 timer? Nul og niks. Det tog 6 timer, og det var ikke mig, som var langsom. Det fik jeg så 60 kr for. Sagde op efter første gang, for det gad jeg da slet ikke at spilde min tid på.

• #15   10. dec 2013 Jeg fik omkring 1500kr om måneden, men det var også en landrute. Ja det er et møg job, men penge er vel penge og man har ikke mange andre muligheder før man bliver 16

Kommentér på:
løn? - avisbud

Annonce