{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.786 visninger | Oprettet:

Lilletå brækket eller forstuvet? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg var lige glad for en time siden...... Så jeg stormede fra mit værelse og ind i køkkenet, hvor jeg i farten slår foden ind dørkarmen, ikke de nederste, men den lodrette..... Jeg fik sår på tåen ved siden af lilletåen, men lilletåen blev lige brækket om, og det går så sindssygt ondt, jeg kan ikke gå på den.
Den er hævet lidt, men ALT ved den går avs);
Er den brækket? Eller bare forstuvet? Og hvad kan jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lilletå brækket eller forstuvet?
  • #1   20. maj 2013 Der er ikke så meget, du kan gøre smiley
    Tage den med ro smiley
    Da jeg havde brækket min lilletå, fik jeg intet gjort det var bare at holde den i ro smiley

• #2   20. maj 2013 tryg foruden på tåen og let ind, hivs det gør ondt, er den med stor sansynlighed brækket..
    men selv hvis den er brækket kan du ikk gøre ret meget.. det eneste du kan gøre er er tape den sammen med tåen ved siden af i 14 dage..

har selv lige haft brækket end tå, og det var det eneste lægen sagde man faktisk kunne gøre ved det

• #3   20. maj 2013 Du kan SAGTENS bevæge en brækket lilletå, jeg har brækket min en tå, to gange, du kan prøve at "prikke/stå" til din tå, hvis det er lige før du er ved at "dø" så er den brækket. - Eller hvis den bliver mere "sort" end blå så kan den sagtens være brækket, Man kan ikke rigtig gøre så meget ved en brækket tå, andet end at binde noget sports tape rundt om den brækket tå og så sammen med den nærmeste tå ved siden af smiley og så gå i en god kondisko eller træsko. (det er noget jeg fik at vide, sidst jeg havde brækket min tå)

• #4   21. maj 2013 sansynlighvis brækket og hvis den er det så skal du passe på den !!!
    Jeg brækkede min storetå og skulle opereres jeg kunne ikke ride i 1½ år pga min tå så pas på den til lægerne siger du kan bruge den igen smiley

Kommentér på:
Lilletå brækket eller forstuvet?

Annonce