{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Det er bare ikke lige min dag (Filmhold og våd pony) {{forumTopicSubject}}

Vil lige fortælle om mit "uheldige" møde med et filmhold i dag smiley

Jeg skulle ride undervisning i dag, og rider altid derned da der ikke engang er en kilometer, og det vil tage længere tid at køre hesten derned.

Men så her i dag er alt bare gået skidt. Kunne ikke finde diverse ting så fik virkelig travlt til sidst. Så selvom jeg normalt synes det er vigtigt at udstyret ser ordenligt ud, var jeg fuldkommen ligeglad i dag. Tog bare det underlag der var under sadlen, og de gamacher der lå øverst i skuffen. Og nå ja, det regner... så pony får smidt hans grimme halvt ødelagte regndækken på og jeg tager min store regnfrakke på (Det skal så lige siges at denne er størrelse XL og jeg normalt bruger S, og den går helt ned til mine fødder når jeg sidder på hesten). Og så rider jeg ellers af sted. Jeg tænker at jeg da bare lige skynder mig ind i ridehuset og får taget det af.

Så kommer jeg endelig derned, rider rundt om et hjørne og så lige foran ridehuset står der et stort filmhold, fra DR. Ups tænker jeg, jeg smiger mig bare forbi. Men pony vrinsker og på et sekund vender hele filmholdet sig om - med kameraer... God dammit... Nå, vi kommer sikkert ikke i fjernsynet, for hvad skulle de dog bruge mig og min pony, halvt gemt væk i regntøj og pony med slasket man til...

Hmm. Vi sniger os så forbi dem og ind i ridehuset. Flere kameramænd inde i ridehuset, ihhhh! Men jeg kommer ind, får regntøjet af og skridter rundt, alt imens jeg forsøger at holde mig væk fra kameraerne. Så står jeg stille på midten og venter på min time begynder. Hende der er i gang med at blive filmet rider så rundt om mig (imens hun bliver filmet). Hvad vælger pony så? At stille sig op og tisse, midt i det hele. Både kameramænd og publikum griner. Åh gud...

Nå men i kan vist snart se os på DR, håber det værste er blevet klippet væk, haha!

Hvad har i lavet på denne regnfulde dag? Holdt jer væk fra kamerahold vil jeg håbe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare ikke lige min dag (Filmhold og våd pony)
Kommentér på:
Det er bare ikke lige min dag (Filmhold og våd pony)

Annonce