{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Kollega sagt op, fortæller ikke mig noget {{forumTopicSubject}}

Okay dårlig overskrift, men altså arbejder på et landbrug hvor der er mig, en fodermester en skole dreng og chefen og hans kone. Jeg arbejde mest sammen med fodermesteren og vi har det bare vanvittig godt sammen. Han har på meget kort tid fået et speciel plads i mit hjerte. Og ved godt selv jeg er lidt for glad for ham end jeg burde være og det ved han også godt. Når men i tirsdags da vi var færdig med morgenkaffes siger fodermesteren så at han gerne vil snakke med chefen og hans kone alene. Så jeg rejser mig ogå går ud og begynder at arbejde i mens mine tanker køre rundt, men største frygt var at han sagde op. Da de er færdige og kommer ud er alt som det plejer og ingen siger noget sådan har det været indtil i dag. Chefen hiver denne gang fat i fodermesteren efter morgenkaffe og snakker med ham i mens jeg går ud. Da chefen kommer ud til mig spørger han mig om jeg kender deres gamle fodermester, og jeg vidste da godt hvem han var men har aldrig mødt ham, men han har gået på skole med min kæreste. Min chef står så længe og stirre ud i luften og siger så til sidst at der var fordi vores nuværnede fodermester har sagt op fra 1.7 så den gamle fodermester kommer tilbage. Men jeg måtte ikke sige noget til vores nuværnede fodermester om at jeg vidste han havde sagt op for det skulle han selv have lov til at fortælle mig.
Nu er den nuværnede fodermester så gået på weekend, men har endnu ikke sagt noget til mig. Og jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for lige nu har jeg virkelig lyst til at skrive til ham og spørge hvad der forgår, men alligevel ikke. Er bare så skuffet og ked af han ikke har sagt noget til mig når han nu de hvor glad jeg er for ham smiley

Undskyld, i kan hverken gøre fra eller til skulle bare ud med det, smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kollega sagt op, fortæller ikke mig noget
  • #1   23. maj 2013 Kan det tænkes han har sagt op fordi han måske har lidt svært med de følelser du har for ham?

    Enten fordi han osse har lidt følelser i klemme den anden vej, eller fordi han er optaget og og har det svært af den eller anden grund med dine følelser for ham?

    Jeg kender jo ikke til hele situationen men det er træls når man føler sig forbigået smiley


  • #2   23. maj 2013 Han Har sagt op fordi han skal hjem og hjælpe på hans far og brors gård da faren gerne vil trække sig helt ud.

    Men er virkelig også bange for at jeg har en del af skylden fordi jeg har det som jeg har det.


  • #4   23. maj 2013 Ja ok, det skal han jo naturligvis have lov til.

    Men jeg tror personligt for ikke at sætte din chef i et dårligt lys, at jeg ville vælge ikke at spørge ind til ngoet foreløbig. Der er alligevel lidt tid til han skal stoppe, så du er nok bar nødt til at væbne dig med lidt tålmodighed og håbe han snart siger det til dig. Og ellers må du jo vælge at tale med ham om det når det er lidt tættere på 1.7.


  • #6   23. maj 2013 Måske han er bange for ar du vil ændre holdning omkring ham, eller han tænker, at I måske ikke kan have det ligeså godt sammen, hvis han fortæller dig det? smiley det kan jo være, at han tror det vil ændre jeres "forhold" den sidste tid han er der? Og derfor vil han måske hellere holde det for sig selv, indtil det kommer lidt tættere på, at han skal stoppe smiley

Kommentér på:
Kollega sagt op, fortæller ikke mig noget

Annonce