{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Til teenage-tøserne! {{forumTopicSubject}}

Denne her video fik mig til at tænke over, hvor heldig jeg er. Jeg har sku en mor, der elsker mig. Min far elskede mig da han var i live, men han er her ikke mere.

Jeg synes i skal se den, lytte til teksten og tænke over hvor heldige i er, at have forældre der er jer for jer og vil gøre så meget for at i er glade og lykkelige.

http://www.youtube.com/watch?v=XuOHKXfaaDk

Jeg elsker i hvert fald mine forældre også selvom de kan være nok så idiotiske, og den video får mig mere end noget andet til at ønske at jeg kunne spole tiden lidt over 3 år tilbage og give mit far et rigtig knus. Men det må mor så få istedet for.

God dag til alle jer derude, og jeg håber det kan sætte nogle tanker igang, hos jer der "hader" jeres forældre!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til teenage-tøserne!
  • #2   24. maj 2013 Mine forældre er nu også de bedste. Det de gør er nok i andres øjne ubetydeligt, meeeen jeg elsker dem nu for det. Hæhæh smiley

• #3   24. maj 2013 Mine er også dejlige. Men pt er min mor umulig.

• #4   24. maj 2013 MOAR! smiley

• #5   24. maj 2013 Så sandt! Jeg elsker mine forældre højere end jeg kan sætte ord på. Det er nogle som altid er der for en, de vil gå igennem ild og vand for en (vil mine i hvert fald), og jeg kan slet ikke klare tanken om når de ikke er her mere! :-(. Man skal elske dem, i den tid de er her..

• #7   24. maj 2013 Jeg snakker ikke med min far, og min mor er død, såååååå.
    Nej tak smiley

• #8   24. maj 2013 Min far er også død smiley :( her for 7 måneder siden smiley

• #9   24. maj 2013 Jeg elsker også mine forældre højt! Dvs. min far døde i december sidste år, men elsker ham jo stadig. Efter at han døde, gik det rigtig op for mig, hvor meget han (og min mor) betyder/har betydet for mig. Bevares de har måske kvajet sig en anelse med opdragelsen, men jeg er da nogenlunde vellykket, trods alt. Jeg fik heldigvis brugt rigtig meget tid sammen med min far den sidste tid. Nu har jeg jo så kun min mor og sætter SÅ meget pris på, at hun stadig er her. Hun har heldigvis et jernhelbred (min far var meget skrøbelig), så hun skulle gerne være her mange år endnu. Jeg snakker med hende i tlf. næsten hver dag og er tit forbi og sige hej.

Tøser, husk at sætte pris på jeres forældre mens I har dem! Pludselig en dag er de væk....

• #10   24. maj 2013 Ååårh, Josefine! For pokker det var en ung alder at miste sin far i! Jeg er 39, og jeg synes det er hamrende svært.... Kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være som 14-årig....

• #11   24. maj 2013 Min mor, far og Rapsody - de vigtigetse personer i mit liv, evigt og altid. Og det ved de allesammen godt. Men når jeg tænker tilbage på mine teenage år... Så skammer jeg mig lidt. Selvom jeg bestemt ikke var en af de værste. Men stadig! Så TS, du har ret!! Værdsæt Jeres forældre.

• #12   24. maj 2013 Jeg er glad for at høre at så mange sætter pris på deres forældre.
    Jeg har det lidt ligesom Stine - det er først efter min fars død, at jeg virkelig har lært at sætte pris på ham.

Bare tag i dag, hvor min søster og hendes veninde skulle til Jelling med alle deres øller - men alle vores sækkevogne var simpelthen møgflade. Jeg formåede at finde kompressor, diverse dimser der skal bruges til sådan en satan, sætte det hele korrekt til og puste liv i en sækkevogn. Min søster var meget taknemmelig, og hvem var det der lærte mig at håndtere sådan noget? Min far. smiley

• #13   24. maj 2013 Josefine
    Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for det. Jeg mistede min far da jeg var 15, så jeg har nok en rimmelig idé om hvad du går igennem nu.

• #14   24. maj 2013 Jeg elsker også mine forældre selvom min far har svigtet mig meget og stortset ikke ser ham ( han er svensker og bor derovre) og selvom min mor kan være nok så uretfærdig.

Min tante som har to døtre ( mine kusiner ) er lige død for en uge siden. de havde haft en super hyggelig dag og været inde og shoppe tøj, så om aftenen da hun skulle ind i seng falder hun om, død på stedet af en spontan hjerneblødning. hvor må det være hårdt og pisse uretfærdigt at miste sin mor som 7 og 13 årig! tænk over hvad i har før det er forsent!

jeg syntes det er super hårdt selvom hun ikke er min mor

• #15   24. maj 2013 Josefine - du er ihvertfald også velkommen til at skrive til mig!
    Min mor døde da jeg var 10- er 17 idag, så jeg ved helt bestemt hvordan du har det smiley

• #16   24. maj 2013 Linnea
    Det er faneme så pisse unfair er det.
    Da min yngste søster var 10 havde hun allerede været til 3 begravelser. Bedstefar, morfar og far indenfor 3-4 år i den alder..

• #17   24. maj 2013 Sød video. Men det må god nok være svært af miste sin far som 14 årig smiley

• #18   24. maj 2013 Puha det er ikke sjovt. Har selv mistet min morfar på 58 farfar på 60 og min tante på 38. Var tæt på at miste min mor for nogle måneder siden
    Du har så meget ret i at det er unfair. Det er nu man tvivler på om man skulle have sagt ja til præsten for en måned siden.

• #19   24. maj 2013 Ja, sådan havde jeg det også bagefter. Havde min konfirmation lagt et år senere tror jeg ikke jeg havde valgt det. Og alligevel er jeg glad for det, for jeg har nogle fine billeder af min mor, far og jeg sammen. smiley

• #20   24. maj 2013 Min kusine skal konfirmeres næste år. Men hun siger nej nu. Det kan jeg godt forstå hun syntes han er en spade. Nu må vi se om hun skifter mening til næste år

• #21   24. maj 2013 Ah, Nickelback smiley
    Behøver ikke at høre den, kender hele teksten, lol.

Jeg holder ufatteligt meget af mine forældre, ved slet ikke, hvad jeg skulle gøre uden dem.

• #22   24. maj 2013 Åh mine forældre er alt! De ville ofre alt for mig, kører mig rundt til al verdens heste selvom de begge er skide bange for dem, de dropper gerne deres planer for mig og de er så betydningsfulde for mig! Mine forældre er bare... en del af mig, uden dem ville puslespillet mangle en brik! De har lært mig alt, det har altid støttet mig, de har altid været der når jeg har været fucked up, de har tilgivet alt mit lort, de har stilt sig bag mig når jeg havde brug for dig, men de har sgu også sendt mig ud i verden, gjort mig selvstændig, givet mig mod og lykke på/til livet! Jeg kan ikke takke dem nok for at være mine forældre!<3 De er sgu elskede af hele mit hjerte! Den dag de er væk vil jeg tænde et lys for dem hver, hver dag, jeg vil besøge deres grav hver dag, bare for at snakke, og jeg vil bede hver dag for at de har det godt! For jeg vil aldrig ønske mig nogle andre som forældre!<3

Kommentér på:
Til teenage-tøserne!

Annonce