Så nærmer vi os! {{forumTopicSubject}}
Så er det allerede på torsdag(eller fredag for nogen), hvor det endelig er vores tur til at give de små børn vand, skum og meget andet!
Fuck, jeg glæder mig!
Og så skal de mundlige eksamener bare lige overståes og så hedder det SOMMERFERIE!
Glæder mig så meget til en dejlig sommer!!!
Først i juli skal jeg til Jylland, op til to af mine veninder, som jeg kun ser 1 gang om året(nogen gange flere, hvis vi kan i ferier), så jeg glæder mig sygt meget til at se dem!<3
Der skal jeg være en uges tid..
Så skal jeg ellers bruge min tid på min hest og veninder, indtil d. 18, hvor jeg tager til Camping Marina Di Venezia, hvor en af mine veninder fra gården også skal der ned på det tidspunkt!
Bli'r sååååååå fedt!!
Vi kører derned, så overnatter nok et sted i Wien på vejen, hvor vi også skal ind og se den Spanske Rideskole!
Nøøøøj, hvor jeg glæder mig!!
Og så skal jeg jo også starte på BU til august!
Glæder mig som et lille barn!
- Skulle lige ud med min glæde!
Hvad skal i ellers lave i sommerferien og glæder i jer også til sidste skoledag?
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.816
Derefter går turen til Fårup Sommerland og til slut en årgangsfest. Det bliver så fedt
Men mundtlige eksamener.. Nej tak, godt der er sommerferie bagefter, det trænger jeg også til
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
Især fordi vi har været så heldige at trække mundtlig matematik... -.-'
okt 2007
Følger: 349 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.305
Bliver godt at få sommer ferie, så godt nok have den første eksamen d. 6 såe(: men så snart de alle har været der, så skal der slappes af(:
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
Så bliver det godt med noget ferie!
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.471
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
nov 2011
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 162
Ja, jeg er ond, men efter at have været under tøflen i 10 år, trænger jeg ligesom til at det er min tur.
Fredag skal jeg sammen med min klasse ind i mindeparken og derefter til fest der holdes hos en fra min klasse. og så er der læseferie.....
HVIS ikke det var fordi vi havde haft lockout, så vi har ekstratimer hver dag i læseferien indtil den sidste eksamen(historie - jeg dør).
Og så er der vist den 23. translokation, hvor vi skal have sådan nogle kapper og hatte på, som de har i usa(se billede)
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTUnkLctbXSlh0aUKSb8Z63zv20eLeqJJHdXlsXzfsDK0ofZJRm1g
Så nærmer vi os!