{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Har lige mødt mine største idoler! {{forumTopicSubject}}

Er jo virkelig stor belieber, foxer, og mahomie, men har i lang tid nu fulgt the janoskians (søg på youtube) og ja.. imorgen laver de et show i store vegas, og jeg har været så uheldig ikke at have billetter. Min veninde sagde så i dag, at de lander i cph lufthavn, så vi endte med at tage derud. vi var desværre ikke de eneste der havde den idé, så da de kom løb vi efter dem, og hen til deres bus. fik øjenkontakt med James! arh han kiggede sådan helt dybt på mig, fjksljdsl. smiley
Nåmen. jeg mødte også dem alle i fields, og havde faktisk en samtale med dem, super hyggeligt. :') jeg fik også taget nogle billeder og autografer, og nu hvor jeg ser dem igennem, bliver jeg så skuffet.. ser simpelthen så tåbelig ud, wraal. smiley det er min noget af det største jeg nogensinde har oplevet! at kramme mine største idoler, og stå sammen med dem.. også ser jeg sådan ud. Kender i det? smiley er bare så trist over det, det er virkelig en one in lifetime ting, også ser jeg sådan ud? bah. smiley

Vil dog til mit forsvar sige, at jeg var så rystet, og ked af det. det var så vildt, og jeg var så tæt på at tud brøle over det.. puha..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige mødt mine største idoler!
Kommentér på:
Har lige mødt mine største idoler!

Annonce