{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
265 visninger | Oprettet:

tysk oversættelse.. {{forumTopicSubject}}

nu har jeg sat hele aftnen og bakset med det har er der ikk nogle der vil hjælpe??

skal oversætte det her til tysk:

Klotilda havde fået tubakolose som var en meget slem sygdom, ivar vidste ikke hva han skulle gøre, miler var jo stadig en lille føl, jasmina var bekymret hva skulle hun gøre?, skulle hun tilkalde den kongelige dyrlæge?, hun vidste det ikke.
Ivar sagde at han ville flyge hjem for at spørge sin gamle bedstemor fordi hun var en klog enhjørning.
Ivar kom tilbage med hende, hun hed muska, og hun havde levet i 89 år. Klotilda havde midstet modet til at leve så hun havde næsten givet op, men Jasmina holdt hende i live. hun elskede hende jo skulle hun dø? nej hun skulle kæmpe sig tilbage i livet.
Muska gav Klotilda noget urtete som hun havde brug fo, tre uger senere var klotilda frisk nok til at flyve hjem.

Jasmina så ikke noget til dem i 15 år, men en dag så hun en enhjørning flyve rundt uden for slottet, hva der klotilda? nej det var det ikk men hendes søn Miler, han fotalte at klotilda og ivar var død i en forfærdelig ulykke og at hun var den eneste han kunne bo hos, Jasmina sagde at han kunne bo hos hende så længe han ville, og det gjorde han, og han blev glad for hende og de blev de bedste venner resten af livet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tysk oversættelse..
Kommentér på:
tysk oversættelse..

Annonce