{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Doorh.. kæresten.. {{forumTopicSubject}}

Står i et kæresteproblem..

Min kæreste og jeg skulle være ved ham fra igår til på fredag, han besluttede sig så for at lave aftaler med sin onkel og en af hans kammerater, først skulle han hjælpe hans onkel med haven, og senere skulle han lave sin kammerats scooter ( idag)
derfor sagde han så igår at det var ligeså nem at jeg bare blev hjemme for han gad ikk at høre på at jeg blev sur når han så engang i dag skrev hvornår han kom hjem og så besluttede sig for at blive det ene sted tre timere længere (han er SÅ dårlig til aftaler..)
jeg blev så lidt pigesur og sagde bare 'jaja det er op til dig'
jeg blev så hjemme og skal så hjem til ham i aften, efter jeg så lige har været ibad skriver jeg til ham 'Skal jeg bare tage toget der kl 20:59 :-*' (for det havde vi aftalt igår)
Så skriver han ligeså koldt 'Ved ik endnu' Så svare jeg ham med 'Så du ved ik om jeg skal komme?' hvor han svare 'Ved ik'..

Det er skide træls at han ikk bare kan overholde vores aftaler! Det kan virkelig pisse mig af for nu har jeg gået og talt timer ned i dag fordi jeg SÅ gerne vil være sammen med ham.. og så får man bare det der tilbage..

det er især træls fordi vi har halvårs dag på onsdag.. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op... det er jo ikke fordi jeg er sur på ham.. mere.. skuffet og jeg har sagt til ham flere gange at jeg synes det er træls at han aldrig overholder vores aftaler...

I torsdags tror jeg det var, havde vi aftalt vi skulle mødes ved netto fordi han gerne ville have chips, (han var ved mig den dag) så jeg skulle gå fra skolen og om til netto og så skulle vi hentes der... så jeg gik lystigt mod netto efter skole, og så ringer jeg og siger at nu kan han godt gå hjemmefra, hvilket han så siger at han bare går mig i møde, han gider ikk i netto alligevel. Der blev jeg fandme sur.. Jeg har 7 km hjem på gåben og min far var ved at flytte for en..! og så havde min kæreste taget min cykel (jeg havde gået i 25 min ca hvor han havde cyklet i 5..)..

jeg elsker ham af hele mit hjerte og vil på ingen måder mistet den dreng! han har virkelig ændret mit liv på en god måde.. men ligenu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre og kan ikke overskue at han ikk overholder sine aftaler lige pt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doorh.. kæresten..
Kommentér på:
Doorh.. kæresten..

Annonce