{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.596 visninger | Oprettet:

SKYPE MED DE KENDTE! {{forumTopicSubject}}

Jeps mig, Kage og Freja sidder og snakker, og vi ville beære jer Hg'ere med at i kunne være med, hvis i tør! Kæmpe chance for at snakke med os kendte mennesker!

Og ja det foregår på Skype, og ja.. Skriv lige herinde hvis i vil være med, inden i ansøger!

Min Skype er; Sissel_hjortstroem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKYPE MED DE KENDTE!
  • #1   3. jun 2013 HVIS I TØR!!

• #3   3. jun 2013 DAM DAM DAM DAAAAAM!

• #4   3. jun 2013 Tsh Luna altså.. Kendt og kendt xD

• #6   3. jun 2013 Nurh :i du må ikke græde lille pige! * klap, klap på håret *

Her er en slikkepind! :i

• #8   3. jun 2013 Jeg skal sq da være med!

Perfekt nu når jeg stadig venter på de sidste 15% af min video xD

• #9   3. jun 2013 Jamen så er du ikke ligeså kendt som os!!!:O

• #10   3. jun 2013 Okay du ansøger bare xD

• #12   3. jun 2013 Kendte? Jeg sagde da jeg ikke gad i dag smiley

• #13   3. jun 2013 DD KOM PÅ!!!

• #14   3. jun 2013 Gå din vej tante DD.

• #16   3. jun 2013 Skam dig igen Kage!

• #17   3. jun 2013 Nope Pip..

• #19   3. jun 2013 YEARH!

• #20   3. jun 2013 HAKUNA MATATA

• #22   3. jun 2013 ER DET KLOGESTE ORD!

• #23   3. jun 2013 " Pip du er en Ip "

• #26   4. jun 2013 Sissel, der er to når man ansøger på sig. smiley

• #32   4. jun 2013 LAD-Y

Jeg tror da egentlig det hele skal tages som ironi med 'kendte'. Ihvertfald også fra min side af, kan ikke helt forstå dit behov for at smide den kommentar smiley

• #33   4. jun 2013 LADY
    Det hele skal tages som en joke. Sorry hvis vi ødelagde din dag med at hygge os smiley

• #34   4. jun 2013 LAD-Y
    Nu mente jeg ikke noget med Luna's og din diskusion, den kender jeg intet til og er helt alene jeres sag smiley

• #35   4. jun 2013 Jeg synes virkelig også at i er for meget. Kan i ikke holde jer til jeres lukkede gruppe. I stedet for at spamme åbne forums....

• #36   4. jun 2013 Siw

Godt man kan droppe at trykke på emnet smiley ELLER trykke på det lille flueben og slå off topic fra smiley

• #37   4. jun 2013 I kunne også bare holde jer til jeres lukkede gruppe, så vi andre ikke klikker ind på et emne som man tror er helt seriøst. Og så er det "bare" jer som tror i ejer det hele. Come on altså smiley

• #38   4. jun 2013 Siw

Helt ærligt hvis du tror et emne med 'SKYPE MED DE KENDTE' er seriøst, så burde du gå til en optiker.

Desuden er jeg ikke en del af det emne, jeg kom med EN kommentar på det, så vær venlig at droppe din attitude, bare fordi jeg ikke fare i flint over et åbenlys for sjovt emne smiley

Som sagt, slå off topic fra, så spare du dig alle emner der ikke er heste relaterede.

• #40   4. jun 2013 Jeg kan satagens bruge off topic emner til noget, undtagen når i keder jer. Og "overtager"....
    Hvordan skulle man vide at det var jer? Altså undskyld mig men det er ikke mig der skal droppe en attitude. "Kendte"? Altså seriøst smiley

Det var ment til flere personer end kun dig, så smut du selv til en optiker.

• #41   4. jun 2013 Heldigivs har Big A jo allerede engang sagt disse emner er tilladte under off topic så længe de ikker tager overhånd, og jeg ser dem sjældent. Så hvis andre ser dem ofte, så leder de vidst også efter dem smiley

• #42   4. jun 2013 Kan sagtens klare morskab, men dog ikke det i skriver (For det meste).

Åbnd? Undskyld men det ord kender jeg ikke smiley

• #43   4. jun 2013 Jeg må altså sige at jeg er enig med Siw. Jeres emner kan være ganske underholdende en gang imellem, men nogle gange kan det blive for meget.
    Og nogen af jeres emner har altså haft overskrifter, hvor det godt kunne forstås som noget seriøst.
    Jeg tror de fleste er klar over at man bare kan klikke off topic fra, men der er faktisk også nogle af de emner som kan være <b>brugbare</b>.

• #44   4. jun 2013 - DD: Nej langt fra. undgår dem faktisk helst. smiley

• #45   4. jun 2013 Siw

Hvorfor jeg skal jeg smutte til en optiker for at læse hvad du skriver, men ikke kan læse din tanke bag det? Grin.

Nåår ok så hvis det var andre end lige TS der havde oprettet tråden her, så var den iorden? Det er jo det du siger, ellers ret mig smiley

Igen, du kan bare undlade at trykke ind på indlæg med tydelige useriøse overskrifter og dermed nok også en useriøs handling.

'Kendte' Tja som dem der startede indlægget allerede skrev, var det ment som en stor joke. Igen hvis man ikke kan læse sig til den slags ironi, tryk uden om. Ingen har tvunget dig til at trykke på et emne med sådan en overskrift.

• #46   4. jun 2013 Stephanie

Nu regner jeg ikke med at være en af dem du påtaler som 'jer' da jeg aldrig har oprettet sådanne emner her. Men for gå ind på det du skriver er jeg helt enig i at nogen af deres overskrifter har været meget misvisende. Men det er 50% af overskrifterne her på HG, så igen er det lidt forkert kun at blive arrig i dette emne, specielt nu hvor dette emne har en overskrift der er tydelig.

• #47   4. jun 2013 Siw
    Hvis du undgår dem, hvorfor spilder du så din tid med at skrive her inde? Det er ikke at undgå dem smiley

• #48   4. jun 2013 LAD-Y

Så fordi man altså ikke er enig så taler i for døve øre?

Jaså. Kan godt se at uden at være en del af dette emne, må jeg hellere holde med alle andre der heller ikke er en del af emnet, for ellers er jeg bare en væg smiley

• #49   4. jun 2013 Det kan du have ret i LAD-Y.

• #50   4. jun 2013 Fordi jeg synes det/i er ekstremt latterligt at lave og skrive i sådan et emne.

Jeg har jo skrevet at det var til flere end kun dig. Så ja, den optiker venter. Desuden var det også omkring noget med at se meningen i noget du skrev det med optikeren til mig, så det var ikke så heldigt vel smiley

Men ja LAD-Y, du har fuldkommen ret. Ind af det ene øre, ud af det andet smiley

• #51   4. jun 2013 SKYPE!!? HVORNÅR stopper galskaben!! Jeg har fødselsdag idag, kom da og fest med mig i stedet for.

• #52   4. jun 2013 Er enig med Lady og Siw. Synes det tager overhånd. Troede egenlig i havde en gruppe hvor i skrev sådan nogle emner, så kan ikke forstå der er så mange i forummet.
    Det væreste er det der 'kendte'. Synes så mange prøver på det, og prøver at være sjove, og hele tiden spørger hvem der kan huske dem.
    Det er fint nok med nogle emner en gang i mellem, men synes efterhånden altid de er der.

• #53   4. jun 2013
    It aint funny no more...

• #54   4. jun 2013 Siw
    Igen påtaler du i, i det du skriver til mig, ergo igen fik du ikke lige med jeg ikke er en del af det emne, jeg forstår bare ikke i hidser jer op over det smiley
    Og havd du synes er latterligt er jo heldigvis ikke en grund til ikke at skrive det, så er der godt nok mange emner der ikke må være her ifølge mig da jeg synes det er latterligt, din kommentar inkl.

LAD-Y
    Igen. Jeg er ikke en del af det emne, så hvorfor skulle jeg være sur over i ikke synes det høre til her?
    Det er jeg ligeglad med, da det ikke rammer mig, men jeg forstår ikke hvis de emner er så meget i vejen for jer, hvorfor i så hver eneste gang gør jer ulejligheden og skrive og diskutere om det.

Jeg personligt ville nok bare se væk allerede efter overskriften da den tydeligt tyder på useriøst emne.

Og jeg ved fra den gang jeg selv deltog i de emner, at Big A har sagt de er tilladte så længe de ikke tager overhånd, og dermed er der jo ikke så meget at diskutere mere, de må gerne oprettes.

Men ja hver sit, jeg forstår bare ikke i vil spilde jeres tid på det, hvis det irritere jer så meget. Kunne forstå det hvis emnet havde en overskrift der var misvisende, så var jeg nok også blevet gnaven.

• #55   4. jun 2013 DD: Det er ikke engang værd at begynde igen. Kan vi ikke bare slutte her, altså..... Seriøst, igen.

• #56   4. jun 2013 Kan virkelig ikke tage det her seriøst.

Det er jo et fuldkommen harmløst emne?

• #57   4. jun 2013 Siw
    Jo når argumenterne uddør, må man stoppe fair nok.

• #58   4. jun 2013 Når man synes at den anden part er latterlig nok, stopper man. Fair nok. smiley

• #59   4. jun 2013 Lad-y; Kendt er vel stadig ment for sjov. Hvorfor tage det så seriøst?

• #60   4. jun 2013 synes nu det var ret hyggeligt dette emne ^^ kunne dog ikke selv snakke med selvom jeg ville xD
    synes nu det fint emnerne er her men mest fordi jeg kunne se på overskriften at det var noget hygge XD :3

• #61   4. jun 2013 Jeg synes samtalen var hygge, var med i den i omkring en halv time.

• #62   4. jun 2013 Siw
    Egentlig utroligt du i din alder ikke kan andet end at skrive så grimt, samt ikke argumentere for din sag og derved bare bliver endnu mere nederlagende smiley
    Men fair nok, det skal du have lov til.

LAD-Y
    Der har du ret, men jeg spilder så ikke min tid i det jeg synes det er spændene at debatere om det, hvorimod du/i jo har konstanteret det er dumt, derfor jeg tænker i spilder jeres tid. Beklager hvis det var en fejltagelse.

Altså jeg tror nu som sagt igen at det der 'kendt' var ment som en stor joke, sådan opfattede jeg det ihvertfald.

Men fair nom, kan se det fra begge sider smiley

• #63   4. jun 2013 Egentlig utroligt du i DIN alder ikke er mere moden. smiley
    Slutter herfra nu, da jeg kan se dette leder ud på et sidespor. smiley

• #64   4. jun 2013 Siw
    Igen kan du ikke andet end at være nederladende, og så bare skynde dig at påpege man nu smutter.
    Du må da meget gerne citere der hvor jeg pt er så umoden, for det kan jeg ikke selv se lige i dette emne.
    Ved mindre du bare mener at jeg finder hele emnet ok selvfølgelig smiley

• #65   4. jun 2013 Forstår du ikke et slut?

• #66   4. jun 2013 Jeg forstår ikke du påtaler noget igen uden at argumentere for det.

Men fint så 'slut' smiley

• #67   4. jun 2013 LAD-Y: Tror ikke, du skal regne med, at de tror de må mere fordi de er kendte.
    Jeg tror bare, de er på den måde, de er.
    Jeg skriver da også præcis som det passer mig, præcis som du også gør. At andre skriver på en anden måde er helt alene deres valg, og det synes jeg ikke de skal dømmes for, bare fordi de vælger at kalde sig de ''kendte'' i sjov.

• #68   4. jun 2013 LAD-Y:

Bare for at vende tilbage til den første kommentar; Synd at du har et behov for at kommentere. Hvis du har en problem, ja ærgerligt. At vi ser os selv som kendte, den var nu ment i sjov. Ved ikke op du opfatter ironien i alt det jeg skriver deroppe?

Siw; Neji, gider faktisk ikke holde det i grupper? Vi hverken spammer eller andet. Jeg har lavet ET forrum og hvis du tænker videre kan du bare lade vær med at gå ind på det, hvis du altså mener at de irritere dig = problemet løst! smiley

- Jeg forstår ikke hvorfor i alligevel gider skrive herinde, hvis i alligevel bliver sure over at vi andre har det sjovt.

Og ja, når vi nu er kendte, så tilbyder jeg gerne et foto med autograf på! Men kun fordi jeg ved at i INDERST inde - langt inde - elsker os smiley

• #69   4. jun 2013 LAD-Y:

Ærgerligt at du går så meget op i det med "de kendte".. For det første så var det ironi? Og jeg ved da selv 100 % jeg ikke er 'kendt' herinde på Hg, og om jeg så var, så rager det mig ingenting? Jeg er stadigvæk mig, og jeg gør som jeg altid har gjort - om folk så kan li det eller ej. Jeg har ALTID skrevet som det nu passede mig, og vil altid gøre det smiley

Men prøv at droppe det der med "de kendte" smiley Det hjælper dig ikke.

• #71   4. jun 2013 Enig med Siw og LAD-Y.

• #72   4. jun 2013 Hold nu op folkens.

Dette emne skulle ikke oprettes i vores gruppe, da pointen jo var at vi synes det ville være hyggeligt at snakke over Skype med nye mennesker. Dette var ikke et emne til at "være morsomme" i, men for, som sagt, at få nogle til at snakke med os på Skype.

At nogle så vælger at ændre dette emne til en diskussionstråd er ikke vores skyld. Vi ville altså bare snakke med nogen.

Slut.

• #73   4. jun 2013 Jeg mener det seriøst det med autografen smiley eller noget, jeg prøver egentlig bare at komme ned på jeres niveau.

Lige pt, snakker jeg for mig selv;
    Smålig, jeg har desværre ikke bedt om flabede kommentar som " Tragisk, at I ser jer selv som kendte herinde. " når det egentligt ment i sjov? Måske du skulle læse det en ekstra gang og forstå ironien, ik?

• #74   4. jun 2013 Uden at træde alt for voldsomt ind i debatten, vil jeg bare tilføje, at det kan være utrolig svært at læse "humør/intentioner" over skrift - deriblandt ironi - hvis man ikke ved, at den er der på forhånd.

• #75   4. jun 2013 Altså, hvis man bare begynder at læse de første kommentarer syntes jeg den er nem at opfange smiley

Og det niveau jeg snakker om, omhandler generelt måde at blande sig på, skrivemåden og ikke bare en enkelt kommentar.

Tenna: Hvis man igen læser de første kommentarer syntes jeg den er nem at 'opfange' smiley

• #78   5. jun 2013 Må man nu ikke have bare lidt sjov på hg mere?
    Søde venner, så lad dog vær med at gå ind på emnet, hvis i kun vil skrive negativt om det!

Gid jeg kunne huske min kode til min skype.... smiley

• #79   5. jun 2013 ????? lige før jeg ikke ved hvad emnet handler om mere.......

• #80   5. jun 2013 Jeg synes nu også det er lidt træls at visse personer (nævner ingen navne, men I ved sikkert godt hvem det er) kan tillade sig og gå ind i debatter og fordi at de har en 'fanskare' bag sig så vægter deres meninger pludselig højere end os som ingen fanskare har.

Dét synes jeg er irriterende. At I 'kendte mennesker's mening pludselig er mere værd end fx. min.

• #81   5. jun 2013 Luna(bettemus) og LAD-Y... Hold kæft hvor er jeg ked af at læse at i har tænkt jer er bruge DHE træf til at mødes og "nedgøre" hinanden.. det er i hvertfald det jeg læser ud fra det i skriver her... Meningen med vores arrangement er jo at man skal komme med sin hest og hygge sig! smiley

I hvertfald glæder jeg mig til at se jer begge to, gerne med et smil på læben og ingen hysteriske tøseflip tak smiley

PS, jeg ser ikke rigtig nogle af jer her inde på HG som "kendte" smiley vi er vel lige seje alle samme! smiley

• #82   5. jun 2013 Enig med Agnete&Vilja! smiley

• #83   5. jun 2013 Jeg synes dælme det er trist hvor mange der hænger sig på andres 'fans' og 'kendt'. Nedern liv alligevel, når langt de fleste personer slet ikke nævner noget om det selv, lige ud over TS som mente det i joke.

I min verden er 'kendtes' meninger ikke en dyt mere værd end mindre kendte eller mine meninger. Så længe man kan argumentere for det man skriver, og ikke lukker vås ud, burde det være lige meget værd. Og omvendt lukker man kun vås ud burde det ligegyldig hvem man er ikke roses.

• #84   5. jun 2013 Agnete

Enig!

• #85   6. jun 2013 DayDreamer: Synes nu også nogle gange at du kommer med nogle gode argumenter men det bliver tit overstrålet af noget flabet og 'se-mig-og-min-mening' agtig opførsel over at mange folk dækker din ryg og dine fejl. smiley

Undskyld hvis det er meget direkte. Det er bare mit syn smiley

• #86   6. jun 2013 Nu ved jeg at der er en del der ved hvem jeg er inde på HG, men jeg synes ikke jeg bliver dækket op af den grund. Puha nogle dårlige fans jeg har da smiley

Ej, jeg tror folk kender mig fordi jeg ofte er aktiv i forums, og jeg håber da langt de fleste tænker positivt om mig. smiley

• #87   6. jun 2013 Katja

Det beklager jeg at du føler sådan, men sådan er det absolut ikke min mening at komme over som smiley

At andre er enige med mig osv kan jeg ikke gøre for, og det er forkert at give mig skylden for det smiley

• #88   6. jun 2013 LOOOOOOL

• #89   6. jun 2013 Nogen der vil snakke på lørdag? smiley

• #90   6. jun 2013 Enig med Freja smiley

• #91   6. jun 2013 DayDreamer: Jamen, selvom folk er enige med dig så giver det dig ikke ret til at begynde at være mere flabet for så er det netop du giver andre det indtryk af at din mening er mere værd end deres smiley

• #92   6. jun 2013 Forstår stadig ikke hvorfor i kalder os irriterende og flabede når vi bare vil skype med folk? Er det nu forbudt?

• #93   6. jun 2013 Katja

Som sagt er det ikke min mening at fremstå flabet, tværtimod arbejder jeg meget hen på at komme ud af den attitude, så jeg tager det som godt ment med på vejen smiley

• #94   6. jun 2013 Ja det er så Kage!

Skype bliver snart lukket ned, bla for at redde folk fra tråde som disse... Folk bliver tydeligvis traumatiserede og mugne! Så No shit Sherlock.. Det er forbudt!

• #95   6. jun 2013 altså nu har jeg siddet og læst største delen igennem..
    og jeg kan lige så godt sige at inden jeg klikkede på emnet havde jeg en fornemmelse af hvad det var for et emne, jeg klikkede fordi jeg også havde på fornemmelsen at der ville være en masse kommentarer fra folk med kogt pis i blæren. og hvis det irriterer folk så meget så er det et klik eller et tryk (alt efter hvad du er til) og så er man ude af enmet igen.

og ja der bliver brugt mange useriøse ord i emnet, men altså, havde de skrevet som Dronningen af Dk, var folk jo nok skredet endnu hurtigere igen.

anyways, mit pis er for koldt til at jeg gider bruge mere tid i aften på det her smiley
    godnat smiley

• #96   6. jun 2013 Haha Alisa smiley
    Ja vi har sku haft forkert opdragelse på den rideskole må man sige!

• #97   7. jun 2013 Det er jo fint nok at sige, at man bare kan klikke ud igen - og ja, det kan man også. Men hvis man hver eneste gang, I laver de her emner, har klikker ud og ignorerer jer - så ville I jo pludselig være over det hele, fordi ingen siger jer imod. Og så kan man netop ikke bare undgå jeres indlæg, fordi de popper op over alt.

Det undgår man, ved at bede jer holde jeres vås i jeres gruppe, og lade os andre slippe for det. smiley

Så nej - pt. er det ikke svært for os, at klikke uden om emnerne - omvendt kan det heller ikke kræve ret meget intelligens at holde jeres emner i gruppen. smiley Men det går måske kun den ene vej, eller hvordan?

• #98   7. jun 2013 Hvorfor er det overhovedet at folk bliver så sure over det her emne?
    Jeg kan virkelig ikke forstå det.

Det er 3 dage gammelt nu, og ene og alene lavet i sjov. Hvad er der galt i sjove emner? o.o

Og som de har sagt, så ville de tale med nogen UDENFOR gruppen. Altså ikke dem, de i forvejen kender. Er det forkert?

• #99   7. jun 2013 Nu har jeg fulgt emnet lidt fra sidelinjen.

Og jeg fatter simpelthen ikke at folk er så snæversynede..
    Emnet skulle jo lokke andre folk til at møde/snakke med nogen nye mennesker over skype. Som jeg kan se er det ikke endnu et fjolleemner der bare er lavet for at fylde.

Trist at folk ikke kan tage lidt sjov og gøre sådan et stort nummer ud af det.Som jeg kan se står der ingen steder at HG SKAL være et sted for seriøse, så der er ingen grund til at kommentere bare fordi emnet ikke er seriøst. Det ville svare til hvis der i alle de seriøse emner blev brokket over at de var for seriøse. Og det er der ingen logik i..

• #100   7. jun 2013 Stakkels dig ):

• #101   7. jun 2013 Desuden fatter jeg ikke at folk stadig kører i det med gruppen. Nu er det tilladt at snakke med folk der ikke er med i bestemte grupper og det er også tilladt at være aktiv i det offentlige forum.

• #102   7. jun 2013 Jeg har altså ikke set "tosse" emner i lang tid.. Ved sgu ikke lige hvor alle i andre kigger henne, siden i ser dem allevegne.

• #103   7. jun 2013 Alexandria - Det er bare princippet i, at de så tit (ikke så meget mere, men stadig i perioder) overspammer forum, både ved at lave egne tråde, og ved at 'ødelægge' andre - seriøse - tråde, med alt deres kage-snak. smiley

• #104   7. jun 2013 Jamen hvorfor så lade det gå udover den her tråd?

• #105   7. jun 2013 Det er vidst heller ikke bare den her tråd. smiley - men det bliver vel også bare nok på et tidspunkt, ikke? smiley

Men som sagt - hvis man bare lader stå til, så kan man pludselig ikke være i forum, for dem. (been there, done that.)

• #106   7. jun 2013 Hvad dælen har mine øjne med sagen at gøre? wtf...

Men jeg tager den lige én gang til, så vi alle kan være med. smiley Det er IKKE pga. ét enkelt lille indlæg, men en reaktion på MANGE foregående indlæg, og perioder hvor forum er fyldt til randen med det ene tosse-emne efter det andet. Og så er det princippet i, at hvis man først begynder at ignorere dem, så går der ikke længe, for helved bryder løs, for så slipper de ud af gruppen, og kommer rendende i forum, i tide og utide - som sagt, been there, done that. smiley
    Så det er ligeså meget af forebyggende årsager - altså for at undgå en fremtidig tosse-invasion. smiley Og så bedes du lade være med at udtale dig om mit liv, og hvilket indhold der er i det. Tvivler på du kan konkludere noget om mit liv, ud fra et enkelt emne. smiley

• #107   7. jun 2013 Søde venner.... Ved i ikke at man bare kan rulle videre ned, i stedet for at klikke ind på et emne, bare for at være skide tøsefornærmet? smiley

Omg......

• #109   7. jun 2013 Den kendte - De andre indlæg, bliver ofte ikke særligt store - det er næsten kun tosse-indlæggene der bliver store, så de kommer op i top 10, så man ikke kan undgå at støde på dem, og de tager pladsen for debatter, der rent faktisk kunne være interessante.
    Men så vidt jeg ved, er det ikke kun tosse-indlæggene der bliver reageret på, men også mange af de andre, der er i perioder. Et par sjove indlæg engang imellem er hyggelige og sjove, men der er en tendens til, at tosse-indlæggene går over gevind, og når først de har fået oprettet et par stykker, så fortsætter det jo i det uendelig. smiley
    Håber du kan se pointen nu. smiley

Line - Du ved jo tydeligvis ikke, at tosse-indlæggene meget hurtigt er over det hele, hvis man ikke beder dem holde sig væk. Så kan man pludselig ikke bare rulle videre, fordi de er über alles. smiley

• #110   7. jun 2013 Den kendte - Jeg siger det én gang til, for din skyld: Der er ingen forskel, som sådan. MEN de her tosse-tråde, bliver ofte større/længere, og fylder derfor på top 10, og tager pladsen for rigtige, nyttige debatter. At der er en enkelt af den slags tråde engang imellem, ser jeg ikke problemet i - problemet opstår, når der kommer MANGE af dem, både fra tosser og fra andre. Og det problem opstår (ud fra erfaring), når man ikke beder dem holde det i deres gruppe. Så stiger antallet, indtil det til sidste fylder hele top 10, og man derfor ikke kan undgå dem.

Jeg har INTET imod indlæg, der ikke er hesterelateret. Læs nu hvad jeg skriver, det gør det meget nemmere. Men jeg er træt af, når hele top 10 er fyldt med indlæg, der ikke er hesterelateret. Et par enkle er ok, men ikke når det fylder det hele. Så nej, det er ikke kun 1 plads den dækker, for der er ofte mange flere, der fylder. En periode var der mindst 5 hele tiden, på top 10 listen, og ofte også mere. Det var alt for meget, og hvorfor? - fordi de ikke blev bedt om at holde det i gruppen.

Og ja, jeg er godt klar over, hvorfor indlæg kommer på top 10, men det har vel ikke noget med sagen at gøre. smiley

• #111   7. jun 2013 Jesus christ, det lyder jo som om, det er en virus, der skal isoleres, så den ikke spreder sig.
    Eller vilde dyr, der er lukket i bur, og som bare ikke må komme ud, for så ødelægger de alt på deres vej.

Hvis den her tråd er på top 10, er der kun en grund til det. Og det er fordi alle skal klage over, at det her er en ''tossetråd''.

• #112   7. jun 2013 Tja, hvis alternativet er, at man ikke kan være i forum - så jo. smiley
    Det nytter jo ikke, at hele forum er overspammet med deres indlæg - og jo, så må de sgu gå i grupper. Det håber jo for dælen ikke være helt små grupper. Der findes mange grupper, med mange hundrede medlemmer - de kan jo oprette dem der, i stedet for.

Og igen - læs hvad jeg skriver. Et par enkelte indlæg er fint nok, men når vi når op på, at halvdelen af forum er dækket til med dem, så er det altså for meget, og så kan man ikke længere overse dem.

Men der er vidst ingen grund til at fortsætte debatten. Du forstår tydeligvis ikke, at det her er HESTEgalleri, og det derfor bør være hesterelaterede indlæg der er dominerende, ikke en masse tosse-indlæg. smiley

• #113   7. jun 2013 Alexandoria - IGEN, igen, igen - det er ikke KUN denne tråd. Er nævnt mange gange efterhånden. smiley

Og ja, det er sgu lige før det både er en virus OG en flok vilde dyr. smiley

• #114   7. jun 2013 Jamen, når det er nævnt før, så regner jeg da med, at de primært vil holde sig i gruppen?

• #115   7. jun 2013 Alexandoria - Ja, det kunne man jo håbe på, men det er desværre ikke altid tilfældet. smiley
    For når de først har oprettet et par indlæg, hvor folk bare kører med på den, så gør der ikke lang tid, før der pludselig er rigtig mange af dem. smiley Og det er jo ikke kun de tråde de opretter, men også de andre tråde de ødelægger, med ligegyldige kommentarer osv. smiley

• #116   7. jun 2013 Jeg føler mig så gammel, kedelig og mor-agtig, når jeg vælger at kommentere, som jeg har tænkt mig at gøre, på sådan nogle emner her - men sådan er det nu engang! ;=)

Piger, piger, piger! ...
    Dette emne ser mest af alt ud til at bunde ud i en masse meninger om og irritationer over andre, der med et er kammet over. Der er ikke rigtig nogle af jer, der holder en specielt sober tone (omend Siw Voldsgaard så ud til at forsøge) - det hele er vist mest af alt en omgang mudderkast på grund af nogle frustrationer, der ikke er blevet lukket op for førhen; måske pågrund af denne omtalte "fanskare" (hvorfor overhovedet? Det er et heste-forum?), der gør det svært for nogle at føle sig sikre i at komme ud med en holdning til noget eller nogen uden at blive sablet ned.

Det er vel nok ærgerligt at læse så dårlig pli og så meget nedgørenhed blandt jer piger, for HG har da altid (jeg har været aktiv siden 2004, hvor sitet blev oprettet - dog med en længerevarende pause her, mens jeg har boet i udlandt de sidste 4 år) været et hyggeligt site, der spændte vidt og bredt med alle slags mennesker og holdninger. Selvfølgelig har der også altid været nogle heftige diskussioner, men så personlige tilsvininger, som de fleste af jer piger her (og det gælder vist jer alle sammen) formår at skrive, har jeg da ved gud ikke set siden HN, da jeg kom på forsiden af BT sidste år - og vist aldrig før da!

En kort kommentar i øvrigt - netop til det med HN; så overgår brugerne derinde da om nogle HGs at være bitchy, nedgørende, personlige og Jantelovs-ridderlige. HN er sikkert fint, hvis man er meget gennemsnitslig og hverken er rigtig god eller rigtig dårlig, men det er fx slet ikke et site for mig - derinde blivet jeg sablet ned som det ene og det andet. Der er I piger trods alt MEGET sødere, så hvorfor ikke blive ved med at være åbne, anerkendende, accepterende og venlige frem for at ende som et lille, lukket samfund som HN, hvor kun bestemte mennesker og meninger er tilladte?

God dag alle sammen - kom ud i det gode vejr og smil lidt af det hele; hvad enten det er irriterende masseproduktioner af off-topics eller brugere, der er udeforstående andres interne jokes. :=)

• #117   7. jun 2013 Caroline - Selvfølgelig har du ret i, at der ligger nogle frustrationer bag, det er da ret tydeligt. smiley
    Jeg synes til gengæld at tonen her, er bedre end den er mange andre steder her på HG.
    Helt enig med Freja. smiley

• #118   7. jun 2013 Freja,

jeg vil ikke gå ind i denne debat, men jeg vil gerne kommentere på det med HN.

Hvis vi kort læser det, jeg skrev, igen :=)
    "En kort kommentar i øvrigt - netop til det med HN; så overgår brugerne derinde da om nogle HGs at være bitchy, nedgørende, personlige og Jantelovs-ridderlige. HN er sikkert fint, hvis man er meget gennemsnitslig og hverken er rigtig god eller rigtig dårlig, men det er fx slet ikke et site for mig - derinde blivet jeg sablet ned som det ene og det andet. Der er I piger trods alt MEGET sødere, så hvorfor ikke blive ved med at være åbne, anerkendende, accepterende og venlige frem for at ende som et lille, lukket samfund som HN, hvor kun bestemte mennesker og meninger er tilladte?"

HN er sikkert et helt fint sted for gennemsnittet - som du måske er (ikke at det er negativt overhovedet), men bestemt ikke et sted for en rytter som mig (og nej, jeg agter ikke at sætte mig selv op på en piedestal), der både har resultater, et verdensomspændende netværk, udenlandsk anerkendelse allerede som 14-årig (hyret ind i en af verdens mest succesfulde military(salgs)stalde) - og nogle ret markante holdninger! Det skal jo ikke være nogen hemmelighed, at jeg var meget omdiskuteret i 2. + 3. kvartal af 2012, og det resulterede i en tråd både herinde og på HN.

Herinde valgte folk hurtigt at bestemme, at der måtte være en ganske naturlig forklaring, og at man ikke skulle tro på alt, hvad man læse i BT/medierne.
    På HN til gengæld udsprang en tråd med - hold nu fast - næsten 400 indlæg, hvoraf EN enkelt bruger valgte at beskytte mig; resten var på heksejagt riddende på en Jantelovs-bølge af andre meget grove og MEGET personlige tilsvininger.

Jeg havde kun kortvarigt en bruger derinde selv, og det var vist i 2005-2006-2007 eller deromkring.

However, det er slet ikke det her, som debatten går ud på, så jeg agter ikke at kommentere mere :=)

CTS,

du må undskylde - jeg havde faktisk i tanker at skrive dig i parantesen med Siw, men glemte det vist, da jeg scrollede op for at se, hvad brugernavnet var udover bare 'Siw' :=)

• #119   7. jun 2013 Jeg må så sige jeg synes ikke rigtig nogen i denne tråd har skrevet grimt, nederladende ja deriblandt mener jeg f.eks Siw, kan slet ikke se hvorhenne du mener hun har holdt en god tone.

Så det må da i den grad handle om hvordan man læser det smiley

• #120   7. jun 2013
    Jo, HG har forandret sig mange gange, på mange måder - og nu også til en anden måde. Der er en grund til jeg ikke er sååå aktiv mere - andet end at jeg er blevet ældre og mindre hidsig.

HN er også et godt sted - de er bare eksperter i at tilsvine andre folk, uden at bruge bandeord og udråbstegn.

• #121   7. jun 2013 Jeg har aldrig rigtig kunne finde ud af at bruge HN, troede det var en mere 'død' side men jeg må tage fejl?

Hvad kan man på HN? smiley

• #122   7. jun 2013
    Det samme som på HG :o)
    Bortset fra at forummerne er mere opdelt, i emner sådan så at der er et forum til billed indlæg hvor man kan smide billeder ind af træning eller folden eller hvad man vil.
    Så er der træningsforum, hyggesnak osv.

Men død, nej bestemt ikke :o). Den har bare også sine "kendisser" og "vellidte" som HG har, hvilket selvfølgelig også skinner igennem - eller, det syntes jeg.
    Også kan de have et "grimmere" sprog hvis man poster noget der ikke lige falder i smag, men de kan så skrive nedladende på en måde uden og bande og svole ud til alle sider.

Ellers super søde mennesker, hvor jeg har lært en del og fulgt ret meget med på fx træning den gang der var spændende lange debatter om fx anatomi.

Så det er ca det samme som HG - bare på en anden måde :o)

• #123   7. jun 2013 Men når i siger det samme som HG, kan man så også oprette heste, video'er fotoalbum osv?
    Og hvad koster medlemskab der?

• #124   7. jun 2013
    Det koster intet :o)
    Man kan ikke oprette heste og fotoalbums - det er det eneste der ikke er det samme. Men prøv og opret en bruger og udforsk det, det er ikke et galleri på samme måde som HG, mere et debat forum, hestesnak sted for at få råd og et forum hvor man laver billed opslag som man kan se under "opslag og billeder ".

• #125   7. jun 2013 Ok tusind tak! smiley

• #126   8. jun 2013 Til gengæld er det fuldstændig umuligt at få slettet et gammelt indlæg på HN, der er virkelig no mercy! Det skal man lige huske på, når man opretter noget.

• #127   8. jun 2013 Hvorfor kan man ikke det?

• #128   8. jun 2013
    Det er en del af deres politik, så ikke noget med og fortryde ;o).
    Det gør så også at indlæg med grimt sprog fra en sur trådstarter er ret begrænset.

• #129   8. jun 2013 Fordi det står i deres regler, at de ikke vil slette indlæg, medmindre man skriver noget, som de synes bør slettes. Så det kan være en ret så dum ide at hedde sit fulde navn, og skrive noget, som man måske ikke lige ønsker kommer frem ved en googling smiley Jeg har prøvet alt, men de vil ikke, på trods af at jeg var mindreårig, da jeg skrev emnet.

• #130   8. jun 2013 Du får så lov at tjekke dit indlæg inden du poster..

"Er du nu sikker på at du vil sende dette ud i al offentlighed?"

Kommentér på:
SKYPE MED DE KENDTE!

Annonce