{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.334 visninger | Oprettet:

The Walking Dead- online hvor? {{forumTopicSubject}}

Sidste emne blev slettet da folk kom med idéen om at ulovligt streame, jeg vil gerne understrege at ulovlig streaming og download IKKE er en mulighed, da vi gerne lovligt betaler for at se sæson 3 i en god kvalitet med danske undertekster, vi vil bare ikke betale overpris.

Til det skrevne i første emne:
Manden og jeg er begyndt på serien The Walking Dead, og er nu nået til slutningen af sæson 2. Men men men, nu mangler vi altså sæson 3. Ved man har kunnet se det gratis fra DR's hjemmeside, men afsnittene der er væk.

Jeg ved også at den kan streames hist og pist, men det er uden undertekster, som det SKAL være med for mandens skyld da han er ordblind og ikke kan så meget engelsk (og nej, han skal ikke kastes ud i at lære det på den måde!).

Så fortæl: hvor kan den LOVLIGT ses? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The Walking Dead- online hvor?
  • #1   4. jun 2013 Kan du ikke bare købe CD romerne?

• #2   4. jun 2013 Sæson 3 er ikke udkommet på DVD og Blu-ray endnu, så nej. smiley
    Og vi ser helst vi lejer pr. afsnit, end at anskaffe en enkelt sæson for 299 kr, se den én gang, og den så samler støv derefter. smiley

• #3   4. jun 2013 Har du evt tjekket på viaplay.dk og netflix.dk nogen gange er man heldig de serier man vil se ligger der smiley viaplay mener jeg er 79 kr pr mnd. og netflix er vist omkring de 100kr.. men du må ikke hænge mig op på det

• #4   4. jun 2013 Kan så fortælle at der på Netflix kun er 6 episoder af den første sæson, så det er ikke rigtigt en mulighed smiley men prøv Viaplay, kan dig have min tvivl. Men så vidt jeg ved, er det de eneste muligheder I har, medmindre I streamer på 1channel eller lignende.

• #5   4. jun 2013 Viaplay har kun noget af sæson 1 smiley

• #6   4. jun 2013 Vi så sæson 1 på Netflix, det var mandens tossede idé a vi skulle se det.
    Sæson 2 så vi delvist på Waoo.tv og Headweb.dk.

Streaming fra sider hvor man ikke betaler er ulovligt, og ikke noget vi har lyst til at støtte, så at komme med de forslag kan man lige så godt lade være med, det er blot spild.

Sæson 1 er kun på 6 afsnit, sæson 2 er på 13 og sæson 3 er på 16 afsnit. Så det er skam hele sæsonen de har på Viaplay.

Men det er nu ikke sæson 1 og 2 vi mangler, men sæson 3. Den er altså svær at finde. smiley
    Men kunne tyde på vi må vente til den udkommer på DVD og bliver lagt ud på Waoo eller Headweb. smiley

• #8   4. jun 2013 Ved ikke om det hjælper dig noget hvis jeg siger at DR3 lige har sendt sæson 3. Kan være du har nemmere ved at finde en streaming tjeneste som har det så (:

• #9   4. jun 2013 DR3 har lige sendt det ja, og de havde tilladelse til at have afsnittet på nettet i 14 dage efter det var sendt på tv, men da jeg kiggede for nogle dage siden lå der kun afsnit 15 og 16. smiley

• #10   4. jun 2013 Org hvor irriterende smiley Så tror jeg desværre ikke jeg er til megen hjælp...

Kommentér på:
The Walking Dead- online hvor?

Annonce