{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pladegjord
  • #2   4. jun 2013 jeg kan bare heller ikke give det vildeste for den nå det er en rideskole hest men inden hun kom til os var hun landstævne pony i holland så hvis jeg ikke snart kommer en plade på er jeg bange for hun slår sine ribben:-)) men du ved ikke hvor man kan få sådan noget godt men billigt?:-)

• #3   4. jun 2013 hendes ribben sidder ikke der, man har kun plade på så hesten ikke slår hul i maven når de feks har mordax i, køb en brugt evt, når man sætter løs plade på kan den komme til at nive i huden.

du skrev i sidste uge at du ikke turde spring mere end 30 smiley så det går da strygende med dig nu smiley dejligt at hører

• #4   4. jun 2013 nå!! det var der bare en der sagde til mig de da ikke alt for kloge så xD
    ved ikke om jeg har lyst til at købe en brugt jeg vil gerne have en kun jeg har haft sådan har jeg det altid det dyrt for mig et have det sådan xD nogle af jer der ved hvor man kan købe en rimeligt billigt?:D

• #5   4. jun 2013 Det lyder meget usundt ja. Men kig det forskellige discount stedet, evt Google det mener man kam få dem til omkring 400-500 nogen steder

Kommentér på:
pladegjord

Annonce