432 visninger
|
Oprettet:
3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Kommer til at savne dem helt forfærdeligt :'( {{forumTopicSubject}}
Hej hg
Kender i det når man skal til at sige farvel til nogle mennesker man holder rigtig meget af og ikke se dem igen før om laaaaaaang tid?
I morgen stopper vi på grundforløbet som EUX landmand og skal ud i praktik i 8 mdr.
Og jeg kommer bare til at savne det hele, skolen menneskerne helt for færdelig meget D:
Jeg ved godt vi ses igen, men det er bare så hårdt
Sidder bare og er rigtig trist lige nu, kan slet ikke fatte er der allerede er gået 10 mdr.
det føltes som om at det var i sidste måned vi startede, tiden er gået sindsyg hurtigt
måtte lige ud med det
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
dec 2010
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 7 Emner: 3 Svar: 52
Havde sidste skoledag i 9. klasse i fredags og har kun gået i den klasse siden sommerferien, men det er seriøst den bedste klasse jeg har været i! Og så bliver det også bare værre af at jeg ved at jeg ikke kan se dem særlig meget efter denne sommerferie fordi at jeg skal på efterskole i den anden ende af landet..
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Denne her klasse har også været den bedste jeg har gået i, og så er det bare ekstra fedt at vi alle sammen har en fællesinteresse, nemlig landbrug
Jeg er mega dårlig til sådan noget med at sige farvel til folk,
da dem der gik på EUD på 20 ugers grundforløb stoppede, stop mig og 2 andre og tuede fordi at nogle af dem er vores bedste venner og der gik 13 mdr. før vi skulle på skole sammen igen
Don't be sad because it ended
- be happy because it happened
prøver virkelig og er virkelig glad for det var virkelig været de fedeste 40 uger i mit liv
men det er sq svært alligevel
Kommer til at savne dem helt forfærdeligt :'(