{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Kommer til at savne dem helt forfærdeligt :'( {{forumTopicSubject}}

Hej hg

Kender i det når man skal til at sige farvel til nogle mennesker man holder rigtig meget af og ikke se dem igen før om laaaaaaang tid?
smiley

I morgen stopper vi på grundforløbet som EUX landmand og skal ud i praktik i 8 mdr.
Og jeg kommer bare til at savne det hele, skolen menneskerne helt for færdelig meget D:
Jeg ved godt vi ses igen, men det er bare så hårdt smiley
Sidder bare og er rigtig trist lige nu, kan slet ikke fatte er der allerede er gået 10 mdr.
det føltes som om at det var i sidste måned vi startede, tiden er gået sindsyg hurtigt smiley

måtte lige ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommer til at savne dem helt forfærdeligt :'(
  • #1   5. jun 2013 Kender det godt. Er lige gået ud af 9. klasse. Og skal sige farvel til en klasse med en masse fantastiske mennesker jeg har gået i klasse med i 10 år. Det er helt forfærdeligt..

• #2   5. jun 2013 Jeg ved præcis hvrdan du har det!
    Havde sidste skoledag i 9. klasse i fredags og har kun gået i den klasse siden sommerferien, men det er seriøst den bedste klasse jeg har været i! Og så bliver det også bare værre af at jeg ved at jeg ikke kan se dem særlig meget efter denne sommerferie fordi at jeg skal på efterskole i den anden ende af landet.. smiley

• #3   5. jun 2013 Min bedsteveninde igennemn 12 år, skal også på efterskole, og en anden tæt veninde skal på Tronsøskolen, så dem har jeg ikke mulighed for at se så tit. Hvis jeg havde muligheden havde jeg gået med den klasse indtil jeg ikke skulle gå i skole mere.. Men så let er det jo ikke... Tænkt at der allerede er gået 10 år? Føles som om det var i går vi blev konfirmeret... smiley

• #4   5. jun 2013 smiley
    Denne her klasse har også været den bedste jeg har gået i, og så er det bare ekstra fedt at vi alle sammen har en fællesinteresse, nemlig landbrug smiley
    Jeg er mega dårlig til sådan noget med at sige farvel til folk,
    da dem der gik på EUD på 20 ugers grundforløb stoppede, stop mig og 2 andre og tuede fordi at nogle af dem er vores bedste venner og der gik 13 mdr. før vi skulle på skole sammen igen

Don't be sad because it ended
    - be happy because it happened

prøver virkelig og er virkelig glad for det var virkelig været de fedeste 40 uger i mit liv smiley
    men det er sq svært alligevel

Kommentér på:
Kommer til at savne dem helt forfærdeligt :'(

Annonce