{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Endnu en sjov ide vi mennesker har fået os! {{forumTopicSubject}}

Hej !

Jeg ved godt, at der findes almindelige skridtbånd til heste, men jeg tænker bare WTF? især da showponyen kommer på, fordi det virker som om, at den bærer noget tungt på fusserne..
Altså jeg tænker, hvis hesten falder eller noget - "I believe I can fly!"

http://www.youtube.com/watch?v=yOTc35OrNgw

Eller er jeg den eneste som ikke vil sætte sin hest på dette aberart?

God dag folkens smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en sjov ide vi mennesker har fået os!
  • #1   6. jun 2013 Åh gud jeg bliver helt pinlig over at vi er af samme race.. http://www.youtube.com/watch?v=ruA6h03Gkv0

  • #2   6. jun 2013 Hvorfor er det mishandling?

    De træner hesten, ligesom den vil blive trænet på banen....


  • #3   6. jun 2013 Hold da op, er dybt forarget! Dét der er bare ikke iorden!

  • #4   6. jun 2013
    På det ene punkt nej, så er der ikke noget problem med det - det er jo en genial træningsmåde, måde at måle hestens kondi mm. på.

    På den anden side så har de en del fat i hestene der er oppe i fart, for at de ikke sakker bag ud, hvilket ikke burde være sådan det skal være. Er de ved at sakke bag ud, er de nok ved at nå deres grænse og man burde så sænke farten så hesten kan følge med.
    Samme med at holde dem fremme med en pisk.
    Ponyen tror jeg er en Hackney pony, de fås også i strl hest og de er køre ponyer med høje benløft.


  • #5   6. jun 2013 Det er ikke en træningsmetode med en undersøgelse af hestens luftveje under belastning. Hvis min hest havde behov for at blive undersøgt på denne måde, ville jeg ikke have noget imod det, det er jo bare en arbejdsendoskopi.....

  • #6   6. jun 2013 Synes ikke det er direkte mishandling.
    Men det da tydeligt at hestene ikke synes det er vildt fantastisk.
    Det er simpelthen DOVENSKAB af os mennesker, det jo ikke hesten der skal lave al arbejdet, vi skal jo arbejde sammen?


  • #7   6. jun 2013 Har ikke noget imod det, det eneste jeg vil frygte for, er hvad der vil ske hvis hesten snubler, eller pludselig stritter imod, og kommer ud af takten

  • #8   6. jun 2013 Happy Horse Center: hvordan i alverden vil du have at man skal samarbejde med hesten, når den skal have lavet en arbejdsendoskopi? Hesten får næppe noget ud af at menneskerne omkring den også har et endoskop på....

  • #9   6. jun 2013 I video nr 1. ligner det altså er det er en undersøgelse.

  • #10   6. jun 2013 grunden til at hesten skal løbe på båndet er fordi at de er ved at foretage en endoskopi på hesten, altså en undersøgelse af luftvejene. hvis man f.eks. har en hest som ved hårdt arbejde har problemer med at trække vejret, men ikke har nogen symptomer ved almindelig undersøgelse, så er denne metode nødvendigt smiley


  • #11   6. jun 2013 der var nogen som var hurtigere end mig smiley



  • #12   6. jun 2013 Jeg ville i hvert fald ikke lade mit flæskedyr træne på sådan en.. Synes det er en mærkelig måde at træne på.
    Min pony skal i hvert fald hellere trænes, så hun bestemmer farten i hendes skridt, trav eller galop.
    Ville også være bekymret for, om den skulle snuble. smiley


  • #13   6. jun 2013 Læser folk ikke overskriften på videoen eller hører efter hvad der bliver sagt i den? DET ER IKKE EN TRÆNINGSMETODE MEN EN UNDERSØGELSE HOS EN DYRLÆGE! Er det så svært at forstå.... Jeez....

  • #14   6. jun 2013 Sådan Stine, nemlig ikke en debat om mishandling eller ej, det er faktisk en smart opfindelse, men alligevel ret skør? smiley

  • #15   6. jun 2013 Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være mishandling - selvom det dog ser ret vildt ud, og nok potentielt kan være farligt, når de løber så hurtigt. Men det gør de jo også i virkeligheden, så der er vel ikke det store forskel.

    Jeg kan absolut heller ikke se, hvad der er problemet i at bruge en mekanisk hest i træning - for den er da om noget utrolig gavnlig for rytteren. smiley


  • #16   6. jun 2013 Stine - Det er jo ikke sikkert, at alle kan engelsk godt nok, til at kunne forstå hvad de siger. smiley

  • #17   6. jun 2013 Synes det er en fantastisk måde at undersøge hvad der sker inde i hesten når vi træner dem.

    Mishandling? Overhovedet ikke.


  • #18   6. jun 2013 Det må være ubehageligt for hesten at være spændt fast til noget man bliver nød til at løbe på. Prøv at tænke på hvis i skulle tonse afsted uden at vide hvornår/hvordan i for mulighed for at kunne standse igen? i prøv at tænke på hvis hesten snupler eller sådan noget.Jeg ved ikke om det er disederet mishandling, men jeg havde ikke fået en maskine til at træne min hest for mig.

  • #19   6. jun 2013 Hm, jeg synes nu stadig det er en grim opfindelse. Hvis jeg ikke var så klog, ville jeg blive forvirret over den. Det må hesten vel også blive. Den kan vel opfatte, at den ingen steder kommer, selvom den løber meget hurtigt? Desuden tænker jeg, at det må være rigtig farligt for den, hvis den snubler.

  • #20   7. jun 2013 CTS: så må de lade være med at udtale sig om hvorvidt det er mishandling eller ej. Jeg udtaler mig heller ikke om ting, jeg ikke ved noget om.... smiley

  • #21   7. jun 2013 kan ik se der er mishandling i videoen overhovedet

    det er en arbejdsendoskopi?

    så ku man også filme en rekatundersøgelse og kalde det mishandling? (det er nok mere ubehageligt for hesten end at løbe på båndet?) hehe


  • #22   7. jun 2013 Jeg kan ikke se mishandlingen i det? Det er bare en undersøgelse?
    Men det kunne bare nemt gå galt


  • #23   7. jun 2013 Synes godt nok at ordet "mishandling" bliver smidt rundt på kryds og tværs disse dage..

    Som andre siger, så bliver hestenes luftveje undersøgt under belastning. Det har intet at gøre med at hestene gør alt arbejdet, det er for at se hvad der sker i kroppen når hesten bliver belastet.

    Sjovt for hesten - Nej.
    Mishandling - Næppe.

    Jeg kan heller ikke se hvad der er underligt ved simulatoren? Jeg synes den er smart! Ville gerne prøve den for at se om jeg kunne rette lidt på min ikke så pæne opstilling.


  • #24   7. jun 2013 Stine - Nu var det jo heller ikke det jeg hentydede til, men at du skriver "Læser folk ikke overskriften på videoen eller hører efter hvad der bliver sagt i den" - så siger jeg bare, at det jo ikke er alle der forstår hvad der bliver sagt, og derfor antager, at det er en træningsform - for ja, det ligner det jo til forveksling, hvis man ikke hører hvad de siger. Og det kunne det sgu også ligeså godt have været.

    Desuden kan du jo ikke bestemme, hvad folk synes er mishandling eller ej - selvom du nok meget gerne ville bestemme den slags, så må du lade det være op til den enkelte at bedømme. Sidst jeg tjekkede, var du ikke over-guden. smiley


  • #25   7. jun 2013 Hesten nyder det ikke ligefrem, det er jeg ikke i tvivl om, men nyder vi andre måske at være til undersøgelser hos lægen? Ikke jeg i al fald.

    Og så længe det der ikke er hver dag, hele tiden, og udelukkende er en undersøgelse, så kan det, ifølge mig, aldrig komme ind under dyremishandling.


  • #26   7. jun 2013 Tvivler også temmelig meget på at mennesker synes det er fedt at få stukket et kamera op i næsen eller for den sags skyld - i røven! Men det kan man nogle gange blive nødt til, hvis der er noget der skal undersøges.

  • #27   7. jun 2013 CTS: ej altså nu gik jeg lige her og troede jeg var Gud! smiley Jeg synes bare folk er uhyggeligt hurtige til at råbe Mishandling! Hvis jeg så en video på et sprog jeg ikke forstår, kan jeg ikke udtale mig om indholdet, netop fordi jeg ikke forstår hvad der bliver sagt. Og man kan da se på videoen at hesten har undersøgelsesudstyr på.... Gad vide om folk også synes det er mishandling, hvis de så en video af en hest, der får en ledbehandling? Uuuuh, den onde mand stikker en nål ind i hestens ben! Det er mishandling! Buh! (OK, jeg indrømmer at jeg har haft en dårlig dag og ikke lige er så rummelig i forhold til folk, jeg synes opfører sig .... tåbeligt i mangel af et bedre ord....)

    Melanie: jeg har fået lavet en gastroskopi engang. Det var satme mishandling! smiley Og så var der sgu ikke engang noget galt....


  • #28   7. jun 2013 Stine - Jamen, det er jo lige det smiley Noglegange skal dyr og mennesker undersøges af en doktor og engang imellem gør det enten ondt eller bare er ubehageligt.

    Jeg har været i praktik hos en dyrlæge... Og der bliver langt de fleste dyr rigtig sure over at få et termometer i numsen.. Vaccinationer er heller ikke et hit hos de fleste :b Men er det mishandling? Nej, det er for at sikre sig at alt er i orden eller for at finde roden til et problem.


  • #29   7. jun 2013 Stine - Mon ikke du selv kan se, hvor 'mishandlingen' kunne ske? Det er jo ikke bare dét at hesten bliver undersøgt - så drop ironien omkring det smiley - men måden det foregår på. For mig at se er der en noget større risiko for skade, når en hest galopperer i fuld fart, tydeligt mod dens vilje, på et løbebånd - end hvis den skal stikkes i benet/andre steder. Går ud fra at du også kan se forskellen. smiley

    Men hvad er der forkert i at udtale sig om noget man ser, og reagerer på? Uanset hvad der ligger til grund for det, så ser det da noget voldsomt ud, det der foregår - om man forstår hvad der sker eller ej.

    Fint nok at du synes de opfører sig tåbeligt - men det giver dig stadig ingen ret til at bestemme, hvad de synes om det de ser. smiley Så på samme måde, som du ikke mener man skal udtale sig om noget, man ikke forstår/ved noget om - så kan jeg jo sige det samme til dig, at du ikke skal udtale dig om noget du ikke ved noget om, eller ikke forstår. Så mon ikke den går begge veje. smiley


  • #30   7. jun 2013 Melanie - Mon dog det er selve dét at hesten skal undersøges, der anses som mishandling. Næppe. smiley

  • #31   7. jun 2013 CTS - Lad nu være med at være flabet. Jeg henvendte mig ikke til dig med en smart kommentar.

  • #32   7. jun 2013 Det var skam hverken flabet eller smart - bare en konstatering, at det nok ikke er sådan det hænger sammen, trods alt. smiley
    Om du henvender dig til mig eller ej, har vel ingen betydning for, om jeg må henvende mig til dig. smiley

    (tror næppe det er mig, der skal lade være med at være flabet...)


  • #33   7. jun 2013 Hvor jeg er flabet henne?

    Jeg har vel også ret til at komme med min mening mht. "mishandlings kortet" som alle andre i denne debat. Jeg kan ikke se problemet, hvis det giver mere vished på området, da man jo af gode grunde ikke kan se hvad der foregår inde i hesten.


  • #34   7. jun 2013 Melanie: exactly my point! smiley

    CTS: Selvfølgelig er der en vis risiko ved at få hesten til at rende i væddeløbstempo på et løbebånd, men som videoen viser, gør de jo faktisk en del for at lære hesten at gå på det. Jeg kan vitterligt ikke se hvori mishandlingen skulle bestå, men jeg ved så også hvad der reelt foregår på videoen. Forstår man ikke hvad de siger og intet aner om arbejdsendoskopier, kan det da godt ligne mishandling.... Hvis jeg støder på noget, jeg ikke ved noget om, eller ikke forstår, så enten spørger jeg eller også holder jeg kaje og læser hvad andre kommer med af saglige argumenter. Jeg har ikke behov for at ytre mig om ting, jeg ikke har forstand på, og kan nok derfor ikke sætte mig ind i at andre har det.....

    Næ, jeg bestemmer ikke hvad folk skal synes om det de ser og om de skal ytre sig om deres holdning til det sete (ytringsfrihed, I know), men jeg kan godt have en holdning til at folk udtaler sig om noget, de ikke har grundlag for/viden om at ytre sig sagligt om. Mit "forstår" er vist ikke det samme som dit "forstår". Så vidt jeg kan læse mig frem til, mener du forstå som i lig med sætte sig ind i folks bevæggrunde. Mit "forstår" er af den mere kognitive/vidensbaserede art....


  • #35   7. jun 2013 Gad vide om CTS også har haft en dårlig dag? Jeg er grumpy, hun er drilsk smiley

  • #36   7. jun 2013 Melanie - Det er flabet det du skriver med, at det er selve dét at hesten skal undersøges, der skulle være under mishandling, og du så begynder at nævne at dyrene ikke synes det er sjovt fx at blive vaccineret, men det betyder jo ikke at det er mishandling. Det er flabet, fordi det jo tydeligvis ikke er det folk mener med det, hvilket du nok godt selv ved, går jeg ud fra. smiley

    Stine - Jeg er enig, jeg synes heller ikke det er mishandling. Og fint at du gør sådan, men det betyder jo ikke, at andre gør det samme, eller at andre BØR gøre det samme, bare fordi det er sådan du helst vil gøre det. smiley Det er jo trods alt folks eget valg.

    Nu siger du godt nok, at du ikke vil bestemme hvad folk skal synes eller hvad de skal skrive - men det gør du jo så alligevel, ved at skrive at man ikke skal udtale sig, hvis man ikke ved hvad man taler om. smiley Så vil du jo netop bestemme, at de ikke skal udtale sig om det. Det du skriver modsiger jo så hinanden ret meget.
    Mht. hvad jeg mener med 'forstå' kan jeg slet ikke se hvorfor det er værd at diskutere. Vi starter jo ud med, at man ikke forstår sproget, og derfor ikke ved/forstår hvad der sker, og derfor drager uhensigtsmæssige konklusioner. Jeg ved såmænd ikke om mit 'forstå' er lig med at sætte sig ind i folks bevæggrunde, når jeg jo skriver, at de ikke forstår hvad det er der foregår i videoen - ikke hvorfor de gør det. Så mit 'forstå' er vel i bund og grund det samme som dit 'forstå'. Anyway - Hvorfor er der grund til at gå mere ind i, hvordan vi definerer 'forstå', det er da en sær debat at tage. smiley

    (om jeg har haft en dårlig dag ved jeg sgu ikke, men når jeg skal til eksamen i morgen, er man vel altid lidt tvær smiley )


  • #37   7. jun 2013 CTS - Det var en konstatering. Det er nok ikke sjovt for dyrene at blive undersøgt, men at det kan være en nødvendighed og lige med denne undersøgelse, har det krævet at hestene bliver presset som de vil blive når de går løb eller går for vogn. Folk mener jo tydeligvis at det er mishandling at hestene bliver presset på båndet og at dyrlægen bruger en pisk, for at hestene ikke sakker bagud på båndet og falder, men det er jo netop en del af undersøgelsen. Jeg tog vaccinationerne med i min konstatering, da det også er noget der er ubehageligt for dyret, men som er nødvendigt.

    Hvis du bliver fornærmet og synes at det er flabet, så står det sgu for din egen regning. Jeg var ikke flabet, det var ikke min hensigt.


  • #38   7. jun 2013 Popcorn!!!

  • #39   7. jun 2013 CTS: jeg er da godt klar over, at jeg ikke kan bestemme hvad folk skal gøre eller ikke gøre, men jeg kunne godt ØNSKE mig, at de ikke udtalte sig om noget de ikke forstår/ikke ved noget om... Lidt ligesom en ønskeliste til Jul, man kan ikke forvente at få alt hvad der står på den, men det ville sgu da være rart, hvis man gjorde smiley

    "Så på samme måde, som du ikke mener man skal udtale sig om noget, man ikke forstår/ved noget om - så kan jeg jo sige det samme til dig, at du ikke skal udtale dig om noget du ikke ved noget om, eller ikke forstår." Jeg responderede blot på denne sætning. Sondrer man ikke mellem de to måder at bruge ordet "forstå" på, giver sætningen jo ingen mening. Jeg forstår godt hvad der foregår i videoen, det eneste jeg ikke forstår er folks trang til at ytre sig om noget de ikke ved noget om. Ergo må det være det, du mener du så kan sige til mig, at jeg ikke skal udtale mig om....


  • #40   7. jun 2013 Marie-Louise: jeg vil gerne have lidt ekstra salt på mine smiley

  • #41   7. jun 2013 Nu er det jo ikke for at træne hestene, det er en undersøgelse af luftvejene og hvordan de påvirkes. De heste der bliver vist til slut har jo trænet længe på løbebåndet for at blive fortroligt med det, og det er jo ikke noget de skal gøre resten af deres liv.

    Når vi laver undersøgelser om menneskers luftveje foregår det jo næsten på samme måde.


  • #42   7. jun 2013 Melanie - Ja, men du vel godt selv klar over, at det ikke er dét at hesten skal undersøges, der mishandling - derfor er det også flabet af dig, at skrive det sådan. Netop fordi du jo godt selv ved, det ikke er sådan det hænger sammen. smiley

    Så det med vaccination og at alle undersøgelser er ubehagelige, hører jo ikke til her, for det er ikke dét der er problemet, men måden hvorpå netop DENNE undersøgelse foregår, ikke undersøgelser generelt. Så ja - flabet at tage det med ind, og gøre folk til grin på den måde. smiley

    Jamen super, så er det jo også for din egen regning, at du mener JEG er flabet og smart - for det var det jo ikke, det er jo dig selv der udleder det, ikke? smiley Så den går vel begge veje, skulle man næsten tro - men det gør det måske ikke?

    Stine - Tja, uanset hvordan du har tænkt dig at reflektere over ordet 'forstå' så ændrer det jo ikke på, at du selv gør noget, som du ikke vil have, at andre skal gøre. smiley Du forstår ikke hvorfor folk udtaler sig sådan, derfor kan du heller ikke udtale dig om, om det er rigtig eller forkert af dem. Ligesom du mener, at de ikke skal udtale sig om det, fordi de ikke forstår hvad der sker i videoen, ikke forstår hvorfor de gør det, hvad det skal gøre godt for - og derfor ikke kan udtale sig om, om det er rigtig eller forkert. smiley

    Så ja, det er det jeg siger - men det er jo også det DU siger - ergo, ser jeg ingen grund til at det skulle have nogen betydning, hvordan man forstår 'forstår' - det er flueknepperi, at gå ind i sådan en debat.


  • #43   7. jun 2013 CTS - Hvad gik der galt da du forsøgte at læse mit forrige indlæg? Jeg skriver at jeg godt ved hvad folk synes er mishandling, dog stadig ikke kan se problemet og at det ikke var min hensigt at være flabet.. Jeg ved ikke hvad der går galt når du prøver at læse hvad jeg skriver.. Synes det sker ofte..

    Ja... Nu var jeg lidt flabet..


  • #44   7. jun 2013 Jeg læste skam fint hvad du skrev, jeg forklarer dig bare hvorfor den anden kommentar du skrev, var flabet - ikke noget med den her kommentar at gøre. smiley
    Hvis du godt ved, at det ikke er undersøgelsen der er mishandling, så ved jeg sgu ikke hvorfor du skriver det i din anden kommentar: "Vaccinationer er heller ikke et hit hos de fleste :b Men er det mishandling? Nej, det er for at sikre sig at alt er i orden eller for at finde roden til et problem."
    Her skriver du jo ikke, at du godt ved at det er selve metoden der bruges, der anses som mishandling, men at du tror det er dét at hesten skal undersøges, der er mishandling. smiley

    Så nej, der gik skam intet galt, da jeg læste din kommentar - så der er bestemt ingen grund til at blive flabet. Du kunne jo selv prøve at læse hvad JEG skriver, i stedet for. smiley Det vil måske gøre det nemmere. Jeg skriver jo netop, at jeg taler om det du siger omkring vaccinationer og undersøgelser generelt. Jeg kommenterer faktisk slet ikke, på det du skrev med at det var en konstatering osv. - det er kommentarene før det, jeg kommenterer på.

    Og igen, kan jeg jo sige, at det med at læse forkert, går begge veje - for du læser jo åbenbart heller ikke hvad jeg skriver. smiley


  • #45   7. jun 2013 CTS: du har slet ikke forstået, hvad mener med at jeg gerne så, at folk ikke udtaler sig om noget de ikke har forstand på! Og fred være med det..... smiley

  • #46   7. jun 2013 CTS - Jamen, jeg forstod dig fint første gang. Du behøver ikke sige det samme igen og igen, jeg har fanget den..

  • #47   7. jun 2013 Stine - Hvorfor tror du, jeg ikke har forstået det? smiley

    Melanie - Det virker det ikke ligefrem sådan. smiley


  • #48   7. jun 2013 CTS: Fordi jeg lægger noget andet i min udtalelse end du lader til at have forstået den som (eller også vil du bare gerne kværulere smiley ). Jeg mener logisk, saglig viden om et konkret område/tilfælde, ikke det at forstå folks følelsesliv...

  • #49   7. jun 2013 CTS - hvad er der galt med dine læseevner når du skal læse mine indlæg? Du forklarer mig, hvad du synes er flabet og at jeg måske godt ved at folk ikke synes at det er undersøgelsen folk bliver sure over.

    Så forklarer jeg dig at jeg ikke havde intentioner om at være flabet og at jeg udmærket kan læse mig frem til at folk råber mishandling af måden hestene presses på båndet og at pisken lige må bruges engang imellem..

    Det er vidst gået forbi din næse, siden du skriver et nyt indlæg om hvorfor jeg er flabet osv.

    Skal vi tage den en sidste gang?
    Jeg forstod dig godt første gang.
    Jeg mente ikke at være flabet.
    Jeg ved godt hvad folk bliver sure over.

    Så tror jeg den er slået fast smiley


  • #50   7. jun 2013 Stine - Det kan vel være ligemeget hvad det er man ikke forstår - pointen er vel, at man ikke skal udtale sig om det, hvis man ikke forstår det - ikke? smiley Så kan det vel være ligemeget, om det er logisk, saglig viden om et konkret emne, eller om det er folks følelsesliv - pointen er vel bare, at man ikke skal udtale sig om noget, når man ikke forstår det. smiley

    Melanie - Der er skam intet galt med mine læseevner. smiley
    Men jeg forklarer dig det lige en gang til, for god ordens skyld:
    DU skriver, at du tror det er undersøgelsen i sig selv, folk mener er mishandling - så skriver du SENERE, at du godt ved, at det ikke er undersøgelsen i sig selv, men måden det foregår på. Så nej, det er skam ikke gået forbi min næse - men jeg forklarer dig bare, hvorfor der ikke var nogen grund til, at du overhovedet nævnte det med undersøgelserne, når du jo nu siger, at du godt ved det ikke hænger sådan sammen. Så er der jo heller ingen grund til at du siger det, og det er flabet sagt - hvilket jeg blot forsøger at forklare dig.

    Og jeg forklarer endnu engang hvorfor det var flabet, fordi du skriver det ikke er flabet.
    Men igen - så går det vel begge veje, det mht, at være flabet. Du mente jo også at jeg var flabet, hvilket jeg ikke var - men det er jo så gået forbi din næse?

    Og mht. læseevnerne, så går det da vidst også mere eller mindre begge veje, må man sige. smiley


  • #51   7. jun 2013 *facepalm*

    Diskussionen stopper her for mit vedkommende.. Jeg har forklaret mig op til flere gange og nu synes jeg det bliver for åndssvagt. Ha' en god dag smiley


  • #52   7. jun 2013 Jamen helt enig. smiley

  • #53   7. jun 2013 CTS: Det er jeg ikke enig med dig i... Jeg synes der er himmelvid forskel på de to ting! At jorden fx er rund eller at det er sundt at fodre med hø/wrap kan ikke anfægtes, det er bevist og konkret, hvorimod folks bevæggrunde og følelser er et diffust område, som man ikke KAN udtale sig konkret om, hvilket jeg har jo i bund og grund heller ikke har gjort....

  • #54   7. jun 2013 Uanset hvad, så er begge dele noget man ikke forstår, og derfor ikke bør udtale sig om.
    Hvorfor er det vigtigt, HVAD det er man ikke forstår? Så man må godt udtale sig om folk og den måde de reagerer på, selvom man ikke forstår hvorfor, eller ikke ved hvorfor - men man må ikke udtale sig om noget man ser i en video, hvis man ikke ved eller forstår hvad der sker? Jeg er godt klar over at der er forskel på ikke at vide hvad der sker i en video, og så ikke at vide hvad der sker i hovedet på folk. Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om, at begge dele går ud på, at man udtaler sig om noget man ikke forstår, og det bør man, i følge dig, ikke gøre. smiley


  • #55   8. jun 2013 Jeg var lige ved at prøve en gang til for Prins Knud, men jeg gider sgu egentlig ikke... Over and out....

  • #56   8. jun 2013 Tja, du kan prøve så mange gange du vil - jeg kan ikke se hvorfor du må udtale dig om noget du ikke forstår eller ved noget om, når andre ikke må. smiley Men dobbelt morale har jo også altid været dobbelt så godt. smiley

  • #57   8. jun 2013 TS - hvad er der galt med video nummer to? Der forstår jeg ikke helt, hvad du mener smiley

  • #58   11. jun 2013 Jorden er faktisk sådan oval og ikke rund... *ahem*

  • #59   12. jun 2013 MLC: "Rund" som i modsætning til flad smiley Jeg ved godt at Jorden er "fladtrykt" ved polerne pga. rotationen og centrifugalkraften, som egentlig ikke er en kraft som sådan, men mangel på friktion....

  • #60   12. jun 2013 Stine Blom J

    xD ha ha ha ha - I was just be a very annoying geek...


  • #61   13. jun 2013 MLC

    smiley I like geeks!


Kommentér på:
Endnu en sjov ide vi mennesker har fået os!

Annonce