{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Når hesten bare ikke gider sin salt sten ;) {{forumTopicSubject}}

jaa jeg ser det endelig ikke som et problem, så er de penge da sparet smiley
Men jeg syntes nu det er lidt af en særhed min hest har fået sig smiley
I sidste uge købte min bedstemor en stor salt sten til Sam, han plejer godt at ville have slik sten, men han syntes den smagte godt/var spænende i 10 sekunder, så var halmen mere spænende smiley
Nå men jeg tænkte han nok ville spise den, dagen efter jeg tog der ud, var stenen ikke i krybben mere O.O det viste sig at han på en eller anden møde havde fået knækket den midt over og smidt dem ud af krybben, og trampet på den ene så der lå knust salt sten overalt i hans boks XD
Så smed jeg så det sidste stykke op i krybben igen, og blev faktisk ved med at smide den op i krybben, fordi han smed den ud smiley
Så her i går havde jeg været til stævne (som hjælper) og ville så høre staldpigen om hun ved hvad min hest har gang i med den sten, hun havde en gang set ham skubbe den ud af krybben og sparke til stenen med forbenet XD det havde jeg så ikke set komme, men stenen er nu givet til min venindes hest, som havde større interesse for den, end min lige havde smiley det skal jo så siges at hvis man har en slik sten med lakrids smag, slipper han den ikke lige af syne igen smiley men syntes det var en lidt sjov særhed smiley er der andre der har en hest der syntes en salt sten er købt til at sparke til, eller er det bare Sam smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hesten bare ikke gider sin salt sten ;)
Kommentér på:
Når hesten bare ikke gider sin salt sten ;)

Annonce