{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Mega glad-han har aldrig været så god :D {{forumTopicSubject}}

Jaaa overskriften siger jo nok hvad det handler om smiley ved godt der er 100 andre glædes indlæg, men er simpelhent så lykkelig idag smiley
Jeg købte ny hest for 2 år siden, da jeg kom i gang med ham, var det et rent helved, og har virkelig kæmpet med ham i de 2 år smiley i lørdags bøvlede vi også med hinanden smiley så han fik fri søndag, og mandag havde jeg endelig ikke lyst til at tage der ud (grunden er at jeg har været syg i 2 uger nu) igår (tirsdag) ville jeg ud og springe, han var så god og sprang så godt smiley så kom staldens spring rytter ud på banen og hjalp lidt smiley vi kom over en ret så høj okser smiley og muren smiley han var så god smiley
I dag red jeg så dressur, og allerede fra start tykkede han på bidet, og søgte frem og ned smiley han løftede virkelig ryggen smiley og var mega nem at have med på banen smiley aldrig har han været så sød smiley smiley så nu er jeg bare glad og i godt humør smiley retter sagt over lykkelig smiley nogle andre der også har haft en mega god dag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega glad-han har aldrig været så god :D
Kommentér på:
Mega glad-han har aldrig været så god :D

Annonce