Hvad kan jeg forbedre? {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne normalt ikke finde på at oprette sådan et emne, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvad jeg kan gøre bedre på Ghazals profil. Han er endnu ikke stemt ind (oprettet i går) og har endda hele 11 afvisninger (men ikke nogen forklaring).
Der er 20 billeder og jeg vil mene at de er forskellige og af helt okay kvalitet.
Jeg har en tilknytning.
Jeg har tilladelse af ejeren til at oprette.
Jeg har en fyldig beskrivelse.
Så jeg er lidt på bar bund med hvad jeg kan gøre bedre, for noget må der jo være, som kan forbedres
Her er linket, så i kan pege og forklare for mig - http://www.hestegalleri.dk/galleri/249925-arabisk_fuldblod_ox_ghazal_al_bahir
Tusind tak =D
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.897
Men fortæl endelig hvis jeg kan forbedre noget!
jun 2011
Følger: 17 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.138
Kan bestemt ikke se nogen grund til de afvisninger du har fået /:
apr 2011
Hvordan forskellige billeder? Bare baggrunden? Hm, jeg har vist nogle hvor der er sne i baggrunden (eller vinterens evige mudder), men ridehus har vi ikke endnu mulighed for og ridebane på grus er der ikke, så skal vi ud og låne. Han bor i et stort naturområde, så der er bare rigtig meget grønt
Er der nogle bestemte motiver jeg kunne prøve at finde, der ku være gode?
okt 2007
Følger: 349 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.305
Ville prøve at tage ridebillederne forfra eller fra siden, i stedet for bagfra! (:
Ville få hele hesten med, eller i hvert fald halsen taler om billede 15(:
Er vild med det sidste, dog en skam at fokuset ikke er på hesten i stedet for dig ! (:
Håber du kan bruge mine råd(:
jun 2011
apr 2011
Så har jeg i hvert fald en rigtig god undskyldning for at udstyre min kære mor og søster med kameraet næste gang jeg skal være "testpilot" hehe
jun 2011
Hvad kan jeg forbedre?