{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Hvor meget ? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvor meget sprut bruger jer der har været til Festival (ska til Roskilde festival)

evt andre ting i bruger meget af, nogle gode råd osv?

Lige en ting mere skifter i mange gange undertøj i løbet af dagen, min veninde nævnte hun skiftede trusser 3 gange om dagen sidste år, synes bare det lyder lidt vildt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget ?
  • #1   19. jun 2013 Tror evt. hun har skiftet trusser så ofte fordi toiletterne på festivalen er OVERDREVET klamme og ofte uden toilet papir, så det er bare hurtigt ud og ind fra toiletterne uden at tørre sig...

    Mht. sprut så er det forskelligt. Kommer an på hvor fuld du har tænkt dig at være og hvor meget du kan "tåle" dagligt smiley


  • #2   19. jun 2013 Hvor meget sprut? DET tror jeg ikke man sådan ca kan beregne.. Vi har 6 rammer øl og 5 flasker sprut med (til 2 personer) og vi regner med at vi hvertfald drikker det hele. Det kommer an på hvor meget man er vant til at drikke og normalt drikker smiley

    Mht. undertøj så hvertfald undertøj til hver dag, intimservietter til at rense sig...for JA toiletterne er virkelig klamme smiley MEN man kan normalt godt finde et der ikke er så klamt og der står holdere med toiletpapir, så der smutter man bare lige vejen forbi, inden man går på toilet. Så er toiletterne altså heller ikke så slemme smiley


  • #3   19. jun 2013 Emma V: jeg har tænkt mig at være meget fuld, jeg kan "desværre" tåle rimelig meget før jeg bliver godt og grundig fuld

  • #4   19. jun 2013 Rikken: Når du skriver undertøj regner jeg med du kun mener trusser og ikke både bh og trusser ikk ? smiley

  • #5   20. jun 2013 Jo bare underbukser smiley Alt almindeligt tøj får man aldrig rigtig skiftet særlig meget...så ikke tag for meget tøj med!! smiley

  • #6   20. jun 2013 Rikken: tag også kun en lille taske med smiley

    Andre gode råd evt en huskeliste over alt ?


  • #7   21. jun 2013 HUSK vådservietter, intimservietter og tørshampoo - så du kan holde dig så ren hver dag, som muligt smiley
    Ørepropper til om natten, hvor det er umuligt at sove fordi folk larmer xD


  • #8   21. jun 2013 HUSK og sig hej til mig, i orange vest. hehe smiley

    Det må sku da være det vigtigste af det hele smiley


  • #9   21. jun 2013
    Det år jeg var afsted fik jeg første bad efter en uge, vandrede halvdelen af pladsen igennem støv for at få det og tilbage igen så var nok lige så ulækker efter badet som før.

    Og var sikkert også ulækker ikke skiftede undertøj hver dag, skulle heller ikke score nogen.

    Var i lejr med min kæreste og hans drenge venner som spille ølbowling konstant, så de der 6 rammer øl ville for dem forsvinde ret hurtigt især hvis man også er der i opvarmningsdagene.


  • #10   21. jun 2013 Rikken: tørshampoo har aldrig brugt det før smiley

    JTK: Haha det ska jeg prøve at huske men du kan da evt. selv sige hej til mig smiley

    Krikken: Jeg tag hjem hver 3 dag ihvertfald og får et bad(er ihvertfald planen) smiley


  • #11   21. jun 2013 Hav et par ruller toiletpapir med selv eller lommetørklæder du lige kan have med. Håndsprit og vådservietter redede seriøst min jelling smiley

Kommentér på:
Hvor meget ?

Annonce