{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veterinærsygeplejerske uddannelse
  • #1   24. jun 2013
    Læreplads chancer er meget små, man skal vist have en for og komme ind fordi det er møg svært og få fat i uanset hvor vidt og bredt man søger.

• #2   24. jun 2013 Man skal have en læreplads for at komme ind.. Jeg er allerede igang med at finde en og jeg skal kun til og i 9. klasse.
    Lærepladser er meget svære at få, så være i god tid smiley
    Og ja, mener kun du kan tage den i Kolding, men har på et tidspunkt hørt noget omkring Roskilde også

• #3   24. jun 2013 Læreplads er virkelig svært at få, jeg ledte i 1,5 år, selvom jeg har arbejdet på klinik ufaglært i næsten 6 år.
    Jeg var heldig at få det der hedder en kvoteplads på grundforløbet, hvor jeg fik lov at få grundforløbet uden læreplads..

Du kan kun gå på skole i Kolding!

jeg er færdig næste år i maj og jeg eeeeeelsker mit arbejde. vil ikke bytte det væk for noget andet!

Du spørger bare hvis der er mere du vil vide smiley

• #4   24. jun 2013 tak folkens.. jeg må jo lede og lede.. for hvis man ved at det er det man vil, så giver man jo ikke bare lige op smiley

• #5   24. jun 2013 Min veninde er i lære som veterinær. Hun bor i Kolding og søgte i hele Jylland + Sjælland. Hun var så heldig at få et job i Fredericia så hun ikk sku flytte for det.
    Men hun havde flyttet hvis det var det der sku til. Hun brænder nemlig vildt meget for det og det siger hun at der skal til. Altså man skal virkelig ville det.
    Hun går i skole i Kolding. Hun siger at det eneste andet sted man kan gå i skole er vidst i Norge eller Sverige. På hendes skoleophold var der også nordmænd.

Det er en god idé at have noget erfaring inde for noget med dyr. Det giver en smule større chancer. Min veninde tog butiksuddannelsen hvor hun fik læreplads i en dyrehandel som gav hende viden og erfaring indenfor foder osv.
    Det trak ihvertfald op + hun tog grunduddannelsen som dyrepasser.

Hun ville have gjort nærmest alt for en læreplads og synes det er så fedt for hende at det lykkedes

• #6   24. jun 2013 Følger lige med smiley

• #7   24. jun 2013 Lærepladsen er ualmindelig svær at få, især hvis man ingen erfaring har, eller ikke har ret meget. smiley
    Kender flere der har søgt i og mod 5 år, efter det, og har brugt de 5 år på diverse kurser, arbejde osv. for at få erfaring og viden.

Henriette - Hvis man læser veterinær, så er det dyrlægestudiet man er på. smiley

Kommentér på:
Veterinærsygeplejerske uddannelse

Annonce