1.093 visninger
|
Oprettet:
Veterinærsygeplejerske uddannelse {{forumTopicSubject}}
Hej Hg-brugere
Jeg synes Veterinærsygeplejerske lige lyder som noget for mig, og vil rigtig gerne starte..
Har i svært ved at finde lærepladser og arbejde?
Hvis nogen af jer er uddannet, er i tilfredse med uddannelsen?
Er det udelukkende kun i Kolding?
Tak på forhånd
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Læreplads chancer er meget små, man skal vist have en for og komme ind fordi det er møg svært og få fat i uanset hvor vidt og bredt man søger.
nov 2011
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Svar: 3
Lærepladser er meget svære at få, så være i god tid
Og ja, mener kun du kan tage den i Kolding, men har på et tidspunkt hørt noget omkring Roskilde også
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 750
Jeg var heldig at få det der hedder en kvoteplads på grundforløbet, hvor jeg fik lov at få grundforløbet uden læreplads..
Du kan kun gå på skole i Kolding!
jeg er færdig næste år i maj og jeg eeeeeelsker mit arbejde. vil ikke bytte det væk for noget andet!
Du spørger bare hvis der er mere du vil vide
jun 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 134
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 13 Svar: 63
Men hun havde flyttet hvis det var det der sku til. Hun brænder nemlig vildt meget for det og det siger hun at der skal til. Altså man skal virkelig ville det.
Hun går i skole i Kolding. Hun siger at det eneste andet sted man kan gå i skole er vidst i Norge eller Sverige. På hendes skoleophold var der også nordmænd.
Det er en god idé at have noget erfaring inde for noget med dyr. Det giver en smule større chancer. Min veninde tog butiksuddannelsen hvor hun fik læreplads i en dyrehandel som gav hende viden og erfaring indenfor foder osv.
Det trak ihvertfald op + hun tog grunduddannelsen som dyrepasser.
Hun ville have gjort nærmest alt for en læreplads og synes det er så fedt for hende at det lykkedes
nov 2011
Følger: 48 Følgere: 128 Heste: 9 Emner: 1 Svar: 1.555
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Kender flere der har søgt i og mod 5 år, efter det, og har brugt de 5 år på diverse kurser, arbejde osv. for at få erfaring og viden.
Henriette - Hvis man læser veterinær, så er det dyrlægestudiet man er på.
Veterinærsygeplejerske uddannelse