{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Lader mig overraske.. *skade* {{forumTopicSubject}}

Ja, så er vi på den igen igen.

I februar brækkede jeg min ankel. Fik så sådan en fiks skinne på, som jeg skulle have på i 4 uger og derefter genoptræning..

Men tror I jeg er sluppet for smerter? Niksen. Har mere ondt nu, end jeg havde da den var brækket - typisk.
Hvis jeg går en lille tur på 10 minutter, er jeg sikker på, at jeg ikke kan gå/bevæge foden de næste par timer. I lørdags, var jeg afhængig af min skinne. Var ude at køre langt og nærmest hver gang vi kørte over en sten, gik der et jag fra min fod op igennem mit ben, af smerte.. Glad, tænker man så bare.. -.-

Nå, men ringede til skadestuen i dag om de ville gøre noget ved det, og de sagde at jeg skal have en henvisning fra min læge, hvilket jeg ringer efter i morgen..

Så jeg lader mig overraske! smiley

Andre med dumme skader?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lader mig overraske.. *skade*
  • Elsi B
    Elsi B Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #1   24. jun 2013 Fedt.. For et år siden formåede jeg at brække hofte, skulder og hånd i ét styrt!
    Men har heldigvis ikke store men af det.. men det tog mig 3 mdr. at komme op af sengen! smiley Og så ca. 3 måneder at genoptræne også! smiley


  • #2   24. jun 2013 øvøv da. ja går selv og kæmper med to ædelagte fingre der blev flået i stykker tilbage i november 12. de er aldrig blevet gode igen og gør ondt bare jeg støder på det mindste, min vielsesring kan jeg så heller ikke passe mere, rigtig skod er det.

    god bedring


  • #3   24. jun 2013 ja! Jeg har 2 stk. dårlige knæ du gerne må tage med til lægen hvis det er! smiley
    Og så er jeg et håndled der er plaget af seneskedebetændelse pænt tit!
    Der er lægerne ved at finde ud af hvad de kan gøre for at få mit håndled rask. desværre ser det ikke lyst ud smiley


  • #5   24. jun 2013 Ej øv da tøser smiley god bedring til jer!

    Fik faktisk undersøgt min ankel for 3-4 uger siden, af min egen læge, fordi jeg alligevel var der med skaderne fra det fald jeg lavede for 1½ mnd siden. hvor han påpegede at foden stadig var ret hævet.. så nu skal han bare give mig en henvisning til røntgen xD


  • #6   24. jun 2013 Jah jeg har brækket min arm to gange.. smiley Første gang var 2009 og jeg fik brækket den godt og grundigt så jeg skulle opereres for at være sikker på at den voksede ordenligt sammen :I Jeg rendte rundt med gips i 6 uger og det tog omkring 3-4 uger at genoptræne den smiley

    Anden gang var i 2012 og der var det 'heldigvis' kun en flænge i underarmen smiley Rendte rundt med skinne i 4 uger smiley


  • #8   24. jun 2013 Min ryg siger mærkelige lyde.. Så jeg tror jeg skal en tur forbi en kiropraktor fordi det efterhånden giver konstante smerter og ondt i hovedet -.-

    Men til trods for at jeg er sindsygt klodset har jeg ikke nogle voldsomme skader. smiley


  • #9   24. jun 2013 Ikke noget vildt andet end en knæskade de sidste tre år som ingen vil operere eller noget fordi jeg er for ung?... Ikke fedt, jeg kan intet der kræver længere gå, og løbeture. Uden mit knæ gør ondt.
    Har føret til fys de gav mig nogle øvelser jeg kunne lave som vill forindske smerten, det har bare gjort smerten værre og mere uudholdelig. Så fik jeg special såler der skulle rette op på det, og som også skulle formindske smerten, men nej.. Heller ikke her.
    Så nu må jeg vare leve med det indtil jeg bliver gammel nok (hvilket de ikke kan fortælle mig hvornår er) til at blive opereret....


Kommentér på:
Lader mig overraske.. *skade*

Annonce