1.702 visninger
|
Oprettet:
PLATIN BLOND {{forumTopicSubject}}
Hjælp mig !! Har hjemme farvet mit hår fra sort og vil ha det helt platin blond.. Det er platin i bunden men gult/lakse farvet i enderne .. Og bruger silver shampoo osv .. Nogle der kender noget godt jeg kan farve det med eller sådan. Og nej skal ikke til frisør, syntes det for dyrt
kun seriøse svar tak ..
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
det eneste råd jeg har, er at lave striber istedet for at farve hele håret..
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.935
Sort til blond er nærmest umuligt...
Du vil i givet værste fald ødelægge dit hår fuldstændig.
Men blondering blondering blondering og MASSER af kur, MASSER!!!!! af kur!
Og så skal der ihvertfald gå 3-4 uger mellem hver blondering hvis du ikke vil miste dit hår i totter.
Og så brug silver shampoo som du gør, men du skal nok regne med der går op til 1 år før dit hår er platin blond, ihvertfald hvis du ikke vil til frisør, og det er ikke engang sikkert de vil kunne hjælpe dig.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 878
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.486
maj 2006
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 1.669
Problemet med at gå fra sort til blond er, at den sorte farve indeholder en hel masse røde pigmenter der gør at dit hår bliver rødt/orange/beige/gult før det overhovedet (måske) kan blive lyst.
Gå nu til en frisør for dælen! Jeg ved godt det er hammer dyrt, men det er altså det bedste - og du skal ikke farve hele håret på en gang, du bliver nødt til at få lavet striber i det
og du kan godt regne med der går mere end et år før det bliver flot platin blond, ihvertfald hvis du har tænkt dig at passe bare en smule på dit hår!
Husk hårkur, og MASSER!! af det! Og så lad for guds skyld dit hår hvile efter hver blegning - så vent 3-4 mellem hver afblegning :-)!
Det er rigtig svært at blive blond når du først har haft dit hår sort - og du kan godt sige goddag gult hår!
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 124
Men igen masser af kur
nov 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 9 Emner: 78 Svar: 1.925
Man kan sagtens afblege sit hår platin selv, uden det bliver grimt(det gjorde jeg - og er stadig), men ikke direkte fra sort.
dec 2006
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 456 Svar: 3.086
eller afbleg nede fra og op!
der er altid mere farve i dine spidser end i din bund.:)
lad det Altid sidde længere i det lange end i din bund.
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.165
Gå til en frisør, for jeg kan garantere dig for at dit hår enten kruser og bliver ødelagt, eller falder af... Eller begge dele....
jul 2013
Følger: 1 Svar: 2
http://lookperfect.dk/silver-shampoo
PLATIN BLOND