{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.703 visninger | Oprettet:

PLATIN BLOND {{forumTopicSubject}}

Hjælp mig !! Har hjemme farvet mit hår fra sort og vil ha det helt platin blond.. Det er platin i bunden men gult/lakse farvet i enderne .. Og bruger silver shampoo osv .. Nogle der kender noget godt jeg kan farve det med eller sådan. Og nej skal ikke til frisør, syntes det for dyrt smiley kun seriøse svar tak ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PLATIN BLOND
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   26. jun 2013 tja, når dit hår endeligt er platinblondt, er det højst sandsynligt også godt og grundig ødelagt..

det eneste råd jeg har, er at lave striber istedet for at farve hele håret..

• #2   26. jun 2013 Lad mig sige det så seriøst jeg kan...

Sort til blond er nærmest umuligt...

Du vil i givet værste fald ødelægge dit hår fuldstændig.

Men blondering blondering blondering og MASSER af kur, MASSER!!!!! af kur!
    Og så skal der ihvertfald gå 3-4 uger mellem hver blondering hvis du ikke vil miste dit hår i totter.

Og så brug silver shampoo som du gør, men du skal nok regne med der går op til 1 år før dit hår er platin blond, ihvertfald hvis du ikke vil til frisør, og det er ikke engang sikkert de vil kunne hjælpe dig.

• #3   26. jun 2013 Det er efter min erfaring rigtig svært at farve ud selv. Jeg vil gå til en frisør, og få dem til at lægge en lys farve i det gule, og klippe en del af det af. Det kan tage lidt af det. Ellers prøv dig frem med en farvebombe, du kan få nogen der "farver" dit hår lyst og tager det gule.

• #4   26. jun 2013 Striber striber striber!

• #5   26. jun 2013 Lad være... Du risikerer hele dit hår falder af!
    Problemet med at gå fra sort til blond er, at den sorte farve indeholder en hel masse røde pigmenter der gør at dit hår bliver rødt/orange/beige/gult før det overhovedet (måske) kan blive lyst.

Gå nu til en frisør for dælen! Jeg ved godt det er hammer dyrt, men det er altså det bedste - og du skal ikke farve hele håret på en gang, du bliver nødt til at få lavet striber i det smiley

og du kan godt regne med der går mere end et år før det bliver flot platin blond, ihvertfald hvis du har tænkt dig at passe bare en smule på dit hår!
    Husk hårkur, og MASSER!! af det! Og så lad for guds skyld dit hår hvile efter hver blegning - så vent 3-4 mellem hver afblegning :-)!

Det er rigtig svært at blive blond når du først har haft dit hår sort - og du kan godt sige goddag gult hår!

• #6   26. jun 2013 Jeg gik til en (ordenlig) frisør og fik mit farvet platin blond, jeg bruger også silver hår shampoo efter behov også masser af kur!!! Men mit råd er, det er få en frisør til at rette det op igen ved godt at det er lidt dyre, men man fortryder det ikke hvis det er ordenligt, det er mit bedste bud!! Har selv hjemmefarvet mangeeeee gange og tro mig jeg fortryder det mit hår blev smadret totalt.
    Men igen masser af kur smiley held og lykke smiley

• #7   26. jun 2013 Farv det brunt uden røde pigmenter i. Bliver du ved med at afblege falder det af i værste tilfælde, eller bliver så skide ødelagt at det ser hammer grimt ud. smiley

Man kan sagtens afblege sit hår platin selv, uden det bliver grimt(det gjorde jeg - og er stadig), men ikke direkte fra sort.

• #8   26. jun 2013 put en aske grå.
    eller afbleg nede fra og op!
    der er altid mere farve i dine spidser end i din bund.:)
    lad det Altid sidde længere i det lange end i din bund.

• #9   27. jun 2013 Jeg gik fra at have permanent farvet mit hår sort i 5 år til platin blond med hjemmefarve..Det tog mig mange måneder at få farven ud og mit smukke lange hår knækkede og faldt af.. Det er 2 år siden nu og mit hår er først nu begyndt at blive nogenlunde sundt igen..

Gå til en frisør, for jeg kan garantere dig for at dit hår enten kruser og bliver ødelagt, eller falder af... Eller begge dele....

• Karina H
    Karina H Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #10   17. jul 2013 Hej Line, jeg stod selv i samme situation sidste år, men fik endelig en flot hårfarve igen med silver shampoo. Jeg har gode erfaringer med L'oreal Silver Shampoo. Har købt shampooen her.
    http://lookperfect.dk/silver-shampoo

Kommentér på:
PLATIN BLOND

Annonce