{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Et arbejde man ikk bliver træt af??.. {{forumTopicSubject}}

Ja .. Egentligt var det meningen at her efter 9 klasse ville jeg på landbrugskole, men kunne ikk komme ind, så min uuvejlederer meldte mig ind i 10 klasse.. Problemet er bare at jeg ikk gider skolen mere..

Så begyndte jeg at tænke i andre baner og ville så gerne noget med børn, men eftersom jeg os gerne selv vil ha børn på et senere tidspunkt, tror jeg ikk det er noget alligevel.

Nu er jeg så begyndt at tænke i hestens baner igen.

Hestemssør
Hovsmed
Et eller andet ..??

Ikke beridere da jeg vil blive i dk for min uddannelse.

Har i nogle ideer ??

Hvor lang tid tager det
Hvad er det
Får man en fin løn?:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et arbejde man ikk bliver træt af??..
  • #1   27. jun 2013 Hvis du vil være massør, kan man tage et kursus hvor du lære lidt, så kan du bruge det et lille stykke tid for at se om det er noget du gider, og tage en uddannelse af smiley

  • #2   27. jun 2013 Mener at Hestemassør er en uddannelse man selv skal betale for, så hvis du har råd til det, så ville det sikkert være et fedt job smiley
    Du kan også blive veterinærsygeplejerske?
    Beslagsmed kræver meget når du er en pige..


  • #3   27. jun 2013 For lige at være lidt moralsk må jeg sige at jeg ikke synes 10. klasse var det samme som folkeskolen - men meget bedre !
    med hensyn til udd.så skal man selv betale hestemassør uddannelsen - men den er sikkert spændende og man kan tage den inde i de kongelige stalde smiley
    løn osv. er jo afhængig af hvor stor en kundekreds du kan samle dig når du er uddannet ..


  • #4   27. jun 2013 Tager det lang tid at blive massør ?:-)

  • #5   27. jun 2013 vetreinærsygeplejeske med dyr er også næsten umuligt, da du skal have en læreplads, hvor der er færdiguddannet veterinærsygeplejser, og det er ikke lige til at finde, at de fleste af dem er dyrepasserer osv.. og det eneste sted du kan læse til det er i kolding + de tager næsten kun folk ind som er en gymnasieluddannelse:)

  • #6   27. jun 2013 Du kan godt komme ind hos Kolding med en bestået 9. klasse smiley

  • #7   27. jun 2013 Det med vetreinærsygplejeske er ikk lige mig.. smiley

  • #8   27. jun 2013 Syntes du skal prøve 10. klasse. Det er slet ikke det samme som alm. folkeskole! det er et fedt år. Kan du ikke komme på efterskole måske?

  • #9   27. jun 2013 Jeg synes det er en allertiders ide´at tage 10 klasse med, sålænge du ikke ved hvad du vil.. Du har trods alt lige et år mere, du kan tænke i, plus du evt kunne se om du kunne komme i praktik ved en massør, hvis det er det du vil prøve. Der er mange fordele ved at tage 10 klasse med. Det er der mange der gør, hvis de ikke lige hel ved hvad de skal..

    Et arbejde man ikke bliver træt af, tja det er jo svært at sige.. Du er jo ung, og kan nå at skifte uddannelse mange gange. Der vil altid være et eller andet i ens job, man ikke lige altid synes er det mest spændende. Men sådan vil det være.. smiley Men det er aldrig en dum ide´at tage feks gymnasiet, hvis man ikke føler man vil det, er der jo også HG, hvis man ikke lige er hel boglig. Men der er et hav af muligheder, så ja brug det næste års tid på at tænke over hvad der kan være spændende for det.. At arbejde med heste, er der jo også mange sure pligter omkring, plus at lønnen ikke er særlig god.


Kommentér på:
Et arbejde man ikk bliver træt af??..

Annonce