{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Dumme dumme mig -_- {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Nogle gange så bliver man bare såååå sur på sig selv, for ikke at tale om irriteret.
Sådan har jeg det lige nu.

Siden jeg købte min hoppe plag på nu 2 år i marts sidste år, har jeg målt hendes stg. mål, gjordmål, samt hvor meget hun vejer iflg, mit målebånd.

Det har jeg så skrevet ned på et papir som har hængt i en plastiklomme i stalden så man lige kunne skrive det når hun blev målt.

Men så sker der jo det, at et papir bliver fyldt på et tidspunkt, og da det skete tog jeg det ind og skrev alle data fra over et år ned i et fint skema på min computer, og smed papiret ud da jeg var færdig.

Så nu her til aften stod jeg og striglede min ene hoppe Bella, og kommer i tanke om at jeg skal huske at måle min hoppe plag.

Så kommer jeg til at tænke på at det hele står på min computer, og hvor er min computer henne?
Den sendte vi til reperation i går.

Og så tænker man bare: F*ck dig Nanna! seriøst! f*ck dig!!!
Blev så vred på mig selv der smiley

Sad i går formiddags og lagde alle vigtige ting ned på en disk, og alle vigtige ting består stort set kun af billeder, da jeg har alle mine skoleopgaver på papir.
Men nej nej nej, der var liiiiige et meget vigtigt dokument som jeg havde glemt alt om -_-
F*ck mig smiley

Nogle af stg. målene ligger her på HG, men ikke alle, og det gør hendes vægt og det andet heller ikke.

nå men, shit happens
det er der ikke noget at gøre ved, desværre.
Så må man bare håbe at det hele ikke er blevet slettet på computeren når jeg får den tilbage, tror nu ikke jeg er så heldig.

Ja det var så lige en lille (eller knap så lille) historie om hvordan man kan dumme sig, og at man skal altså huske at tage backup af sin computer, ellers kommer man til at fortryde det.

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme dumme mig -_-
Kommentér på:
Dumme dumme mig -_-

Annonce