{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Praktik steder? Hjælp mig! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal i praktik i 9. klasse, lidt efter sommerferien mener jeg nok.
Jeg har tænkt på Tina Lund, men da jeg alligevel bor et stykke fra hende, og skal bo der, plus at jeg gerne vil have hesten med, så bliver det altså for dyrt smiley

Tænkte på om i kender andre steder?.. Helst et sted hvor jeg kan have hesten med.. Jeg er totalt blank for idéer? smiley

Help mee!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik steder? Hjælp mig!
  • #2   4. jul 2013 Altså jeg var i en børnehave. Frygteligt og det med at lege ca 5-7 timer * 5 dage .. frygteligt smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   4. jul 2013 hvad er tankerne lige nu med dit liv?? altså havd gad du godt arbejde som når du bliver voksen

  • #4   4. jul 2013 Astrid:
    Altså.. Det er det jeg ikke selv har helt styr på. Men noget jeg er sikker på er at det skal have noget med heste at gøre! smiley
    Jeg havde dyrlæge i tankerne, men ellers berider? smiley Jeg kunne godt tænke mig at komme i praktik på et stutteri, eller i hvert fald et ridested, som IKKE er en rideskole smiley


  • #5   5. jul 2013 Hvor længe ska du være i praktik, siden du vil til at flytte din hest og det ska indgå et nyt sted for en kort periode?

    Der findes jo mange stutterier, så det er vel bare med at søge dig frem.


  • #6   5. jul 2013 Den sorte bandit:
    Det er godt nok kun en lille uge, det er svært at forklare hvorfor jeg vil have hesten med, men jeg vil gerne have den med ud fra gården og andre steder. Jeg ved godt det lyder rigtig dumt at den skal til at flyttes et andet sted hen, men det kunne også bare være en god oplevelse for os begge da det ikke sker at hun kommer væk fra stalden, ud over skovture smiley

    Jeg ved godt at der findes mange stutteri'er, men jeg vil gerne have lidt hjælp da jeg ikke ligefrem kender så mange, det er derfor at jeg skriver på hestegalleri. Jeg søger jo sjovt nok hjælp til at finde noget smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   6. jul 2013 vil ikke anbefale dig at tage din pony med, hvis du vil arbejde på et stutteri/en salgsstald.

    det bliver hårdt abejde, højst sandsynligt får du ikke lov at ride deres heste, men udelukkende muge, feje, sadle op/af og rydde op..

    pony er jo ligeglad med om det kommer ud fra gården, hvis du vælger at tage den med, skal du ikke regne med at den kommer på mark hele ugen.


  • #8   6. jul 2013 Astrid M. :
    Det skal lige siges at når man kommer i praktik (I hvert fald på min skole) Så skal praktik tiden på stedet være en hel skoledag, dvs. fra klokken 8 til klokken 15 smiley
    Men det med pony skal jeg nok gøre op med mig selv smiley Det som jeg lige leder efter af hjælp er eventuelt steder? Men tak for anbefaldingen! Slet intet der smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   6. jul 2013 der er mange forskellige stutterier: blue hors, kathrinelund, stutteri ask, bøgegaarden,- puuh, der er mange steder smiley det var bare lige nogle af de største..

  • #10   6. jul 2013 Astrid M. : Tak!.. Havde slet ikke tænkt på de stalde.. Gud hvor føler jeg mig dum, Hahaha smiley

Kommentér på:
Praktik steder? Hjælp mig!

Annonce