29. jun 2012 Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
Min skønne hest:D {{forumTopicSubject}}
God formiddag:)
Vil lige dele dette med jer...
Jeg rider tit uden sadel og hovedtøj, nogle gange skal man jo af hvis man f.x. Skal hente noget, eller hvis jeg bare er fjollet og sidderomvendt ligger ned eller hvad det kan være og hopper af:)
Jeg har så verdens skønneste hest når jeg ikke længere er på ryggen af ham eller glider ned imens han går så stopper han! Det er så dejligt har prøvet at "falde af" for at se hvad han ville gøre hvis det nu var rigtig så jeg gled ned af siden på ham og satte mig på jorden han stoppede bare op og tog hovedet ned til mig:)
Er virkelig glad for at han gør sådanner noget det er en slags sikring hvis man nu falder af eller noget på hvor hesten bare kan løbe væk men han så vælger at stoppe op og vente på mig:D
Har i oplevet noget fantastisk med jeres heste som i nu er meget glade for at de måske har lært sig selv;)
//Stephanie N M Poulsen
jan 2013
Følger: 89 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 263 Svar: 3.202
Min pony gør det samme, har kun prøvet en gang at han løb videre, og det var fordi det var i spring så galopperede han videre til det næste spring da han elsker at springe:)
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 56 Heste: 2 Svar: 164
Min gamle pony, Nikita gjorde det samme, også ude i naturen - lidt sjovt, har nemlig prøvet at falde af i en serie af bukkespring i fuld galop uden sadel, fordi hun gerne ville hjem - men så snart jeg faldt af, stoppede hun... Mærkelige krikke...
Ved det ikke, mon det ikke viser en form for "omsorg"?
jun 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 36 Svar: 935
Blogger
Følger: 237 Følgere: 2155 Heste: 17 Emner: 202 Svar: 2.255
Jeg er super glad når shaman har de dage!!! han finder sig også bare i alt de dage!!!
Blogger
Følger: 237 Følgere: 2155 Heste: 17 Emner: 202 Svar: 2.255
Jeg er super glad når shaman har de dage!!! han finder sig også bare i alt de dage!!!
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 602
Min plag er tilgengæld sjov, når vi går tur vil han konsekvent gå med hoved bag ved mig, som om han tror jeg beskytter ham mod alt det farlige.
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
Min skønne hest:D