{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.048 visninger | Oprettet:

Diane Mite erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG!

Jeg har døjet med uren hud i alt for lang tid nu og jeg har prøvet alt fra cremer, masker, skrubbemilder og det lidt stærkere basiron og Clindoxyl. Lige nu er jeg på Clindoxyl og det virker sådan set fint nok, men jeg har stadig en del uren hud, så derfor var jeg til læge i dag for at finde en anden behandlingsmetode. Efter lidt snak fandt vi frem til at P-pillerne, Diane mite, kunne være en mulighed for behandling af min urene hud. Defor ville jeg lige høre om der er nogen af jer her på hestegalleri, som bruger eller har brugt Diane Mite og hvor godt i synes pillerne virkede på jeres hud?
Mange tak på forhånd, Elisabeth smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diane Mite erfaring?
  • #1   11. jul 2013 Jeg brugte dem i fire uger, men måtte skifte til nogle andre, da jeg blev sengeliggende under min mens da de gav mig voldsomme smerter så jeg blev helt svimmel.. Fik dem dog ikke pga uren hud, så det er jo ikke sikkert du mærker samme reaktion. Skulle det ske må I jo finde nogle andre smiley

• #2   11. jul 2013 Jeg har brugt dem og har været virkelig glad for dem!! Men den generation af ppiller de tilhører giver en væsentlig øget risiko for blodpropper, i forhold til mange andre af nyere generationer, så jeg måtte ikke få dem mere.

De hjalp meget på min hud, men efter jeg holdt med dem vendte det lidt tilbage, nu har jeg dog fundet ud af at min urene hud kommer hvis jeg ikke får fugtet huden godt nok!

• #3   12. jul 2013 Jeg håber da ikke jeg får så mange smerter, Helena smiley

Jeg er da glad for at du synes de har hjulpet på huden, Malene smiley min læge fortalte dog at der stadig var tale om marginaler omkring risikoen for blodpropper og uden nogen i familien, som har fået blodpropper i en tidlig alder og med et blodtryk som er normalt, så skulle jeg slet ikke bekymre mig im blodpropper. Så håber da at jeg kan få lov at tage dem så længe min hud driller, hvis de virker godt smiley

Kommentér på:
Diane Mite erfaring?

Annonce