{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Har i købt på pixmania.com {{forumTopicSubject}}

Overskriften giver lidt sig selv.
Men har i købt på www.pixmania.com ? Kan man stole på siden?
De har nemlig et videokamera, til ikke særlig mange penge jeg gerne vil have.

Så spørgsmål 2 er.. Har/kender i nogen, som har et TOSHIBA Camileo X150- HD videokamera, og som i måske har lidt erfaringer med, hvordan det optager. (Fokus, lyd og kvalitet)
Kameraet koster nemlig 850, og syntes ikke at jeg vil investere i det helt vilde, da pengepungen trænger. Men samtidig mangler jeg virkelig et nyt.

Håber i vil hjælpe. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift til sommerdæk på Jeep Renegade 375 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Bruser koblet til toilettets vandforsyning 770 kr.
  • Nedtagning af varmepumpe 500 kr.
  • Opsætning af persienner 625 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i købt på pixmania.com
  • #1   16. jul 2013 Har købt et lækkert kamera der og de er til og stole på ja. smiley
    Deres priser er meget billige i forhold til andre, men du skal så tænke på. Hvis der lige pludselig er noget i vejen med kameraet skal du til og bruge penge på og sende det ind. smiley Ville give dig det råd og købe det i en butik du kan gå til. smiley

• #2   16. jul 2013 Førhen har de haft MEGET dårlig omtale, prøv at tjekke deres trustpilot smiley

• #4   16. jul 2013 De har haft mega dårlig rygte, pga de ikke var for gode til det med reklamations ret som Morten J også skriver..

Jeg har købt et kamera engang tilbage i 2005 og det gik ganske smertefrit og skulle ikke gøre brug af min reklamationsret..

Kommentér på:
Har i købt på pixmania.com

Annonce