{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Hypnose for edderkopper :'( {{forumTopicSubject}}

Halløj mennesker .. Ved I om lægen kan henvise til en hypnotisør, så man sparer penge eller det evt er gratis? Jeg har desværre ikke råd til en hypnotisør selv, men vil virkelig gerne have behandlet min angst for edderkopper. Jeg har det virkelig svært med edderkopper. Pt sidder jeg og græder og er lysvågen pga jeg lige har haft en kæmpe(omtrent en tomatpuré dåsetop i størrelse) ved siden af mig lige som jeg skulle lukke øjnene. Har både haft skreget, grint og grædt og rystet. Fik min far til at fjerne den og sikre mig sen var død ved at fonde dens lig...

Så ved i det? For det er virkelig helt slemt, selv min mor må fjerne de små på en 25 øre størrelse.

Den der med "den er mere bange for dig" hjælper mig ikke en dyt, eller at de ikke hør noget ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hypnose for edderkopper :'(
  • #1   2. aug 2013 Nej en læge henviser dig ikke og det koster penge.... Så du slipper ikke...

  • #2   2. aug 2013 Jeg har selv en rigtig tøs når det kommer til edderkopper, er virkelig bange for dem..

    Men jeg trænede mig selv i at "override" den panik følelse..

    Jeg startede med meget små edderkopper og her snakker jeg virkelig små meget mindre end end 25 øre..
    Som jeg tog selv - det skulle være med papir, for har altid sat glas over dem, da jeg bare ikke kunne dræbe dem..

    Men startede med de små og arbejde op..
    Vær omhyggelig med papiret - for det der ødelagde min egen terapi for mig, var at jeg blev lidt kålhøgen og var ikke omhyggelig med papiret osv - det endte med at en okay stor edderkop, som jeg var ved at tage, kravlede ud og over min hånd!

    Men kan stadig tage små edderkopper - jeg er helst fri, men ved nu at det kan lade sig gøre og så gør jeg ikke i panik, medmindre det er sådan en basse, der tipper på hatten, hvæser dit navn og så tramper videre.. SÅ må kæresten på banen, det kan jeg ikke x|


  • #4   2. aug 2013 Jeg kan godt slå dem ihjel op til maks B en krones størrelse, hvis jeg har en stor sko eller lign. Andet erfor slemt . Træls at høre I også har det sådan smiley
    Og ja skide dyrt er det!! 1800kr + moms for 2 behandlinger og så skal jeg også lige ligge benzin penge oveni .. Fuldstændig latterligt smiley


  • #5   2. aug 2013 Du får ikke tilskud, ikke engang hvis du er medlem af danmark.
    -har skam selv gået til 13 hypnotiserings timer (pga nåle forbi) , det hjalp ikke en skid på mig. også er det jo også skide dyrt! smiley


Kommentér på:
Hypnose for edderkopper :'(

Annonce