{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

de kære kollegaer... {{forumTopicSubject}}

jeg arbejder på et plejehjem, et arbejde jeg er RIGTIG glad for, jeg elsker at være sammen med de ældre og være klar til at hjælpe dem. Jeg er dog lidt 'ked af' en af mine kollegaer. Hun er rigtig træls, jeg er jo sjovt nok ikke uddannet da jeg går i gymnasiet, men derfor er jeg jo ikke snotdum, hvilket hun ganske ofte tror jeg er. i starten fik jeg slet ikke lov at lave noget når hun var der for jeg var jo bare en tøs på 18 som ikke havde forstand på en rygende fis. den tid er så SLUT! nu skal jeg fandme lave det hele syntes jeg!
vi er i weekenderne 4 mennesker til 16 beboere, altså har vi hver 4 beboere som vi skal hjælpe til at få op, vask, morgenmad, piller ovs.