{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.500 visninger | Oprettet:

garderobepige {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
jeg skal til jobsamtale som garderobepige, men jeg er meget i tvivl om jobbet vil være okay.
er der nogen der kender til det som ved om man kan arbejde som garderobepige når man er studerende, og hvordan er lønnen, jeg hører delte meninger overalt (:

Jeg håber jeg virkelig på nogle svar, på grund af min tvivl (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  garderobepige
  • #1   6. aug 2013 Hvis det er på et diskotek (Hvilket jeg tror du mener), er det jo udelukkende om aftenen/natten. Tror det er et super job for en festpige, men man skal jo være vant til at håndtere fulde mennesker.

Til gengæld er lønnen nok rimelig god, fordi du får aften/nat tillæg, men det svinger fra arbejdsplads til arbejdsplads smiley

• #2   6. aug 2013 Det kommer jo helt an på hvor du skal arbejde, hvordan lønnen og arbejdspladsen er, men dem jeg kender der har været det har været glade for det dog har lønnen ikke været den bedste smiley

• #3   6. aug 2013 jo det er på et diskotek, og ja der er nat arbejde, men det jeg tænker på er sådan noget med, hvis nu de har åbent torsdag aften/nat, kan man så sige fra den dag, for ellers ved jeg ikke om det er et job for studerende smiley

• #4   6. aug 2013 Det tror jeg, så vidt jeg ved køre man i vagt ordning med de andre garderobe piger så du ikke bare arbejder torsdag, fredag og lørdag i hver uge smiley

• #5   6. aug 2013 Det finder du ud af ved at spørge til jobsamtalen smiley Der er ikke rigtigt andet for

• #6   6. aug 2013 Jeg har arbejdet som garderobepige i 2 år i Kolding imens jeg gik på gymnasie. Du.ligger selv din vagtplan så det er et super job at have imens man studerer. Du tjener næsten ingenting omkring 100 i timen, og skal være på hele tiden og elske st feste og god til at håndtere fulde folk.
    Jeg elskede jobbet, men man skal gøre det fordi man har lyst og ikke for pengene

• #7   6. aug 2013 Man får ikke nat tillæg! smiley de fleste steder får man bare mindste lønnen. Jeg arbejder selv som garderobe pige. Og jeg kan godt li det da man oplever en masse, taler med en masse og har det fedt med sine kollegaer.

• #8   6. aug 2013 Jeg har også været garderobepige mens jeg studerende på STX.
    Det kan jeg IKKE anbefale! smiley
    Når man vælger at arbejde i nattelivet, er det sjældent pga pengene, men nærmere pga oplevelsen. Jeg startede med at få 80 kr i timen også steg jeg så småt gennem tiden, og endte med at få 112 kr i timen.

For mig gik arbejdet ud over skolen, da man må tage en for holdet (hvilket altid blev mig) og arbejde torsdag nat. Men alt efter hvor mange ansatte der er, vil det godt kunne fungere sammen med skolen - men så får man heller ikke ret mange penge ud af det:-)
    Desuden så kan fulde mennesker være de største idioter.. bla hvis de taber deres nummer, eller ikke vil betale for at få noget i jakken mv. Det skal man også lige gøre op med sig selv, nogen kan være meget personlige - så man skal kunne lukke ørerne for sådan noget smiley

Kommentér på:
garderobepige

Annonce